poniedziałek, 6 września 2010

Niezbędnik śleptoka:P

Wiecie już jaki ze mnie śleptok, na każdym oku prawie 8 dioptrii, bez okularów ani rusz, nawet do kibelka:P Rano pierwsze co zakładam i wieczorem ostatnie co ściągam to bryle. Nawet zębów już nie myję bez nich:P Dlatego tak ważne dla mnie jest, żeby okulary miały swoje stałe miejsce, gdzie trafię łapką na „ślepo”. Mam kilka par, bo co roku rodzice kupują mi nowe, więc jak tylko zobaczyłam ten zestaw do haftu na ebayu ani chwili się nie zastanawiałam! Idealny dla mnie! A cena też była o połowę mniejsza niż ta na opakowaniu:) Poza tym ja też jak sowy lubię noc, bo wtedy jakoś mój mózg najlepiej działa.


DSC02886



DSC02887


A w środku wszystkie przydasie:)


DSC02888


Wszystkich par okularów do niego nie włożę, bo coś muszę mieć na nosie, ale na kilka na pewno starczy!


Pokażę jeszcze pewną ciekawostkę, guziki z recyklingu! Czerwone, które dla mnie wyglądają jak drewniane są z przetworzonego plastiku, a brązowe z naturalnych włókien! Lubię takie ciekawostki:)


DSC02889


A dziś byłam na ostatnich przed wyjazdem zakupach w JoAnn i zakupiłam kilka kawałków filcu w jesiennych kolorach. Wieczorem w tv film z Sandrą Bullock – „Śmiertelna wyliczanka”, więc powinnam zrealizować pewien mały i prosty projekt, do którego wykorzystam jeden z kolorów:)


DSC03291


A teraz biorę się za pakowanie, bo pomimo, że wylatuję we wtorek, to chcę zacząć dziś, żeby niczego nie zapomnieć! Oj, jak ja się cieszę na ten wyjazd!


 


damar5 – No tak, najpierw mama, a teraz Ty mnie opierniczasz! A nie zauważyłaś, że nie przekazałam dalej? To miała być zabawa, więc napisałam dwie „10”:P Pewnie, że nie sposób wszystkiego wymienić, nawet kilka setek by nie starczyło:)


renataa25 – No to biorę się do roboty:P


anek73 – Dzięki! U mnie kolorowe elementy dopiero niedawno się pojawiły, więc może do Polski też trafią:)

1 komentarz:

  1. paga-tek
    2010/09/06 02:52:20
    Oj, zazdraszczam wyjazdu ;). Guziczki sa cudne, a to ustrojstwo na okularki super. Ja tez jestem okularowa, ale ja musze moje okulary chowac przed szarancza, czyt. dziecmi :P. I to bardzo wysoko i szczelnie :). Juz nie raz mialam powyginane oprawki do tego stopnia ze musialam prostwac obcegami :(.

    Pozdrawiam


    damar5
    2010/09/06 08:43:10
    O jaki super gadzet. Bardzo ladny i praktyczny.
    Nie opierniczylam Cie tylko usprawiedliwilam przed Mama hihii ,ze nie bylas w stanie wszystkiego wymienic.Jak pisze "hihihi" to trzeba czytac z przymruzeniem oka :)No niestety pisownia nie da sie przekazac intonacji :)
    Ciekawam bardzo co tez Ty znowu z tym filcem kombinujesz????
    Ja narazie z nowosci nie moge pokazac nic :( Same wymianki -tajemnice :) :)
    Poz.Dana


    kinia_1979
    2010/09/06 09:34:57
    Fantastyczny ten sowi przybornik. Ja okularki używam tylko jak moje oczy się tego domagają. Na chwilę obecną w zasadzie są zbędę, ale pozostałości po leczeniu nadwzroczności jeszcze czasem dają o sobie znać...przy wieczornym haftowaniu (uwielbiam to, bo cisza panuje wszędzie, tylko telewizor coś do mnei mówi ;0)) i przy przesiadywaniu przy komputerze :o)


    isana_haft
    2010/09/06 09:46:15
    No no, ładne i praktyczne... Dobry pomysł. Ja tylko raz szukałam okularów, a miałam je cały czas na nosie. Poza tym kładę je w różne miejsca, ale po chwili udaje mi się znaleźć.
    Już życzę spokojnej podróży :)


    anek-73
    2010/09/06 14:22:16
    Też mam po -8 na każdym oku :P więc doskonale Cię rozumiem :) :) :) Bez okularów jestem ślepa i zdejmuję je tylko na noc. Ja jednak nie mam takiego ślicznego przyborniczka :) Kładę je po prostu obok łóżka na książce, która wieczorem czytam :)

    Mam nadzieję, że za jakiś czas i u nas pojawią się takie śliczne kolorowe elementy. Bardzo mi ich brakuje - nadają one kolczykom wiele uroku.


    morsia
    2010/09/06 14:53:10
    Ja też chcę takie sówki! Tez mi się niejednokrotnie zdarzyło zapodziać okulary i szukała ich cała rodzina. :P A raz bez niczego na nosie pomyliłam moje z okularami Gillanka i się dziwiłam, ze jakieś niewymiarowe. ;) Co prawda staram się je kłaść w jednym miejscu, ale z moim roztrzepaniem to lądują czasem w różnych miejscach. :)
    A z filcem też jestem ciekawa, co Ci wyjdzie, powodzenia. :)


    Gość: Lucyna, 85.222.87.*
    2010/09/06 16:26:01
    Śliczności-lubię sowy. I tak jak morsia-chcę takie.


    Gość: Lucyna, 85.222.87.*
    2010/09/06 16:26:56
    Szczęśliwej podróży:)


    jusine_mala
    2010/09/06 17:03:55
    Świetny ten przybornik na okulary :) Widzę że Nas okularowych jest tutaj więcej :P


    agulka77
    2010/09/06 22:13:29
    Ooooo, to też coś dla mnie. Ja mam wprawdzie "tylko" -6 na każdym oku (po kłótni z okulistą który chciał dać -6,5 - ale ja chyba lepiej wiem kiedy lepiej widzę) i już nieraz szukałam okularów - jednak najczęściej zdarza mi się je szukać jak zasnę przy telewizorze i przez sen je zdejmuję - ale na tę przypadłość nawet ta śliczna sówka nie poradzi :(


    ann_margaret
    2010/09/09 12:31:09
    Ależ ja Ci zazdroszczę takich pomysłowych zestawów! Będzie super przydatny!
    A próbowałaś może soczewek kontaktowych?

    OdpowiedzUsuń