środa, 19 marca 2014

Szybki finisz!

I szybki wpis:) Wstazke kanwowa w kropki kupilam w Michaelsie w zeszlym tygodniu, chyba we wtorek. Na haftowanie wzielo mnie w niedziele, w przerwie miedzy kilkugodzinnym obrabianiem wynikow na poniedzialkowe spotkanie z szefowymi. Po polgodzinie hafcik byl caly i juz nawet oprawiony:)


Z wstazka w kieszeni wracalam do domu z zakupow i juz mialam pomysl co na niej wyhaftuje. Tym razem sama siebie skopiowalam:P Moj zeszloroczny magnesik, ktory od wakacji bez przerwy wisi na lodowce u Matkasa:)


DSC08930


Tym razem tylko krechy:D (Te fioletowe linie to znikajacy mazak:)


DSC04948


Takie kanwowe wstazki pojawily sie z jakies 2 lata temu w sklepach. Niby do ozdoby domow, bo sa usztywnione, na brzegach maja cienkie druciki, ktore ja namietnie wyciagam i wyrzucam, kiedy przewijam je i pakuje w woreczki strunowe na podroz do Katowic:P W sklepach robia z nich kokardy. Co sezon to jakies nowe sa, mam juz jesienne, bozonarodzeniowe, walentynkowe i bardzo wesole w letnich kolorach, chyba tylko na sw. Patryka nic nie mam. Te byly razem z wielkanocnymi wstazkami. Od razu obrebione, wiec nic sie nie pruje. Nadruk wcale nie przeszkadza w haftowaniu, wiec jest oki:) Znajome z kasy w Joann i Michalesie juz wiedza, do czego wykorzystuje ich wstazki:)


DSC04952


Nie jestem pewna co to za rozmiar, za leniwa jestem na przeliczanie, ale na szczescie hafcik wyszedl prawie jak rok temu (choc ta wstazka chyba nie jest symetryczka, bo jajka jakies dluzsze wyszly:P), wiec zmiescil sie do podobnej rameczki magnesikowej. Pociachalam go jeszcze moimi duzymi nozyczkami od Singera i raz ciach prach i oprawilam:)


DSC04954


Tasmy zostalo mi jeszcze ponad 2,5 m, ktos chetny? :P


A magnesik malutki, bo obok miesci sie zapalka:D


DSC04960


Jesli chodzi o dzisiejszy material w tle, to kupiony skrawek trafi na wielkanocnego wafelka. Wzor juz jest i Matkas juz go sobie zamowila:) Bedzie rozowa kanwa, bo nawet mi taka najbardziej pasowala do wzoru:P


Aaaaa, zeby juz mi sie nie sprzeciwiala, napisze tutaj i bedzie oficjalnie! Dziewczyny, stracilam zielono-rozowe nozyczki z poprzedniego posta! Matce tak sie spodobaly, ze sie przyznala, a ja musialam je jej obiecac:) Matkas, dla Ciebie wszystko:D


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze i mykam do fleka:P Fleka nie pokaze az go nie skoncze, uparlam sie i juz, ale moge Wam zdradzic, ze sklada sie on z 9 kwadratow. 5 juz mam, wczoraj zaczelam 6, wiec coraz blizej do konca:)


 


Aaaaaa! Pogoda wiosenna i u mnie w Michigan:) Snieg juz tylko na trawnikach i coraz wiecej widac stara zeszloroczna zolta trawe:) Codziennie jest na plusie! A slonce cudnie swieci:) Jutro co prawda ma padac deszcz, ale wszystko lepsze niz bialy badziew:P Czerwonka, szykuj sie!


 


damar5 - Czyzbys je haftowala? :)


arabeska - Ciekawy pomysl, ale kurz chyba jednak nie jest dobry dla nozyczek:( Naparstkom on kicha, ale nozyczkom raczej nie. Hmmm, cos mi tu wykrakalas jeden z kolejnych wpisow:P Slonce juz od dawna ladnie swiecilo, ale przy duzym mrozie i sloncu snieg nie topnial, dopiero jak sie ocieplilo to "wymiekl":P


renataa25 - Pokazalam je naraz, ale kupowalam przez wiele miesiecy, wiec kazdymi cieszylam sie osobno:) Po prostu wpis z jedna para bylby przesada, zwlaszcza jakby ich bylo z 10:P


anna-kalinska - Krzywulce sa super wygodne w uzyciu:) Chyba moje ulubione z calego poprzedniego wpisu:)


Ewa - To trzymam za slowo z tym kolejnym razem:) A nazwa sie nie przejmuj:P


Malinowa - Eee, przeciez wiem, ze mnie nie atakowalas, chcialam tylko wyjasnic:) Niezle sie kryjesz z ta emigracja, bo w profilu tylko zachodniopomorskie. A moze zdradzisz w jakim kraju? Ja z tych bardzo ciekawskich:P


emilya5 - Bzdura:P Zima jest koszmarna caly czas, jak dla mnie moglaby nie istniec. A wiosna to ja wypatruje ciepla, a nie listkow. Dla mnie lato mogloby trwac 365 dni w roku i bylabym w 7 niebie:) Cala zime pocieszalam sie, ze jak u mnie bedzie upalne lato to w Polsce bedzie juz jesien:P Wtedy sie "zemszcze":P


edytag74 - Ha! Czyli nie tylko ja taka rabnieta:P


 

1 komentarz:

  1. Gość: Anna, *.dynamic.chello.pl
    2014/03/19 07:35:08
    Świetne:) a ta taśma do haftowania jest idealna:)


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/03/19 07:39:25
    Hafcik jak zawsze, ladny,,,A nożyczki sa moje...Dzieks - mama


    Gość: Nimidaris, *.play-internet.pl
    2014/03/19 10:14:41
    Widzisz Piegucha.... Malinowa po prostu nie urodziła się w Polsce, więc niejako jest na emigracji... Tu tylko i aż studiowała i rodzinę założyła. Wszystko jest na Jej blogu :P

    Ja zanim dodam bloga do obserwowanych staram się przeczytać go całego od początku, więc de facto dodawanie nowych do spisu idzie mi wolniej ;)

    A mam do Ciebie prywatniejsze pytanie/prośbę:
    Czy mogłabyś przybliżyć nam laikom założenia swojego doktoratu?
    Tylko po polskiemu! W wersji zrozumiałej dla ignorantów, którzy chemię mieli ostatnio w liceum i to w wersji moooocno uproszczonej całkowitej teorii.

    Ciekami mnie czym się zajmujesz i na co Twoje badania mogą mieć wpływ.

    Pozdrawiam
    I cieplejszych, roześmianych dni życzę

    Nimidaris


    iss-ola
    2014/03/19 11:08:12
    myślałam, że już niczym mnie nie zaskoczysz, a tu znowu niespodzianka.... jak ja lubię kreatywne, pełne inspiracji osoby :D
    jesteś genialna z tą wstążką, świetny pomysł, aż z ciekawości zajrzę czy u nas w kwiaciarni któraś by się nadawała, bo w pasmanterii wiadomo nie ma takich bajerów :)

    kolejny raz dzięki za super inspirację
    BRAWO!


    arabeska291
    2014/03/19 12:25:36
    zaczęłam od oglądania od dołu i kurka 'co to za kanwa?' a tutaj taka niespodzianka,fajnie to wygląda


    damar5
    2014/03/19 13:59:43
    No nie haftuje ale zaraz skojarzylam jak nozyczyki zobaczylam,ale bardzo mi sie podoba to biscornu i nie przeraza mnie jego wielkosc :)

    Fajna wstazka i fajny magnesik powstal :)

    Poz.Dana


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/03/19 14:26:47
    No to jaja wyszły boskie! Piszesz,że jakieś duże, bo kanwa taka i owaka(ale superowa)... ja poleciałam po zapałkę i??????// O ranyście... toż to ciupeńkie hafciki.... Fantastyczne.... No chyba ,że macie tam zapałki wielgaśne!!!!!Takie do grilla hi hi hi..... U nas dzisiaj wielka deszczowa jesień, leje non stop! Kaloszki i parasole wskazane:)
    Pozdrowionka:)


    ella1101
    2014/03/19 15:54:53
    Super ta wstazka i jajka fajnie na niej wyszly. Jesli masz jej za duzo i sie dzielisz to ja bardzo chetnie sie zalapie na kawalek.


    cornelka2
    2014/03/19 18:49:06
    Ale fajny ten magnesik taki inny super!!!! i dobra z Ciebie córka dzielisz się z mamą pozdrawiam!!!!


    Gość: Malinowa, *.jutra.pl
    2014/03/24 14:21:09
    Wcale się nie kryję :) Zachodniopomorskie jak najbardziej aktualne, od ostatnich 5 lat, wcześniej pomorskie i właśnie Polska jest dla mnie emigracją :)


    zyrafowo
    2014/03/24 20:11:31
    Piegucho! Świetny miałaś pomysł! Po prostu rewelacyjny... Można odgapić? :-)

    OdpowiedzUsuń