wtorek, 1 czerwca 2010

Porządki!

W ciągu ostatnich dni zamiast coś xxx, wzięłam się za porządki. Przeprowadzka uświadomiła mi ile kupiłam rzeczy i postanowiłam trochę je ogarnąć. Najbardziej zdziwiłam się ilością wstążek. A skoro podróżuję tylko z dwoma walizkami, to muszę zmniejszać ilość i wagę niektórych rzeczy. Wszystkie wstążki jakie tu zakupiłam były nawinięte na rolki, które tylko zajmowały dodatkowe miejsce. I tak postanowiłam ponawijać moją kolekcję na łapkę i zapakować w foliowe torebki. Z dwóch worków wstążek zrobiła się jednen mały worek! A ile tych rolek wyrzuciłam! Wszystkie ozdobne wstążki są już w torebkach, teraz zostały mi tylko jednokolorowe bez wzorków. A oto większa część mojej kolekcji. Nawet podzieliłam je tematycznie:)


Prezentację zacznijmy od wiosenno-wakacyjnych oraz innych wesołych i kolorowych:) Najbardziej podoba mi się ta w mufinki:P


DSC02171


Ale moja ulubiona tematyka to Halloween i jesień.


DSC02172


I jeszcze kilka z dyniami, etc.


DSC02174


Do bożonarodzeniowych oraz zimowych też mam słabość:) I jeszcze te wszystkie w kratkę:D


DSC02173


Teraz najtrudniejsze zadanie przede mną. Muszę zdecydować, które wziąć do domu, a które zostawić, bo przydadzą mi się w najbliższych pracach. A pomysłów na kolejne prace mam sporo, tylko zawsze najtrudniej mi sie na coś nowego zdecydować. Chyba zrobię losowanie wśród wydrukowanych wzorów, bo inaczej będę się jeszcze zastanawiać przez następny tydzień:)


 


aeljot – To pochwal się co tam się dzieje w Twojej okolicy! Bo bardzo jestem ciekawa:)


damar5 – Mnie też już dużo rzeczy nie rusza, dlatego rzadko coś kupuję na takich imprezach. A jak już coś mi się spodoba to najpierw muszę się zastanowić czy da się to przywieźć do Polski, bo inaczej to nie ma po co kupować. Ale i tak największą przyjemność czerpię z oglądania:)


paga-tek – Oj, masz rację:P Nie ma co chodzić na garage sale, bo jest to przegląd szafy. Rzeczy stare, zniszczone i nieprzydatne, a oni sobie liczą, że hoho! Szkoda czasu. Mnie też zawsze zaskakują jakie oni tu badziewia produkują i jeszcze jacy są dumni, że coś jest handmade. Ale taka już jest Ameryka, dla nich i tak będzie to najlepsze i najpiękniejsze:P


ulikop – Bardzo spodobał mi się Twój komentarz, taki prawdziwy:)

1 komentarz:

  1. kinia_1979
    2010/06/01 08:51:13
    Fantastyczne te wstążeczki, kurcze znowu złość we mnie wzbiera, że u nas nic takiego nie ma, a jak juz sie pojawi w scrapbookingowych sklepach to cenę ma dziwną :0(


    damar5
    2010/06/01 08:55:08
    Jakie fantastyczne porzadki,takie to ja lubie robic.Fantastyczne zapasy co jedna wstazka to piekniejsza,oj trudno byloby mi sie na cos zdecydowac.Ta ze stopkami jest swietna ,z mokrym piaskiem sie mi kojarzy ,ktorego juz daaawno pod swoimi stopami nie czulam.Ta arbuzowa taka smaczna i z nutami cos dla mojego M. i przypomniala mi ,ze musze koniecznie wybrac sie do Media Markt :) Wszystkie Halloweenowe fantastyczne ,szkoda ze tak krotko to swietowanie trwa .No i jeszcze ze swiatecznych ta kremowa z brazowymi serduszkami,drzewkami i gwiazdkami wpadla mi w oko. No u Ciebie zawsze ciekawie :) Poz.Dana


    aeljot
    2010/06/01 09:38:35
    Właśnie robię wpis z festynu w moim mieście. Tylko niestety zdjęć mam mało .


    aeljot
    2010/06/01 09:39:25
    Kolekcja wstążek bardzo ładna i kolorowa. Mnie też pewnie trudno byłoby się rozstać z którąkolwiek :)


    morsia
    2010/06/01 16:39:11
    Jakie piękne te wstążeczki! U mnie jest jedna świetnie zaopatrzona pasmanteria, zawsze jak jestem na mieście znajduję pretekst, żeby do niej wejść i tam między innymi mają takie wstążki, co prawda nie w tak bajecznej ilości jak u Ciebie, ale zawsze. :)
    Mnie się najbardziej podoba ta w arbuzy. I w parasolki. I w nutki! I z listkami... A zresztą chyba bym Ci je zwinęła wszystkie! :P
    Pozdrowienia. :)


    paga-tek
    2010/06/01 17:57:18
    Mnie najbardziej podobaja sie w tematyce halloween i swiatecznej. Posiadasz przepiekny piekny zbior. Ja jak ide do sklepu to oczoplasu dostaje tyle maja wstazek ze nie wiem na ktore mam sie zdecydowac :/
    A slyszalas o tym ze teraz trzeba palcic za druga walizke lecac do Europy :(, druga walizka to koszt 50$. Niedlugo bedziemy mogli podrozowac tylko z bagazem podrecznym :/


    Gość: , *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2010/06/01 18:50:43
    wstążki bajeranckie - i ta z listkami, i z króliczkami a najbardziej ta centymetrowa, czy raczej chyba calowa :)
    no halloween tylko mnie nie rusza - nie lubię tego "święta" ale wstążki z dyniami mogłabym przygarnąć
    i nie zgadzam się z Kinią, że ceny u nas dziwne - one są poi prostu nie na nasze zarobki :) metr wstążki tyle co ... oż no po prostu mnóstwo - zważywszy, że na 1 metrze się by nie skończyły zakupy...
    pozdrowionka z prowincji gdzie do pasmanterii daaaaaaaaleeeeeekoooooo


    anetakam0
    2010/06/01 18:52:12
    i bez loginu pobiegł komantarzyk za Ocean...


    Gość: m-ka, *.eimperium.pl
    2010/06/03 21:21:16
    Zakochałam się! ;)
    i chyba nic wiecej nie trzeba pisac;)


    olenka_ja
    2010/06/13 09:04:55
    trochę tego masz :) co jedna to ładniejsza. P.S. ciekawa jestem gdzie Ty je kupujesz??

    OdpowiedzUsuń