środa, 9 czerwca 2010

Heksa!

Tak pieszcotliwie zwraca się do mnie rodzinka w chwilach zgrzytów:P Jako że jest ze mnie prawdziwy bliźniak, to czasem ta druga „milsza” Anka wychodzi:( Ale ja i tak od zawsze lubiłam wszelkie wiedźmy oraz czarownice, więc aż tak mi to nie przeszkadza:) Znacie też moją słabośc do Halloween, więc chyba Was nie zdziwią moje nowe koleżanki!


Zelda


DSC02314


Esmeralda


DSC02315


Gladys


DSC02316


Hazel


DSC02317


Gertrude


DSC02312


Hagatha


DSC02313


Oraz Mildred, Hattie i Wanda (zdjęcie z aukcji, na której je wylicytowałam).


e7e2_1


Sześć pierwszych koleżanek po fachu jest jeszcze ze mną, trzy ostatnie latają na miotłach nad Katowicami:P Kiedyś przypadkiem natknęłam się na nie na ebayu i jak widać udało mi się wyśledzić dziewięć z nich. Nie wiem czy jest ich więcej, ale jestem czujna i na pewno żadna mi nie ucieknie. Może w przyszłości urządzimy prawdziwy sabat? :P


Heksy są o tyle ciekawymi zestawami do xxx, że wykorzystuje się w nich klamerki! Takie stare drewniane:) Oraz każda ma elementy do wyszycia nitką święcącą w ciemności (jak np. kościotrup albo pajęczyna)!


DSC02311


Tak sobie oczami wyobrażni widzę je na półce na ścianie:) Chyba będą dekoracją całoroczną, bo czemu nie?


Na ebayu widziałam też wiele podobnych zestawów, ale do wykonania aniołków. Ale że aniołem nie jestem, to ich nie kupuję:P


Na koniec, aktualizacja odnośnie kotków kalendarzowych. Jestem z siebie bardzo dumna, bo dziubię kotka czerwcowego! Idzie powoli, ale o dziwo przyjemnie. Mam już wszystkie kwiatki i niebieskiego motylka, a teraz biorę się za kotka:)


 


anek-73 – Wzór poszedł:) Jakby ktoś był jeszcze chętny, to dajcie znać!


damar5 – Oj, Ty się już tak nie tłumacz:P Ja po prostu wyjaśniłam dlaczego ja się nie nadaję do RR oraz innych zabaw wymiankowych. Czytam wiele blogów i zawsze z ciekawością oglądam czym się wymieniacie i naprawdę wyglada to fajnie:)


magda.madziula – Właśnie przez te kotki trafiłam po raz pierwszy na Twój blog:)Nie zostawiłam jednak żadnego komentarza:( Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale zawsze mam problemy z komentowaniem na blogspocie – loguję się po kilka razy, a w tym czasie znikają moje komentarze i często daję sobie z tym spokój:( Ale tempo i tak macie większe niż ja! Dlatego muszę przyśpieszyć, bo nie będę czekać 12 lat na ten kalendarz:P


ann.margaret – Czyli nie tylko ja się nie nadaję do RR:) A SALe rzeczywiście są fajne! Tylko ja zawsze na nie trafiam jak już jest po akcji:(


kinia_1979 – Tak, widziałam jak pędzisz z igłą! Podziwiam! Mój RR jest bezterminowy, po prostu postaram się haftować jednego kotka na miesiąc. Ale Piegucha coś się obija, więc nie wiem jak z tym wyjdzie? Mordować jej nie będę, ale na pewno co nieco usłyszy:P A tak na poważnie, to ja muszę mieć ochotę na daną robótkę. Jak ochoty brak, to nic mnie do niej nie zmusi i już! Może sobie leżeć obok mnie i patrzeć smutno, a ja jej i tak nie wezmę do ręki. I tak właśnie było z tym kotkiem czerwcowym:( Ale wreszcie się doczekał i mam nadzieję, że w maju będę kończyć. No chyba, że Piegucha będzie się opinkalać!

1 komentarz:

  1. Gość: kasia, *.wroclaw.dialog.net.pl
    2010/06/09 08:44:11
    Hej, ja nie mam swojego blogu, ale czy również mogłabym prosić o wzór na te śliczne kalendarzowe kotki? Ploszę! Mój adres mailowy to: kate224@o2.pl. I z góry dziękuję. A w wyszywaniu kotków trzymam kciuki:) Pozdrawiam,kasia


    kinia_1979
    2010/06/09 10:09:05
    Wiedźmy są super, znowu szkoda, ze u nas brak takich ciekawych zestawików...ale powoli się do tego przyzwyczajam, nie ma innego wyjścia.
    A co do chęci na robótki..ja też muszę je mieć, dlatego u mnie niestety wiele robótek niedokończonych, bo czekam, aż mi ta ochota wróci ;)
    Pewnie do wszystkich nie, ale może przynajmniej do kilku, ktore chciałabym skończyc, ale jakoś haftować ich nie bardzo mi się chce ;)


    damar5
    2010/06/09 11:30:28
    A ja tego nie pisalam,zeby sie tlumaczyc tylko wrecz przeciwnie ,zeby Cie jednak zachecic :) Moze udaloby sie nawzajem prezencik przygotowac :)

    Te czarownice sa cudne ,mam Ciotke (zreszta moja Chrzestna) Gertrude i jest strasznie podobna hihihihi, i prawdziwa z Niej Hexa ;-)
    Poz.Dana


    magda.madziula
    2010/06/09 20:46:48
    na blogerze można zostawiać komentarze bez logowania się przecież wpisywać komentarze zarówno anonimowo jak również wpisując po prostu imię (wybierając odpowiednią opcję)
    ehhh a ja myślałam że jesteś obojętna na mojego bloga i nie bywasz tam - bo nie piszesz :(
    hallowinowe wiedźmy są superanckie i na tych fajnych stojaczkach :)
    och ja jak lubię te Twoje zakupy.


    ann_margaret
    2010/06/10 12:24:17
    Ależ ja Ci zazdroszczę takich zestawów! Nie samych wzorów, tylko właśnie takich ciekawych zestawów:))) Będą super wyglądały w komplecie, prawdziwy zlot czarownic!

    OdpowiedzUsuń