poniedziałek, 31 marca 2014

Blady strach!

Niedawno dostalam zdjecia od Rodzickow to moge sie wreszcie pochwalic.


Jeszcze w lutym przyszla nagroda za moja ostatnia publikacje, o ktorej pisalam tu.


Osobisty Ociec nadal kocha skaner:P


Clipboard01


Piesek calkiem sympatyczny:) Taki "kundel bury":)


Clipboard02


Od tego czasu Matkas zaczela mi przypominac, ze nie zrobilam jeszcze zakupow za voucher na 30 funtow, ktory wygralam jeszcze w maju:( Pisalam o nim tu. Rule mam straszna:( Wybor artykulow xxx w CraftCreations.com niewielki, ale jednak chcialam wybrac cos najlepszego, a pozniej zupelnie o tym zapomnialam:( I tak minelo wiele miesiecy. Az w koncu dzieki mamie wybralam to i owo i chcialam wreszcie zamowic, a tu info, ze voucher niewazny! Oblecial mnie bblady strach:( W koncu 30 funtow piechota nie chodzi:( Nie wiem dlaczego, ale na nowym  lapku nie dzialal:( Stwierdzilam jeszcze, ze sprawdze na starym lapku, bo to na nim zakladalam konto w sklepie, ale nadzieje mialam nikla. Aaaa! Jednak zadzialalo! Nie wiem o co chodzi, ale na obu wpisywalam te same dane do logowania. Radosc byla tak wielka, ze od razu zamowilam i w ciagu tygodnia paka doszla do Katowic:)


Zakupy zrobilam darmowe, bo z 30 funtow, na artykuly i przesylke wykorzystalam 29,99 funtow:) Zawsze bylam taka zdolna:P Jak kiedys dostawalam tygodniowke od Rodzickow to w jeden dzien potrafilam ja przepuscic tak, ze w portfelu zostawaly mi grosze:D


Matkas podeslala jedno zdjecie:P Te fioletowe to kartoniki na zakladki. Jest ich tam chyba z 10, a moze wiecej, nie pamietam, w roznych kolorach. Kupilam z okraglymi i kwadratowymi wykonczeniami. Nigdy takich kartonikow nie mialam, wiec juz sie ciesze:)


Clipboard04


Jak widac glownie mulinki metalizowane Madeira (tylko metalizowane nitki maja w ofercie w tym sklepie). W kolorkach ktore mi sie najbardziej podobaly, bo chyba cala paleta metalizowanych byla do wyboru:)


Clipboard05


A te mniejsze na bobinkach gigantach to wstazki metalizowane, do haftowania wstazkowego. Tak to sie chyba nazywa? A moze inaczej? Kupilam 4 na wyprobowanie:)


Clipboard06


Clipboard07


Gdyby nie koszty przesylki moglabym zamowic wiecej, ale i tak sporo tego wyszlo:)


A jakis tydzien po wielkiej pace przyszla mniejsza. Z jedna mulinka metalizowana, "przechodzona":D Chyba jej nie bylo jak skladalam zamowienie, wiec doslali pozniej. Ta juz tata zeskanowal:P


Clipboard03


Clipboard08


No i tyle:) Z 2 skanow i 1 zdjecia zrobilam pelny wpis:P A moje zakupy i nagrody pomacam sobie juz niedlugo:)


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze! Ciesze sie, ze moja druga przodkini tak Wam sie spodobala:)


 


barbaratoja - Spoko, dzieki za namiar.


vr1974vr - Eee, dla mnie motywy halloweenowe sa caloroczne:D A z gazetka... widzisz, kiedys mi pisalas, ze u mnie w US wszystko jest wczesniej:P A jednak nie!


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/03/31 07:44:48
    Gratulacje, zakupki fajne - mama


    damar5
    2014/03/31 09:04:49
    No i ufff,ze sie udalo:) Fajne zakupy :)
    Poz.Dana


    ella1101
    2014/03/31 10:59:44
    Ladne kolory mulinek.


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2014/03/31 12:10:42
    strach ogromny! chyba bym na zawał padła jakby mnie takim zmarnowanym kuponem postraszyli ;) a madeire metalizowaną to sobię chyba niedługo spróbuję kupić w swoim nowym ulubionym sklepie stacjonarnym- otworzyli mi takie cudo pod samym domem- mają włóczki, kanwy w kawałkach, kordonki, tkaniny i mulinki od prawie 3 producentów (madeira, ariadna i niedługo dmc) :D


    anna-kalinska
    2014/03/31 14:14:42
    Zakupy bardzo udane! Ale emocje, można zejść na zawał.


    iwonan_1
    2014/03/31 15:20:45
    Gdybyś zmarnowała 30 funtów, to byłoby niewybaczalne, na Twoim miejscu chyba nie tylko bym zbladła, ale zeszła na zawał.. A tak zakupy całkiem ładne!!


    cornelka2
    2014/03/31 16:11:56
    Ale superowe zakupy i fajnie że mama przypomniała Pozdrawiam!!


    drugi.maurycjusz
    2014/03/31 21:40:00
    Gratulacje!:)) kundelek bardzo sympatyczny i tym razem chyba w Twoim klimacie hafcik Ci sie dostal:) mulinki swietne, ale trzymam kciuki za cierpliwosc podczas haftowania, ja zawsze inwektywami jade przy metalizowanej, bo mi sie rozkreca i dzieli na miliony nitek..... co do waznosci vouchera- mysle,ze gralo tu role IP komputera, z ktorego sie logowalas podczas wysylania maila;))) Dziękuję za kciuki wyjazdowe- juz pomogly, bo udalo mi sie przebukowac bilet na sobote ( strajk Lufthansy) w ostatnim momencie i to bez doplaty:))) mam nadzieje, ze reszta pojdzie juz lepiej:))) trzymaj sie dzielnie!!!:)))


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/03/31 23:31:06
    Dobrze,że sprawdziłaś kupon na wcześniejszym sprzęcie:) Ja wiem czemu tak się dzieje- by nie powtarzać i nie kopiować w nieograniczony sposób jednego kuponu:) To standardowa procedura- coś jak u nas kupujesz program komputerowy(gra itp) z hasłem to nie możesz jej wykorzystać drugi raz na innym komputerze- ostatnio na szkoleniach dostałam płytę i chyba ta z testami egzaminacyjnymi z kodem i podobnie- raz wprowadzony kod uniemozliwiał korzystanie z testów na innym komputerze bo korzystamy z mykiem z osobnych sprzetów i tak musielismy zrobić:)Płyta z trescia bez konieczności wprowadzania kodu działa"wszędzie"!
    Cieszymy się z coraz szybszego powrotu do domku:)


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2014/04/01 15:52:50
    Ja bym chyba zeszła na zawał:)
    Fajne zakupy. Dobrze jest mieć różne metalizowane muliny pod ręką a te kartoniki na zakładki to musi być fajna rzecz.
    Pozdrawiam!


    atojaxxl
    2014/04/03 12:28:49
    Ale świetne zakupy !!! Nie mogę się napatrzeć na Twoje hafciki.
    Przy okazji buszowania w necie znalazłam ... wyszywane mikroby, zarazki, bakterie oprawione w malutkie tamborki, tak jak Ty to robisz :) www.etsy.com/shop/aliciawatkins?section_id=11480156&page=2 I jestem w szoku, że to wszystko można wyszyć i nie budzi już takiej grozy :) Pozdrawiam serdecznie :) Bożena


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/04/03 20:29:25
    Cześć Anka! a pamietasz( bo daaaaaaaawno to było) jak kiedyś poszukiwałaś takiego obrazka Anchora, z łódką a po prawej palemki? Anchor PCE324 Greek Scene. PCE324 Anchor Greek Scene Pewnie już dawno znalazłaś wzór, ale teraz dopiero jest on w Crossie:) hi hi hi Pozdrowionka:)


    Gość: eliszka8, *.ip-point.pl
    2014/04/04 14:26:16
    No to niezłe emocje miałaś!
    Ja bardzo lubię muliny Madeura ale jedwabne, a metalizowanych żadnych nie lubię, bo ciężko mi się nimi wyszywa!


    Gość: Katarzyna G, 78.16.40.*
    2014/04/08 10:49:01
    Przejścia godne hafciarskiego horroru :) Swoją drogą ciekawe dlaczego na pierwszym kompie Ci się nie udało zrobić zakupów... Ale najważniejsze że są!!! Już nie mogę się doczekać co z nich wykombnujesz :)

    OdpowiedzUsuń