niedziela, 15 lipca 2012

Zakupki na „dzień dobry” :D

W sklepach dużo przeceń, jeszcze więcej nowości i bardzo trudno oprzeć się:( Zrobiłam sobie długą listę zakupów na aparacie:P, choć pewnie i tak za niedługo będę się pukać w głowę w czasie kasowania zdjęć, co też mi się podobało:P Zdjęcia nowości umieszczę na blogu w osobnym wpisie, a dziś pokażę Wam najnowsze zakupy jakie zrobiłam. Malutkie, bo staram się panować nad swoim zakupoholizmem, ale już mam co pomacać w domu:D


O tej porze roku to już normalka, że można zobaczyć w sklepach robótkowych motywy jesienne, halloweenowe, na Święto Dziękczynienia, a także na Boże Narodzenie.


Wczoraj i dziś nieco poszalałam z materiałami. Głównie z powodu kardynałków! Pierwszy raz widziałam tkaniny w te ptaszki i wymarzyłam sobie poduszkę:) Matkas obiecała, że mi uszyje.


DSC03108


Ten jest nieco mniejszy, więc będzie idealny na wafelki. Zdjęcie wygląda na rozmyte, ale to właśnie materiał taki jest. 


DSC03106


Kupiłam też materiały halloweenowe:)


DSC03112


DSC03113


Tego jest nieco większy kawałek. Też na poduszkę. I o ile z kardynałkiem nie wiem czy będzie z dwóch stron ten sam materiał, tak wiem, że ten materiał posłuży za tył do haftu.


DSC03110


Już z niecierpliwością czekam aż w sklepach pojawi się specjalne wydanie Just Cross Stitch.


0-Just Cross Stitch Halloween 2012


A spodobała mi się właśnie ta poduszka:) Normalnie muszę ją mieć!


Just Cross Stitch Halloween 2012  64


W Targecie, czyli sklepie zupełnie nierobótkowym, na dziale z materiałami szkolnymi znalazłam nożyczki, o których marzyłam od dawna. Jedna jedyna sztuka była, więc musiałam z nimi wyjść:)


DSC03116


Malutkie są – mają tylko 8 cm.


DSC03118


W Targecie kupiłam też kilka magnesików na xxx, bo przed wakacjami zużyłam ich kilka.


DSC03140


Odwiedziłam też Walmarta i długo i namiętnie oglądałam nowe stoisko robótkowe – zdjęcia wkrótce. Nie umiałam tak wyjść bez niczego, więc ograniczyłam się do jednego malutkiego zestawu do xxx.


DSC03124


Wizyta w Tuesday Morning zaowocowała pompom makerem, dzięki któremu można zrobić pomponiki w kształcie serc. Już zapomniałam jakie fajne tu mają przeceny! Zapłaciłam tylko 3$, a w Hobby Lobby podobny maker kosztuje 15$!!!


DSC03129


A takie serduszka można zrobić:)


DSC03134


Zaraz obok w Hobby Lobby wywiesili już guziczki bożonarodzeniowe. Większość paczek ze znanymi (czyt. corocznymi) guzikami, ale jedna nowa paczuszka mi się spodobała.


DSC03126


Zabawki są takie słodkie:D


DSC03128


Nie wiem dlaczego, ale całą paletę perłówki DMC przeceniają. Wybrałam sobie na razie tylko cieniowaną turkusową. Powoli przymierzam się do haftu geometry. Szmatka, którą Matkas kupiła na wystawie DMC jest tu ze mną w MI.


DSC03141


W Michaelsie nadziałam się na przecenę ramek. No i kupiłam rameczki, na które patrzyłam już od miesięcy! Będą idealne na kolejne hafciki z naparstkami!


DSC03136


Mają taki metaliczny połysk.


DSC03137


W tym samym sklepie od miesięcy przeceniają różne stemple. Ten konkretny czekał na mnie długo:P Nikt go nie chciał od maja, więc zlitowałam się nad biedakiem:P


DSC03120


W Joann natomiast zrobiłam malutkie zakupki wirtualne. Jeszcze w Polsce skorzystałam z okazji i zamówiłam stempel, który od kilku miesięcy mają w ofercie internetowej, ale w sklepie na półce go nie ma. Tym razem przecenili wszystkie stemple o 40% i jeszcze oferowali przesyłkę za 4 centy i to bez minimalnej sumy zamówienia! Patrzcie jaki cudny! Uwielbiam Halloween!!!!!!


DSC03121


A teraz najśmieszniejszy element całego zamówienia:P Myślałam, że mały stempel przyślą w kopercie, a co znalazłam w skrzynce? Taką paczkę!!!!!!


DSC03143


I jeszcze specjalnie dla Matkasa nowa koleżanka - breloczek:) Już się spodobała:D


DSC03145


DSC03147


No i tyle. A w sklepie pełno nowości kusi i kusi:(


 


Jak skończyłam pisać ten wpis zaczęło lać. A padało całe... 5 minut! Trochę mało, ale przynajmniej teraz o 20 mamy miły chłodek:)




Udanej niedzieli! A ja mykam kończyć prezent wymiankowy:D


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:)


 


svea1 – Kanwę owsiankową (oatmeal) produkuje amerykańska firma Charles Craft. W ofercie mają też jasną owsiankę (lt. oatmeal).

2 komentarze:

  1. asiulla_13
    2012/07/15 01:10:07
    No i się zaczęło. Ledwo wróciła a już kusi i nęci nowościami ;) A to dopiero wstęp do "rozpusty dla oczu". :)
    Biedrona i pomponiarka super :)

    Pozdrawiam ;)


    aqua1979
    2012/07/15 07:45:17
    nic tak nie poprawia humoru jak zakupki :) pozdrawiam :)


    drugi.maurycjusz
    2012/07/15 09:21:53
    wspaniałe zakupy!!! Mój Luby mnie zmartwił ostatnio, bo u niego w Michaelsie nie było żadnych, a to żadnych zestawów do haftu ,jak tam wpadł przed przyjazdem do mnie trzy tygodnie temu- aż mi się wierzyć nie chciało....za to w NY zdobył piękną alpakę i już miał wybaczone:)))
    stempel bije na głowę wszystko!!!


    edytadzik24
    2012/07/15 10:05:58
    Aniu znów się "dołuje" czadowe zakupy :) wszystko mi się podoba ... wszystko!!! jak zwykle, ramki są piękne, stemple naj!, guziki :) eh...
    AAAAAAAAAAAAAAAA i są "moje" nożyczki:) ja też się nie mogłam powstrzymać przed ich zakupem :) i też mam takie, super ostre, super małe, są rewelacyjne, nie rozstaje się z nimi haha :) tylko ja mam w Twoim "ulubionym" różowym kolorze :P

    Miłej niedzieli :)


    Gość: chaga, *.neto.pl
    2012/07/15 10:53:12
    Mam już gazetkę w wersji elektronicznej, fajne projekty mają w tym wydaniu :)


    robotkoweroznosci
    2012/07/15 11:34:01
    Stempelki jak dla mnie bomba. I bardzo ciekawy jest ten pompom maker :D W ogóle wszystko jak zwykle fajne i przydatne! A co do śmiesznych przesyłek, to jakiś czas temu, przychodzi do mnie listonosz i mówi, że jest do mnie list polecony ale zostawił go na poczcie bo dość spory jest a nie miał pewności czy jestem w domu. Dymam więc na pocztę przed zamknięciem (bo tak najpiewniej odbiore przesyłke tego samego dnia ) a tam przesyłka z Knorra z metalowymi puszkami ( dość sporymi- można sobie wyobrazić jak wyglądają puszki na ryż, kaszę i makaron ) szt 3 zapakowana normalnie w paczkę :D
    Pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń
  2. pakma
    2012/07/15 12:03:29
    Super zakupki!!! Moze i ja sie wybiore po jakies przydasie, bo u nas tez przeceny sa :)
    Pozdrawiam :)


    iskierka_duszy
    2012/07/15 13:06:48
    Takich zakupów tylko pozazdrościć. Nożyczki są cudowne sama o takich marzę:) A przesyłka stempla w kartonie nieźle mnie rozbawiła. Musiałam przeoczyć Twoje sprostowanie odnośnie żartu o zawieszeniu bloga. Dobrze że to tylko żart :))))


    svea1
    2012/07/15 13:25:12
    Dzięki za namiary, zaraz popatrzę, czy wyślą mi do PL kanwę, normalnie się w niej zakochałam. A te pompony serduszkowe to po co pokazywałaś, no po co???? :D Będą mi się teraz śniły, a miałam oszczędzać i nie kupować nowych rzeczy do robótek!


    ella1101
    2012/07/15 16:22:20
    Swietne zakupy.


    pelasia1.3
    2012/07/15 16:58:48
    ogladam i zazdroszcze,ales cudeniek nakupila...a tu jeszcze piszesz o nastepnych oj,oj,oj...


    Gość: , *.anonymouse.org
    2012/07/15 17:06:24
    Jak zwykle zakupy udane :) Jak sie pojawi ta gazeta w sklepach to daj mi znac bo ja ta poduche musze koniecznie miec :P

    Pagatek


    barbaratoja
    2012/07/15 19:52:40
    Świetne zakupy!
    Mnie też baaardzo spodobała się poducha;-)


    damar5
    2012/07/15 20:11:28
    uuuuuuuuuu jakie cudnosci ,nawet nie komnentuje ktore najpiekniejsze bo trudny wybor :) :) :)
    U nas leje :( :(
    Poz.Dana


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2012/07/15 21:12:11
    Ten piąty materiał jest piękny.
    Wzorek do wyhaftowania na poduszkę też cudny. Ale ten czas leci... halloween zbliża się wielkimi krokami.


    alexls
    2012/07/16 04:33:01
    Strasznie;) fajne łupy! Dawno nie byłam na łowach w sklepie dla kraftującej ludności... Pocieszam oczy i ducha w Pieguchowie!


    Gość: Plichcia, 89.204.139.*
    2012/07/16 08:25:50
    Pomponiki - super, będę czekała jak Ci wyjdą.
    Pozdrawiam :D


    haftyska
    2012/07/16 08:34:22
    zakupy pierwsza klasa! domyślam się, że wybór nie był łatwy, a wybrane prze Ciebie rzeczy to te najbardziej potrzebne :) świetna ta gazeta, którą prezentujesz, ciekawe czy można ją dostać w Pl... materiały- rewelacyjny, szczególnie podobają mi się te halloweenowe; pozdrawiam!


    Gość: Ania, *.cdma.centertel.pl
    2012/07/16 08:34:33
    Jeśli to są małe zakupy....:) Śliczności:)


    aeljot
    2012/07/16 10:18:26
    Fajne zakupy :)


    Gość: Carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/07/16 23:17:27
    Pełen zachwyt... napatrzeć się nie mogę :) Szczególnie na te materiały. Muszę chyba zacząć szukać sklepów w okolicy,w których mogłabym nadrobić braki na tej płaszczyźnie :)
    A te haloweenowe wzory... aż mam ochotę wyłudzić od Ciebie dwa, ale to tak głupio jakoś. Ta właśnie poduszka i ten kot w kapeluszu w tle oczarowały mnie - dosłownie ;) Z kota mogłaby powstać fajna zakładka. Piegucho, jest szansa na małe zdjęcie albo skan? Obiecuję, odwdzięczę się :)

    P.S. Zawsze się cieszę, jak zostawiasz u mnie jakiś komentarz :) Dziękuję :)


    gentiana
    2012/07/16 23:20:24
    ... brak słów...
    Materiał w pająki super, stemle fantastyczne.
    Nożyczki świetne - moje gdzieś podróżują po Polsce TLK niestety beze mnie.

    OdpowiedzUsuń