środa, 18 lipca 2012

Wzór specjalnie dla mnie!!!!!!!!!!!!!!!

Tak sobie siedzę przed lapkiem i przeglądam Cross Stitch Crazy 166 i co?


166


Muszę znowu zbierać szczenę z podłogi:P Tym razem zamiast moich prac, znalazł się wzór zaprojektowany specjalnie dla mnie:) Znacie rubrykę „Crazy for...” ? Napisałam kiedyś do nich, że fajnie by było, jakby wzięli na tapetę naparstki, bo ja i inne hafciarki kolekcjonujemy je, a ostatnio nawet sama zaczęłam haftować wzory z nimi. I co? Spełnili moją prośbę w nieco inny sposób. W rubryce „Challenge Lucy” znalazł się wzór naparstka zaprojektowany specjalnie dla mnie!!!!!!


70


No i nieco przerobiony mój mail:P


naparstek


Lucy, pyta czy wzór mi się podoba? Gdyby nie ten „ulubiony” kolor - róż i mój „ulubiony” kwiatek – róża, to bardzo by mi się podobał:P Ale chyba i tak go sobie wyhaftuje:D A co, przeżyję nieco te „ulubione” rzeczy:P


Cholibka, powiem Wam, że fajnie jest czekać na obiecane publikacje, ale i fajnie jest zupełnie z zaskoczenia samemu odkryć taką małą i miłą publikację:D Dla porządku napiszę tylko, że jest to 11 raz kiedy moje nazwisko ukazuje się w gazetce xxx :D


 


To już ostatni wpis na dziś:) No chyba, że jeszcze do czegoś się dokopię:P

1 komentarz:

  1. damar5
    2012/07/18 21:22:29
    Fajny ten dlugi cosik :) :)
    Moje Anchorki sa czysto "nimieckie" :) :) z Freiburga ,wiec pewnie jest jakis podzial wysylkowy :)na poszczegolne kraje.
    Gratuluje osobistego wzoru ,pozmieniaj rozowosci i bedzie lepiej :)
    No i szczesliwego lotu do NY ,pozdrow ode mnie Manhattan i 3 Osobki w tym Wielkim Miescie :) :) ,baw sie wysmienicie :)
    Poz.Dana


    barbaratoja
    2012/07/18 21:58:02
    gratuluję "własnego " wzorka!
    Baw się dobrze i wszystko zapamiętuj, byś mogła potem dokładnie zrelacjonować tę wyprawę!


    haftyska
    2012/07/19 09:30:53
    ooo świetnie! kurcze, mam tą gazetkę, widziałam naparstek, a nazwiska nie skojarzyłam ;/


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/07/19 09:52:00
    Gratulacje- moze tak doktorat z xxx? mama


    aeljot
    2012/07/19 10:14:10
    Chwalipięta ;)


    Gość: bk110, *.internetdsl.tpnet.pl
    2012/07/19 11:35:40
    Aniu a od czego nasza inwencja? Zmień kolory :-)
    A taka niespodzianka naprawdę baardzo miła :-)


    monalisa20014
    2012/07/19 13:23:42
    Chcialam Cie zapytac o cos... Wyslalam do 'The world of cross stitching' kilka zdjec moich prac... Poki co nikt mi nie odpisal... Czy mam czekac na odpowiedz od nich? Jak dowiem sie o publikacji mojego listu, jezeli opublikuja?
    Pozdrawiam, Ania


    paga-tek
    2012/07/19 14:10:10
    Ale fajnie ze tak Cie wyrozniaja wszedzie. Jak juz kiedys pisalam zasluzyas sobie na to, bo Twoje prace sa cudne...
    A teraz czekam na to co wyczarujesz z tym naparstkiem :)

    Pozdrawiam
    Pagatek


    Gość: monalisa20014, *.cust.dsl.teletu.it
    2012/07/19 15:29:38
    Przegladajac internet znalazlam schemat z naparstkami... Mysle, ze Ci sie spodoba. Ale nie mam Twojego adresu email. Jak wrocisz daj mi znac a ja chetnie Ci go przesle... Ania


    cornelka2
    2012/07/20 11:54:36
    No pięknie. Osobisty wzorek podoba mi się bardzo lubię różyczki ,a sopelek tak go nazwię mucha nie siada chyba znowu go odgapię Czekam na powrót z niecierpliwością


    Gość: chaga, *.mofnet.gov.pl
    2012/07/20 14:14:27
    To dopiero fajna niespodzianka :), cóż nie masz wyjścia skoro wzorek jest specjalnie da Ciebie to musisz go wyszyć i polubić :))))


    truskawki2701
    2012/07/21 21:35:04
    Gratuluję ;D Może Ty powinnaś zostać tam redaktorem? Udanego pobytu i szczęśiwej podróży ;)


    beatrix73
    2012/07/23 19:23:47
    Gratuluję.
    Poczytałam jak zwykle z opóźnieniem poprzednie wpisy - ten o drodze powrotnej do Stanów świetny, czekam na relację z wyprawy do NY - zawsze marzyłam, żeby zobaczyć to miasto.
    Co do nowości filmowych to coś ostatnio nic ciekawego te hity właśnie, mam wrażenie, że większość zdecydowanie przereklamowana. Byłam wczoraj na "Prometeuszu" i też się zawiodłam.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń