wtorek, 29 grudnia 2009

Piętnastoczęściowe dziwactwo:)

Anek-73 i blasiuk dobrze zdgadły, czym będzie mόj nowy projekt. Będzie to biscornu, ale nie takie normalne, tylko piętnastoczęściowe. Znalazłam śliczny wzόr na poduszkę z piętnastoma rόżnymi śnieżynkami w pastelowych kolorach. Postanowiłam wyhaftować każdą osobno i zrobić z tego biscornu. Będzie to już moje drugie takie dziwactwo. Przy poprzednim strasznie się namęczyłam ze zszywaniem, ale efekt jest tego wart! Pierwszą piętnastkę zrobiłam jeszcze w lecie. Nie byłam pewna czy uda mi się je zrobić, więc zdecydowałam się na bardzo prosty wzόr, żeby pόźniej nie płakać, jeśli nie uda się i wszystko będzie do wyrzucenia. Ale udało sie! Tym razem użyłam muliny DMC color variations (4030, 4124 i 4200 na kwiatki oraz 4060 do zszycia całości). Haftowałam na czarnej 14 Charles Craft dwoma nitkami muliny. Ze zszywaniem namęczyłam się trochę na własne życzenie, ponieważ mocno je wypchałam. Chciałam, żeby było jak najbardziej okrągłe i chyba takie wyszło.


DSC01460


DSC01461


DSC01462


Na koniec chciałam pokazać jak rόżnią się nitki, ktόrych używałam do biscornu z choinkami , ktόre ostatnio pokazywałam. Duża szpulka to DMC metallic thread, mała to kreinik plus muliny DMC 5200, jedna satynowa druga pearlescent effects czy jak ja ją nazywam „lukrowana”:)


DSC01463


 Spodobalo mi sie laczenie rόżnych nitek w jednym projekcie i na pewno jeszcze kiedyś coś pokombinuje:P Anek-73, tutaj w sklepach są tylko muliny DMC, więc stwierdziłam, że wyprόbuje wszystkie specjalne, bo w Polsce, jak czytam na blogach, nie ma ich w pasmanteriach. W kraju haftowałam tylko Ariadną i byłam całkiem zadowolona, zwłaszcza ceną – wyjatkowo przyjazną studenckiej kieszeni. Z DMC do wyprόbowania zostala mi jeszcze mulina lniana i fluorescencyjna. Prace wykonane metalizowaną oraz świecącą w ciemności pokażę w przyszłości. Żałuję tylko, że nie ma tu w sprzedaży mulin Anchor ani Madeira. Bardzo podobają mi się te wielokolorowe. Ale już sobie poradziłam i właśnie czekam na przesyłkę z mulinami Anchor multicolor.


 


paga-tek – Dziękuję za miłe słowa. Co do zimy, to chętnie się z Tobą zamienię, dziś jak wracałam z wydziału twarz zamarzła mi już po kilku minutach spaceru:(


anek-73 –  Codziennie zaglądam na Przystanek Kłodzko, więc chyba wszystkie 40 biscornu widziałam:) Dziękuję za zaproszenie na wymiany, często je śledzę, ale z moim udziałem to chyba poczekam do powrotu do Polski. Wreszcie jakieś uwagi nt kolczykόw:) Co do kanwy malowanej – po prostu nie mogłam już dłużej patrzeć na ten zestaw w sklepie, musiałam go przygarnąć!


kinia_1979 – Dziekuję, dopiero się tu wszystkiego uczę i cieszę  się, że już się podoba, choć na razie tak skromnie. Przez kilka ostatnich lat wakacje w Grecji spędzamy w tym samym miejscu, nawet pod tą samą oliwką:P Pamiętam, co Ci obiecałam i obiecuję napisać maila i nawet załączyć kilka zdjęć z oliwką:) Przepraszam, że tak długo milczałam.


obsesjakasiulka, blasiuk, ewkaka19, pkela_1, ewaiwiki, barbarka888, paga-tek– Dzięki:)

1 komentarz:

  1. anek-73
    2009/12/29 13:35:50
    To ja takie biscornu też już raz zrobiłam :) Tylko zszyłam inaczej - wg instrukcji z jakiegoś rosyjskiego bloga - nazywało się tam "kwiat lotosu" :)

    picasaweb.google.pl/Anek73/MojeHaftyRok2009#5334627651614659154

    Ja Ariadny wyjątkowo nie lubię, ponieważ w porównaniu do DMC koszmarnie się mechaci. No i mam bardzo mało kolorów, co przy dużych obrazach jest wielkim mankamentem, bo nawet korzystając z przelicznika nie można dobrać kolorów. Jej jedyną zaletą jest niska cena.

    Muliny multicolor są super! Szczególnie do wzorów monochromatycznych. I jeszcze DMC Variations :)

    Kolczyki mi się naprawdę podobają - są strasznie oryginalne!

    W wymianie możesz spokojnie wziąć udział! Cena przesyłki za Stanów nie jest aż tak duża. W ostatnich wymianach wysyłałam paczuszki do dziewczyn z różnych krajów - i Stanów, i Irlandii, i Belgii... To naprawdę w niczym nie przeszkadza :)

    A jeżeli bardzo nie chcesz, to ja Ci zaproponuję wymianę indywidualną :) Coś mojego (nie wiem - zakładka, biscornu, ....?) za takie Twoje superowe kolczyki? :P Niekoniecznie świąteczne, może wymiana tematyczna - walentynkowa? Co o tym sądzisz? :)



    damar5
    2009/12/29 15:19:04
    Witam nowa Kolezanke blogowa.Chemia i Katowice to cos co nas laczy ,nie mowiac juz o robotkach :) Z jakiej dzielnicy pochodzisz?
    Wszystkie Twoje prace piekne ,a biscornu rewelacyjne o takie sie jeszcze nie pokusilam ale moze kiedys....
    Zapraszam tez do mnie na odwiedziny ,na rownie swiezy blog :)
    Poz.Dana
    damar5.blox.pl/html


    aeljot
    2009/12/29 15:51:02
    Bardzo ładne to dziwactwo :)


    damar5
    2009/12/29 20:08:37
    Ze schematem nie ma sprawy tylko adres potrzebuje :) Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń