czwartek, 31 grudnia 2009

Jak temat sam do mnie przyszedł...

Idąc z wydziału do domu zastanawiałam się o czym dziś napisać. Aż dotarłam do moich drzwi i od razu buzia mi się uśmiechnęła:) bo czekała na mnie paczka z ostatnimi zakupami z ebaya. A są to kanwy: 14 DMC denim (792), 16 granatowa oraz 18 Charles Craft zielona. Najbardziej podoba mi się dżinsowa! Jeszcze takiej w sklepie nie widziałam.


DSC01465


DSC01466


Bardzo lubię kupować różne rodzaje kanw, zwlaszcza mniej popularne kolory jak dżins:) albo we wzorki (np. w serduszka). Chciałabym kiedyś mieć przynajmniej po jednym biscornu albo innej poduszeczce zrobionej z każdej kanwy jaką mam. To taki plan na wiele lat do przodu:] A teraz biorę się za kolejną śnieżynkę, zwłaszcza, że jutro nie idę na wydział!


Życzę wszystkim udanej zabawy sylwestrowej oraz szczęśliwego nowego 2010 roku!


 


anek-73 – Dziękuję za wzór aniołka. Zawsze lubiłam pracę w laboratorium, a do wczoraj miałam komfortowe warunki, bo cała moja grupa wyjechała, więc miałam laser i szefa tylko dla siebie:) A wymianki na pewno będę śledzić.


paga_tek – Dzięki:)


damar5 – Z przyjazdem na Śląsk to może być ciężko. W ciągu roku mam tylko trzy tygodnie wakacji i w tym roku spędziłam je w Grecji:) W Katowicach byłam tylko pół dnia. Nie zdradziłaś mi jeszcze, jak Ty jesteś związana z chemią!

1 komentarz:

  1. damar5
    2009/12/31 09:10:17
    A no widzisz zapomnialam :) Skonczylam niestety tylko technikum chemiczne(kierunek spozywczy) w Szopienicach,startowalam na Slaski ale nie powiodlo sie :( ,pracy w zawodzie nie dostalam i ta moja chemia teraz tylko w sferze marzen.Tesknie za laboratorium,probowkami,odczynnikami itd moze jeszcze kiedys spelnie swoje marzenia ale im dluzej z chemia nie obcuje tym wieksze zaniki pamieci :(
    My teraz tez nie wiemy kiedy pojedziemy ,problemy z praca :(,Dziecko do szkoly,trudno jakos urlop zgrac ale trzeba wierzyc w lepsze jutro :)
    A kanwa dzinsowa faktycznie ciekawa.
    Pozdrawiam i zycze szczesliwego Nowego Roku obfitego w fantastyczne robotki :)
    Dana


    anek-73
    2009/12/31 09:14:17
    Kolor tej kanwy jest rzeczywiście bardzo nietypowy!


    Gość: Zula, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2009/12/31 11:39:12
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)


    paga-tek
    2009/12/31 16:14:56
    Jak narazie w sklepie udalo mi sie znalezc tylko biale kanwy. Takie nietypowe kolory sa naprawde super musze sie rozejrzec za czyms innym niz biel... Wszystkiego naj w Nowym roku.


    myszszeczkunia
    2009/12/31 18:10:33
    Śliczne prace tworzysz:)


    kinia_1979
    2009/12/31 22:02:33
    Niech taneczny lekki krok, będzie z Tobą cały rok. Niech prowadzi Cię bez stresu, od sukcesu do sukcesu! Szczęśliwego Nowego Roku życzy Kinga

    OdpowiedzUsuń