środa, 30 grudnia 2009

„Ciemność, widzę ciemność, ciemność widzę.”

Cały dzień spędziłam w labie, głόwnie robiąc pomiary na laserze, w ciemności… :) Pobilam mόj rekord – 13,5h w pracy. I coś mi się wydaje, że to może nie być mόj ostatni.


Dlatego nie postawiłam dziś ani jednego krzyżyka:( Wczoraj skończyłam trzecią śnieżynkę i tym samym skończyłam haftować śnieżynki w moim “ulubionym” kolorze. Kolejne będą takie jak na zdjęciu poniżej plus żόłte. Pomyślałam, że skoro mam piętnaście części to zrobię po trzy śnieżynki w każdym kolorze.


cushion_750


DSC01464


 


alkakz – Dzięki. Nie wiem jakbym bez skype’a przeżyła. Pierwszy raz jestem całkiem sama i to tak daleko. Ale walczę i nie poddam się, bo nie po to tu przyjechałam.


anek73 – Wszystkie Twoje biscornu są piękne. A kwiat lotosu dobrze pamiętam. Może kiedyś też się zdecyduję, bo pociągają mnie wszystkie najdziwniejsze kształty poduszeczek. Dziękuję za zaproszenia do wymianek, ale na razie nie skorzystam.  Będę jednak pamiętać:)


olenka_ja, aeljot – Dzięki:)


damar – Bardzo fajny blog, na pewno będę zaglądać! Ty też masz fajne i ciekawe prace – zwłaszcza domek i motylek:) Dziękuję za schematy. A z pochwałami to poczekaj aż zaprezentuję moje wczesne „arcydzieła”:P Fajnie poznać kogoś z Katowic, miasta za ktόrym tęsknię.

1 komentarz:

  1. anek-73
    2009/12/30 08:46:47
    Śnieżynkowe biscornu będzie rewelacyjne :)
    Myślę, że z czasem przekonasz się do różnych wymianek :) - jak będziesz nam zazdrościć otrzymanych upominków to na pewno zmienisz zdanie :P :P :P
    Mój rekord w pracy to tylko kilkukrotne 12 godzin... i nie wspominam tego przyjemnie :( Ale jak się ma pasjonującą pracę, to warto poswięcać jej czas.
    Aniołka wysłałam - daj znać, jak dotrze.


    paga-tek
    2009/12/30 20:29:40
    sliczne te sniezynki


    damar5
    2009/12/30 22:16:54
    Oj,ja tez tesknie za Katowicami im dluzej tym bardziej.
    Sniezynki rewelacyjne ,bedzie co podziwiac :)
    Poz.DanP.S. Daj znac kiedy bedziesz sie wybierac sie na Slask ,moze udaloby sie nam spotkac ,byloby bardzo milo :)


    monia-xyz
    2009/12/31 23:52:05
    Śliczne te śnieżynki.... podzielisz się wzorkami?
    I mam nadzieję, że będziesz kontynuować pisanie... jest nas w necie więcej takich pokrewnych dusz ;-)
    pozdrowienia z ojczyzny ;-)
    a u nas jeszcze przed północą, więc do siego roku!!!


    myszszeczkunia
    2010/01/02 15:58:20
    Tak patrzę na Twoje śnieżynki i oczu nie mogę oderwać. Zdawałoby się, że takie zwykłe ale wrażenie robią!

    OdpowiedzUsuń