środa, 12 marca 2014

Zima, wiosna czy lato?

Oj, sama juz nie wiem. Na dworze nadal sporo czarnego sniegu:(, temperatura codziennie inna, jednego dnia -13C, drugiego +11C, studenci wrocili juz ze spring break, a od niedzieli zyjemy wedlug czasu letniego. Zwariowac mozna, ale na szczescie codziennie sniegu ubywa, slonce swieci, wiec do maja coraz blizej:) Jak widac moj ostatni wiosenny wpis podzialal na zime, wiec dzis ide za ciosem i kolejne wiosenne hafciki pokaze!


Najpierw zobaczylam je w Cross Stitch Card Shop, chyba w 2010, a moze 2009 roku? Nie pamietam:( Pozniej widzialam je u Anek 73 na blogu, a teraz po kilku latach i ja je mam:) Male, wesole, kolorowe i bardzo nowoczesne:) Dla nich zrobilam wyjatek od reguly i wyhaftowalam na bialej kanwie (16ct Charles Craft) dwoma nitkami muliny DMC. Wyhaftowane w piec wieczorow w lutym. Oto i moje wesole kwiotki :D


DSC04909


DSC04911


DSC04913


DSC04915


DSC04917


DSC04919


DSC04921


DSC04923


DSC04925


DSC04927


Dzisiejsze tlo to material, ktory kupilam w meijerze. Przypomina mi zaslony w kuchni Rodzickow:) Pomysl na wykonczenie kwiotkow juz mam. Bedzie super i niepowtarzalnie, tyko musze sie za to zabrac:P Kolejne hafciki tez "rozkopane", tzn. wyhaftowane do konca tylko jeszcze nie wykonczone i raczej nie pokaze ich dopoki nie beda gotowe. Ale pocykalam dzis nieco zdjec, wiec jesli sie nie rozleniwie to powinno byc w najblizszym czasie zakupowo-pamiatkowo:)


 


Dziekuje za odwiedziny i tak liczne komentarze:) Nie spodziewalam sie, ze kobyla az tak Wam sie spodoba:) Sporo komentarzy bylo entuzjastycznych, kilka bylo bardziej stonowanych, ale wszystkie milo sie czytalo:) To mykam do fleka, wczoraj znowu go ruszylam i troche sie nameczylam z nowym sciegiem, ale postep jest :P


 


ela-haft - Witam i dziekuje za komentarz:) I absolutnie nie zgadzam sie na Pania:P Piegucha lub Anka, inaczej sie obraze:P


aeljot - Ty mi nawet nie wspominaj o tutejszych podatkach:(


emilya5 - Oj, wydaje mi sie, ze zima tak calkiem nie odpusci jeszcze do kwietnia:( A u mnie cala zime drzewa i krzewy puszczaly bazie:P Szalona zima to i natura wariuje.


edytag74 - Edyta, ja mam sporo roznych kanw i innych rzeczy do haftow, co tylko czekaja na odpowiedni wzor:) Taki ze mnie mysliciel, ze wszystko musi odczekac swoje, ale zwykle konczy sie takim sukcesem:)


 drugi.maurycjusz - Basiu, ja juz kiedys takie duze hafty robilam, wlasciwie od takich 20 x 20cm zaczynalam haftowanie:) Wlasciwie dopiero tutaj pokochalam malenstwa:) Udanej wycieczki! A ja caly czas marze o locie w druga strone:) Ale i to sie szybko zbliza:)


andulencja - Polecialam zaraz na Twoj blog, ale slownikow nie znalazlam:( Chyba, ze chodzilo o te hafty z SALi kawowych i herbacianych? Tez kiedys myslalam o tym wzorze z kawa, jak tylko zobaczylam zestaw w Hobby Lobby, ale jak sie zaczely te wszystkie zabawy blogowe to mi sie odechcialo:( Tak wlasnie dziala na mnie wspolne haftowanie:(


myszkowato - Takie rzeczy to tylko w tv, nikt normalnie nie robi takich zakupow. No dobra, czasem zdarzalo mi sie dac w kasie w Joann 20 kuponow, ale to bylo moze ze 3 razy w ciagu 6 lat:P Tak samo nigdy nie widzialam, zeby ktos prawie nic nie placil za zakupy w markecie, bo tyle ciepnal kuponow. To tylko na potrzeby takich programow. Zreszta te kupony to na ziemi nie leza, trzeba gazete kupic, ktora tez cos kosztuje, nie?


Malinowa - Mnie to draznia koronki:P Dobrze, ze znalazlas robinka, bo sie dziwilam, ze informacja z postu nie wystarczyla. Zawsze staram sie podac skad wzor, jesli tylko pamietam, zeby chetni mogli je znalezc. Co do tachania tas z bankow, to tak, z wlasnego wyboru. Z wlasnego wyboru przyjechalam tutaj i od 6 lat zarabiam mniej niz dostaja bezrobotni na zasilku:( Na pierwszym roku smialismy sie ze znajomymi, ze lepiej rzucic ten doktorat i zostac kierowca autobusu, bo zarabia 3x tyle co my. Teraz juz to nie jest takie smieszne:( Niestety, ale nie pochodze z bogatej rodziny, nie przyjechalam z 5 kartami kredytowymi czy nie jestem synem chinskiego dyplomaty, ani nie utrzymuja mnie rodzice, etc. Jak tak slucham co mowia moi znajomi doktoranci i magistranci to widze, ze jednak nie sa to tacy normalni ludzie co jak ja zyja z wyplaty na wyplate, utrzymuja sie sami i jak ich sekretarka nie wpisze na liste plac to nie maja z czego czynszu zaplacic. A mnie juz nasza sekretarka tak dwa razy urzadzila:( To co w filmach pokazuja o Ameryce i Amerykanach czesto dalekie jest od rzeczywistosci:( Na pewno nie jest to "ziemia obiecana", ale to kazdy emigrant wie, nie tylko w US, ale i w innych krajach.


 

2 komentarze:

  1. Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/03/12 06:41:00
    Ale slicznosci , a w zyciu nie zawsze jest lekko/ tym uczciwym szczególnie.../Trzymaj się - mama


    ela-haft
    2014/03/12 07:18:07
    Ależ piękne są te kwiatki! Napewno idzie juz wiosna. Jestem ciekawa jak je wykończysz. Pozdrawiam.


    aeljot
    2014/03/12 08:41:08
    Śliczne hafty. Sporo ich namachałaś.


    Gość: Nati.B, *.adsl.inetia.pl
    2014/03/12 09:04:06
    Śliczne hafciki. Chciałam Ci napisać który mi podoba mi się najbardziej lecz nie potrafię wybrać, wszystkie są urocze;)


    arabeska291
    2014/03/12 09:26:05
    zdecydowanie u Ciebie wiosna,strasznie fajne te kwiatki,,,a mnie igła ostatnio nie ciągnie,to przez tę rewelacyjną pogodę za oknem


    ella1101
    2014/03/12 09:40:00
    Bardzo fajne te kwiatki, a kolory sama dobieralas ?


    lorena24
    2014/03/12 09:57:56
    Fajne te wiosenno-letnie kwiatki:)


    Gość: Katarzyna G, 78.18.207.*
    2014/03/12 10:09:57
    No no - cały ogród już masz. Podziwiam Twoje zdolności zagospodarowania tych maleństw. Ja chyba dlatego je omijam bo nie mam zupełnie pomysłu na nie co dalej :/ Kobyły - najczęściej lądują w ramce i na ścianę :)


    damar5
    2014/03/12 10:12:43
    No i przypieczetowalas wiosenne klimaty :) Slicznie,kolorowo i milo sie zrobilo i niech juz tak zostanie i oby do maja :)
    Radosc bije z tego wpisu :)
    Poz.Dana


    drugi.maurycjusz
    2014/03/12 12:13:53
    Ale kwiecista, romantyczna łaka powstała:)- w pełni lato u Ciebie! piękne są te maleństwa- jeszcze trochę i też się skuszę na małe formy, zresztą zaczątek już poczyniłam niedawno- vide breloczek:) ciekawa jestem sposobu wykończenia ich- co za koncepcja rodzi się w głowie Pieguchy:)
    Co do wycieczki-to będzie totalny sponton, wypożyczam auto w Los Angeles i zasiadam za kierownicą mając ponad 2 tygodnie na dojazd do Denver, skad wracam do NY. Przy okazji zabieram z NY mojego mezczyzne, który już się boi:))))- stad odbieram dzisiaj międzynarodowe prawo jazdy:) pytanie tylko ,czy mnie wpuszcza, bo mam jeden znak szczególny na wskazicielu, który lubi się zmieniac, bo ciagle obrywam narastajaca skorke na pęcherzykowej bliznie po scietej opuszce;))) trzymaj się dzielnie i odliczaj dni:)))


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/03/12 12:14:46
    Kwiatuszki są urocze.... Lubię takie wiosenne hafciki... Musze jednak się spieszyć z moim hafcikiem jeszcze zimowym bo taka pogodynka kusi do promiennych prac.....
    A to powiadasz, że to są takie kupowane gazetki, a nie jak u nas takie ulotki z marketów(wiesz darmowe do skrzynek lub rzucone wprost na korytarz hi hi hi) a telewizja jak zawsze kłamie:) No tak.... Rozumiem.... Jak dobrze być ciągle uświadamianym a nie żyć w nadziejach i jakiejś kolorowej bajeczce :)
    A wracasz już na stałe czy tylko tzw.wakacje???? Pozdrowionka


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2014/03/12 12:41:07
    Nie chcę Ciebie dobijać ale ja od poniedziałku chodzę sobie po polu w bluzce z krótkim rękawem i przyznam, że mnie cholera lekko bierze, bo jest za ciepło jak na zimę i może być problem w sadzie...
    Co do haftów jednak to powiem, że są bardzo fajne, urocze wręcz bo takie proste i eteryczne. I żółta kratka :P jako tło też świetna :P
    Pozdrawiam i życzę szybkiego ocieplenia


    drugi.maurycjusz
    2014/03/12 12:44:14
    ps:) jak już zaliczysz lot w druga strone, to będziemy się może częściej widywać w realu;)))- w końcu widze Twój blok, jak wyjde na ulice u Dziadków;)))


    Gość: Luna, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2014/03/12 13:05:37
    Oj chyba teraz to wiosna , juz pewnie lodowej krainy miec nie bedziesz , ja też tęsknię za takimi kwiatusiami , pozdrawiam.


    Gość: Malinowa, *.jutra.pl
    2014/03/12 13:19:10
    Koronki ? W odniesieniu do bielizny , na przykład majtek koronkowych czy sukienek nie lubisz ? ;)
    Na ptaka trafiłam przypadkiem, nie szukałam. Co do informacji owszem pisałaś ale w morzu informacji z Twoich postów ciężko mi czasem doczytać :)
    Lubię oglądać obrazki a rzeczy techniczne to fajnie jak są pod obrazkiem .

    Kwiatki fajne!


    cornelka2
    2014/03/12 18:32:26
    Kwiatuszki urocze wiosnę zapowiedziałaś tym haftem . U nas cieplutko słonko świeci pozdrawiam!!!!


    zyrafowo
    2014/03/12 20:24:37
    Bardzo fajne te kwiatuszki! I to jeszcze na białej kanwie wyszyte, no,no... :-) Oczywiście jestem bardzo ciekawa co z nimi z robisz :-)


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2014/03/13 16:00:30
    Widzę, że przywołujesz kwiatuszkami wiosnę:) Mam nadzieję, że szybko do Ciebie zawita, bo ta zima to już przesadza:)

    OdpowiedzUsuń