poniedziałek, 24 marca 2014

Trzecia, najladniejsza? :)

Jak Wam minela niedziela? Mnie mija super:) Zaingurowalismy dzis z Czerwonka sezon rowerowy:) Choc po 7 rano, jak mykalismy na wydzial to balam sie, ze zgubie po drodze uszy (w cieplej czapce), tak bylo zimno, ale powiem Wam, ze bardzo brakowalo mi tej wolnosci jaka daja dwa kolka:) I kicham zime! Dzisiejsze odczuwalne -18C i resztki sniegu na trawnikach:P Juz wczoraj chcialam sie kopnac na Czerwonce, ale za bardzo mi sie w glowie krecilo:( Wzielam to jednak na przetrzymanie,  jak Matkas i po 2h pomiarow minelo:P Matkas ma niezawodne rozwiazania:) Ociec tez jest niezly. Dzis rano robilam jak tata, podrywalam zmeczone cialo sila umyslu i cala droge na wydzial powtarzalam sobie: dam rade, musze, etc i jakos przezylam. Po 5h pomiarow w labie, mialam prawie 4h korkow w bibliotece, z 3 roznymi studentkami, a teraz czas na kolacje + krotki wpis na blogu i biore sie za kilkugodzinne obrabianie wynikow, bo jutro cotygodniowe spotkanie z szefowymi. Super niedziela, nie? Zeby wszystkie takie byly, moze poza temp, to bylabym szczesliwa:) Rodzicki, dzieki za Wasze techniki:)


To z tej radosci krociutki wpis! Moj jesienny zakup! Ostatnia, wypatrywana,wymarzona, etc poleczka na nasparstki od Hallmarka!


Trafila sie na ebayu za kilka dolcow, nikt nie licytowal, wiec od kilku miesiecy jest moja:) A od 2 tygodni ona i nowe naparstki juz spakowane do pudelka na podroz do PL :)


DSC04725


Prawda, ze ladna? :) Kiedys znalazlam bardzo male zdjecie i myslalam, ze dziewczynka ma rozowe wlosy, a ona ma po prostu rozowa chusteczke na glowie:) Slodka jest!!!!!!!!!!


DSC04723


Napisik po polskiemu, w moim wolnym tlumaczeniu: "Dom jest miejscem, gdzie sie dzielimy i kochamy i rosniemy", czyli definicja mojego domu w Katowicach:)


To dla przypomnienia jeszcze moje dwie poleczki, ktore juz na mnie i moje M czekaja w "garage" w Katowicach:)


O pierwszej pisalam w 2011 roku tu.


DSC09398


DSC09400


A o drugiej w 2013 roku tu.


DSC08412


DSC08414


Ta najnowsza mi sie najbardziej podoba:)


To mykam cos wrzucic na ruszt, zebym nie padla przed lapkiem z glodu:P Pa!


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:D


 


myszkowato - Menzurki? Hmmm, ostatnio mialam z nimi do czynienia jak uczylam poprzedniego przedmiotu, czyli 3 lata temu:P Studenci sie nimi "bawili". Menzurki sa do cieszy, a ja pracuje z cialami stalymi i gazami:P Ale dzieki i tak:)


aeljot, edytag74, damar5 - Ciastek to chlopak, a Drops to dziewczynka - w koncu ma sukienke, nie? Nie rozumiem dlaczego dziewczynka nie moze miec na imie Drops? Nasza ma i jest szczesliwa:) A Matkas czasem ja nazywa Dropsikiem:)


 


Hmm, trzeci wpis w tym tygodniu. Co sie ze mna dzieje? :P


 

1 komentarz:

  1. ella1101
    2014/03/24 00:24:14
    Bardzo fajne poleczki.


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/03/24 08:50:15
    Przesliczna , masz racje i najladniejsza...Trzymaj się - mama


    damar5
    2014/03/24 10:37:26
    Bardzo ladna poleczka :) Wszystkie razem beda zabojczo wygladac :)
    Poz.Dana


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2014/03/24 12:50:44
    Hi,hi, faktycznie drops to dziewczynka:) Jakoś widziałam, że ma spódniczkę, ale to imię mnie zmyliło:) Półeczki fajne, ale te porcelanki z dziewczynkami to dopiero są cudne!


    cornelka2
    2014/03/24 18:31:58
    Cudnista ta półeczka pozdrawiam!!!


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/03/24 19:55:28
    Wszystkie dziewczynki są słodziaśne!!!! A menzurek nie używasz... hm no to musisz niesamowicie się tam bawić, ale jak pisałaś o godzinnych- a nawet nocnych obserwacjach to brrrr..... Ale działaj dalej!!!! Niedługo pewnie poznamy tajemnice badań,więc działaj!!!!
    Pozdrowionka


    iskierka_duszy
    2014/03/24 20:24:53
    Oj trzecia na pewno najładniejsza.

    Ps. A co do zestawu na aukcji był pokazany oryginalny zestaw z dimensiona więc postanowiłam kupić po otrzymaniu przesyłki z zestawem okazało się że to innej firmy która produkuje w kolorystyce dmc. Specjalnie 'podróbki' nie odważyłabym się kupić :(

    OdpowiedzUsuń