poniedziałek, 28 grudnia 2009

Prezenty, prezenty, prezenty…

W tym roku z ciułactwa i chciwości :P postanowilam zaoszczędzić na prezencie dla rodzicόw i wyhaftować coś. W Grecji spędziliśmy juz 17 wakacji i w przyszłym roku też się wybieramy. Moi rodzice są zakochani w tym kraju i ja też. Dlatego wlaśnie, jak tylko zobaczyłam wzόr „Greek village” w WOCS wiedziałam, że muszę go wyhaftować dla rodzicόw. Wzόr jest dość duży jak na mnie (167x112 krzyżykόw) i chciałam, żeby wyszedł jak najmniejszy po wyhaftowaniu, więc zdecydowałam się na aidę 18 Pima Platinum Charles Craft i jedną nitkę muliny DMC.  Zaczęłam 6 grudnia, skończyłam 25 grudnia.


DSC01451


Obrazek się spodobał i trafi w ręce rodzicόw w Grecji, gdzie się zobaczymy już za kilka miesięcy! Bo tata już wszystko planuje od powrotu z tegorocznych wakacji:)


W tym roku ja też zostałam obdarowana własnoręcznie zrobionymi prezentami. Dwie dziewczyny w mojej grupie (doktorantόw pracujących dla jednego profesora), co roku pieką świąteczne ciasteczka i obdarowują resztę grupy. Jak się dowiedziałam, Heather przez tydzień piekła i ozdabiała słodkości dla nas. Przetrwały jeszcze do dziś, bo aż boję się je zjeść, takie są cudne! I nawet opakowanie jest bardzo świąteczne!


DSC01452


DSC01453


Z kolei Margaretta przygotowała całe mnόstwo ciasteczek z “pryszczami” tzn. m&m-kami, czekoladą, etc.  Większość z nich jest miętowych, bo w Stanach typowe świąteczne słodycze są miętowe. Z nimi szybciej mi poszlo:) i już tylko połowa została, więc pokażę śliczne opakowanie i mikołajka, ktόrego dostałam do kompletu.


DSC01454


Na koniec mόj nowy projekt. Wczoraj go zaczęłam, ale nie będę jeszcze zdradzać co z tego powstanie. Może ktoś zgadnie?


DSC01450

1 komentarz:

  1. anek-73
    2009/12/28 07:47:35
    Oczywiście, że zgadnę! :P To będzie biscornu :P :P :P Zrobiłam ich przez rok ponad 40 sztuk, wiec uważam się za eksperta :) :) :)


    kinia_1979
    2009/12/28 13:20:25
    Ależ mi się tu u Ciebie podoba :)
    A ten grecki obrazek ...bajka :)
    Ja też juz planuje wakacje i kto wie, czy znowu nie będą w Grecji :)
    Pozdrawiam i juz sobie zapisuję w "ulubionych", co by nie zapomniec zaglądać :)
    P.S. A co do ciasteczek...wyglądaja tak wspaniale, że chyba miałabym opory, żeby jej jeść ;) Ale moi chłopcy już chyba nie :)


    blasiuk
    2009/12/28 13:24:12
    Piękny jest ten grecki obrazek - a tempo - znakomite! :)
    Słodkości u mnie nie przetrwałyby - "szarańcza" czatuje :) ( czyli dzieci )
    A to co robisz, to chyba biscornu L:)
    Pozdrawiam
    Beata


    ewkaka19
    2009/12/28 15:58:42
    Przed chwilą znalazłam twój blog. Już mi się podoba. Znakomity obrazek


    ewaiwiki
    2009/12/28 23:00:32
    Śliczne prace :)

    jaewka.blogspot.com/


    barbarka888
    2009/12/28 23:16:06
    Grecki obrazek - cudeńko! Ciasteczka też wyglądają smakowicie i na pewno smakują. :)


    paga-tek
    2009/12/29 02:49:24
    Obrazek jest bardzo ladny... A slodkosci kusza :)


    olenka_ja
    2009/12/29 14:54:24
    Ja też bym si\obie mogła taką Grecję nad łóżkiem powiesić! Jest niesamowity ten obraz


    haftystelli
    2010/12/20 14:53:52
    Cudowna ta grecka wioska! Czy mogę się nieśmiało uśmiechnąć o schemacik? :-)

    mój mail stella.liszka@gmail.com

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń