piątek, 25 grudnia 2009

Męska decyzja

Podjęłam męską decyzję i założyłam wreszcie blog! :) Już od dłuższego czasu się przymierzałam, ale zawsze znajdowałam wymówki. Wigilia powoli się kończy a ja, jak rok temu siedzę samotnie w moim apartamencie na kampusie. Jestem tutaj już od 17 miesięcy i robię doktorat z chemii w Stanach. Odkąd tutaj przyjechałam i odkryłam sklepy z akcesoriami robótkowymi powróciłam do krzyżykowania. Jest to mój pierwszy blog i dopiero będę się wszystkiego uczyć, ale już się cieszę. Nie wiem jeszcze czy będę pisać tylko o xxx czy też o innych rzeczach, ale to dopiero "okaże się w praniu"!


Mamy dziś już luty, a ja dopiero się zorientowałam, że się nawet nie przedstawiłam. Mam na imię Anka i tak proszę się do mnie zwracać:)

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. mamiczu
    2009/12/25 11:07:45
    Wszystkiego dobrego z okazji Świąt,ja też chcę żeby szybko minęły bo mąż i syn w morzu i bardzo mi ich brakuje.Fajnie,że zdecydowałaś się na pisanie bloga.Ja tez długo się do tego przymierzałam w końcu się odważyłam:)...aaa ja w adresie e-mailowym mam piegula- coś podobnego do Twojego na blogu...pozdrawiam serdecznie
    Małgosia


    barbarka888
    2009/12/26 00:02:12
    Witaj w społecznosci blogowej. :)


    anetakam0
    2009/12/26 00:33:43
    Z okazji początku blogowego Życia oraz "miniętych" już niestety Świąt życzę Ci:
    Marzeń o które warto walczyć...
    Radości którymi warto się dzielić...
    Przyjaciół z którymi warto być...
    i nadziei bez której nie da się żyć......
    Aneta


    ulikop
    2009/12/26 20:34:01
    I bardzo Aneczko dobrze, że się odważyłaś! Cieszę się ogromnie i natychmiast w klatkę z piersiami biję za milczenie i brak obiecanych obrazków ze środkowego NJ.
    Dużo radości Ci życzę i wytrwałości na ten samotny czas. On szybko minie, a w nadchodzącym roku samych dobroci i milusich niespodzianek i oczywiście mądrych studentów!
    Witaj słonecznie w robótkowym blogowisku!
    serdeczności
    Ulcia


    obsesjakasiulka
    2009/12/28 12:07:40
    Witamy w gronie blogowiczek!!! Przepiękne hafciki!


    pkela_1
    2009/12/28 16:20:14
    Witaj w robótkowej blogosferze!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam również do siebie: czas-relaksu.blogspot.com/


    Gość: Motylek73, *.hsd1.wa.comcast.net
    2010/01/27 21:37:29
    A ja trafiłam do Ciebie dzisiaj przez przypadek - bardzo szczęśliwy.
    Smutno mi się zrobiło, jak przyczytałam, że w Wigilię byłaś sama...

    Przejrzałam szybciutko wszystkie wpisy - niestety nie mam w tej chwili czasu na czytanie ponieważ jestem w pracy.

    Może mi umknęło, może gdzieś o tym wspomniałaś, ale w której części USA jesteś?
    Ja macham łapką z Oregonu.

    A wiesz, że z JoaAnn i Michaels jest u mnie odwrotnie niż u Ciebie? To w M mają większy wybór jeśli chodzi o haft. Hi hi - właśnie się wybieram jutro lub pojutrze do obu.

    A przy okazji - myślę, że wiesz (a może nie?), że możesz się zarejestrować w obu sklepach i dostawać pocztą do domu lub pocztą elektroniczną na komputer kupony.

    Pozdrawiam ciepło,

    Ex-Tyszanka Motylek

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło Cie poznac:), ale z chemii jestem noga!

    OdpowiedzUsuń