sobota, 7 lipca 2012

Michigan czy Afryka?

Hmmmm, sama już nie wiem, na który kontynent doleciałam:P


W czwartek przed 23 dostałam się wreszcie do własnego apartamentu. 24h podróż daje nieźle w kość:( W Polsce ciepło, ale tu jeszcze cieplej. Wczoraj o 17 mój termometr pokazywał 40C w cieniu!!! Dziś tylko 37C. W czwartek w nocy nic nie widziałam, ale jak w piątek rano wstałam taki oto widok miałam za oknem!


DSC02744


Tak spaloną trawę to widziałam tylko w Grecji w sierpniu, nigdy w MI. Cóź, w tym roku mieliśmy ciepłą  zimę to i lato mamy afrykańskie:P Wszędzie trawa jest żółta. Wentylator w domu chodzi mi cały czas. Ale wiecie co? I tak kocham ciepełko:) Zima jest do d... :P


Już wczoraj byłam na wydziale, a wieczorem kopnęliśmy się z Czerwonką po mleko, bo dzień bez mleka to dzień stracony, a lodówka z galonem wody wygląda żałośnie:P


O moich podróżach napiszę Wam kiedy indziej, ale dziś pochwalę się tym co znalazłam w piątek w skrzynce pocztowej:) Grzecznie na mnie czekały takie dwie koperty:D


DSC02748


Biała przyszła z DMC. Jest to kolejny zestaw mentora DMC:) Jak ja lubię te metalowe przypinki do marynarek:D


DSC02749


A w środku nieco inne zestawy do xxx niż ostatnio. Poprzednio były kwiatuszki, a tym razem są biedronki:) Matkas, jedna jest Twoja! Dla tych co pierwszy raz widzą takie „cuś” wyjaśnię, że w środku jest jeszcze książeczka z wzorami oraz kilka wizytówek do własnego użytku.


DSC02752


W drugiej kopercie znajdowała się długoooooooooo oczekiwana nagroda za publikację w Cross Stitcherze. Specjalnie sprawdziłam, na przesyłkę czekałam od marca!!!!!!! Dla przypomnienia – wydrukowali mnie w CS nr 251. A pisałam o tym tu.


DSC02754


Wydaje mi się, że jest to nagroda zastępcza, bo dołączona była ręcznie napisana kartka – “Ciesz się nagrodą. Pozdrowienia, Cross Stitcher”. A normalnie to przesyłają oficjalny wydruk z logo gazetki. Nieważne. Najważniejsze, że wreszcie doszła, bo bardzo liczyłam na te mulinki:) Uwielbiam mulinki cieniowane, a tym razem do mnie trafiło 28 sztuk od Anchora:) Jupi!!!!!!!!!! Opłaciło się napisać przez te kilka miesięcy z jakieś 10 maili:P Czasem trzeba być namolnym:P


 


Robótkowo u mnie mała posucha, bo od maja nic nie haftowałam:P I dobrze mi z tym:D Zakupowo też słabo, bo poczyniłam tylko jeden zakup przez neta. A wczoraj jak byłam w Joann i Michaelsie, pierwszy raz od maja, to nic nie kupiłam. Po pierwsze nic aż tak mnie nie kusiło, a po drugie to walczę ze sobą, żeby coraz mniej kupować. W końcu już coraz bliżej do końca mojego pobytu w Stanach! A dwie walizki na rok to jednak ograniczona przestrzeń.


 


Dochodzi 17, a Czerwonka czeka na mnie na dole odkąd wróciliśmy koło 12 z zakupów spożywczych. Czas jeszcze odwiedzić Hobby Lobby i Tuesday Morning, bo jutro ten pierwszy sklep zamknięty.  A poza tym upał, czy śnieg, ale nie znoszę siedzieć w domu!


 


Udanej niedzieli i miłego pocenia się:P


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:) Ale nie przesadzajcie z tym podmilaniem się:P U mnie rozdawajek nie będzie:P

1 komentarz:

  1. ella1101
    2012/07/08 04:45:09
    Super ze juz jestes, mam nadzieje ze wakacje sie udaly. Ta przesylka z DMC jest super, czy to cos co sama zamawialas czy jakas procja bo te biedrony sa fajniutkie.


    aeljot
    2012/07/08 08:53:46
    U mnie też Afryka. Przed 8 rano na termometrze 40 st w słońcu. I będzie tylko gorzej.

    Fajne te zestawy Mentora, ja miałam kiedyś tylko kwiatki.
    A muliny ładne - warto było być namolnym ;)


    Gość: Plichcia, 89.204.130.*
    2012/07/08 10:14:11
    Super, że już wróciłaś...normalnie się stęskniłam :).
    Pozdrawiam :D


    alex_sue
    2012/07/08 10:38:57
    super te przesyłki :) szkoda że moja z Cross stitchera nie dotarła :/


    iskierka_duszy
    2012/07/08 12:08:49
    Gratuluję nagrody, oj na prawdę opłaciło się wysyłanie do nich maili:) Bardzo się cieszę, że jednak nie porzucisz pisana na blogu, bo Twoje prace i posty są wielką motywacją dla mnie i uwielbiam do Ciebie zaglądać :)


    anna-kalinska
    2012/07/08 15:09:22
    Śliczne przesyłki, a zwłaszcza mulinki!
    Pozdrawiam i życzę znośniejszej pogody.


    Gość: , *.anonymouse.org
    2012/07/08 16:44:58
    Wiem co czujesz, choc mysle, ze u nas w tym roku az tak goraco nie jest. Fala goraca najbardziej uderza w polnocna czesc Stanow. U nas jest umiarkowanie :P. Od wtorku ma sie zrobic chlodno, bo az 74F :)
    Zestawy super, a niteczek zazdroszcze :)
    Fajnie ze juz jestes bez Ciebie bylo bardzo smutno w blogowym swiecie :)

    Pozdrawiam
    Pagatek


    Gość: alexls, *.nyc.res.rr.com
    2012/07/08 21:26:39
    Oj faktycznie dużego spustoszenia dokonały upały w Twoim sąsiedztwie! Fajnie że już jesteś:) Podobnie jak rzesze Twoich fanek czekam na kolejne wpisy! Niekoniecznie tylko robótkowe;)

    Gratuluje przesyłek! Choć nie przepadam za cieniowanymi mulilnami, są momenty że mi się podobają. Wierzę żę w Twoich pracach będą sie pięknie prezentować!

    Pozdrawiam!


    haftyska
    2012/07/09 08:55:39
    po pierwsze- bardzo się cieszę, że wróciłaś :) nie ma nic przyjemniejszego z rana jak kawa i świeżutki post :) po drugie- stawiam na Afrykę :) po trzecie- gratuluję wygranej i cierpliwości :)


    Gość: Carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/07/09 11:26:53
    To faktycznie wygląda tak, jakby niedługo za oknem Twojego apartamentu mieli zacząć kręcić "Pożegnanie z Afryką". Nie miałabyś ochoty na takiego młodego Roberta Redforda w zasięgu wzroku? ;) Ale rozumiem Twój ból, Polskę ogarnęła fala upałów w bonusie z burzami, które szaleją o różnych porach dnia i nocy, często nie pozwalając na spokojny sen. Ale i tak za oknem robi się wtedy malowniczo :)
    I niestety musisz pogodzić się z pozytywnymi komentarzami, nawet jeśli my, komentujące, nie dostaniemy nic materialnego w zamian ;)
    Spokojnego początku tygodnia!


    Gość: bk110, *.internetdsl.tpnet.pl
    2012/07/09 12:27:05
    OJ jak ja bym chciała aby taka przesyłka czekała na mnie w domu :-)


    damar5
    2012/07/09 16:41:56
    Ja tez ciagle "delektuje sie" upalami :) :) i choc czasem narzekam ,ze mi az za goraco to chce by tak zostalo :) :) lato ma byc latem i moge sobie poleniuchowac na ogrodku :) jeszcze z soczysto zielona trawka :)
    Trzymaj sie w tym afrykanskim MI
    Poz.Dana
    p.s. Biedrony sa fajne i mulinki tez :)bo takie swojskie hihihi

    OdpowiedzUsuń