piątek, 21 marca 2014

Ciastek i Drops :D

Czyli prezenty urodzinowe dla Matkasa:) Urodzinki byly juz ponad miesiac temu, prezenty byly juz wtedy wyhaftowane, ale dopiero wczoraj je wykonczylam. W maju trafia w lapki Matkasa:)


Poniewaz Matkas zapalala miloscia do pewnych pierniczkow, jak tylko zobaczylam dodatek do Cross Stitchera nr 273 wiedzialam, ze pierniczki musze wyhaftowac:)


Zdjecie ponizej "ukradlam" od Edyty z blogu Moje Hand Made. Edyta, mam nadzieje, ze sie nie gniewasz:)


edyta


Pomysl z przywieszkami na prezenty dosyc sezonowy, a ja chcialam, zeby Matkas sie nimi cieszyla caly rok, wiec wyhaftowalam je na bialej kanwie plastikowej i zamiast haftowania dropsikow, przyszylam guziczki z Hobby Lobby.


DSC04929


W takim stanie zostaly podarowane solenizantce:) Prawda, ze bardzo zadowolone z zycia? :)


DSC04931


Wczoraj wzielo mnie na wykanczanie haftow i m.in. pierniczki doczekaly sie na brazowy filc i magnesik z tasmy.


DSC04967


A teraz spojrzcie jakie sa malutkie:) Tak, to jest zwykla zapalka, a nie kominkowa:P


DSC04968


Ciastek:)


DSC04973


I Drops!


DSC04971


DSC04977


DSC04975


To tyle na dzis!


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:)


 


Nimidaris - Dziekuje za wyjasnienie, szukalam w pierwszym wpisach na blogu Malinowej, ale nic poza zdjeciami tam nie bylo, wiec pomyslalam, ze nie pisala. Niestety, ale nie mam czasu czytac blogow do tylu:( U mnie lista ulubionych blogow czesto sie zmienia, z roznych wzgledow, wiec raczej nie znam wszystkich na wylot. Co do Twojej prosby, nie moge jej spelnic. W nauce dopoki sie czegos nie opublikuje/wyda to trzeba trzymac to w tajemnicy. Temat doktoratu musi byc nowy, wiec wole zeby jak najmniej osob o nim slyszalo. Jedyne osoby wtajemniczone to moja promotorka, moja komisja i moi rodzice. Nawet ludzie na wydziale nie wiedza dokladnie co robie, ani ja nie wiem co oni dokladnie robia. Takie sa zasady i nie bede sobie tu strzelac samoboja:P


iss-ola - :)


arabeska - Ogladalas od konca? Na takie pomysly to nawet ja nie wpadam:P


myszkowato - U mnie tez lalo w srode i bylo cudnie:) Kada pogoda, wiatr, deszcz, etc jest 100x lepsza niz snieg:D

1 komentarz:

  1. Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/03/21 07:39:26
    Ciastek i Drops z "prawie" M&Msami :) Słodziaki, bardzo pyszniaste magnesiki, szczególnie o poranku do herbatki:)
    Pozdrowionka:) Działaj z tymi doświadczeniami, niech się tam dzieje w tych menzurkach (przynajmniej takie jest moje skojarzenie, z tym co opisujesz baaardzo szczątkowo)- ale teraz już wiadomo- tajemnica!!! No to ciiiiiiii


    aeljot
    2014/03/21 09:34:55
    "Ogromne" z nich chłopaki :)


    ella1101
    2014/03/21 11:22:18
    Sliczne malenstwa.


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/03/21 12:19:49
    Malenstwa - witajcie w naszej rodzince!!!!Jeszcze raz dzieks!!!! mama


    ann_margaret
    2014/03/21 13:02:00
    Ale maleństwa pierniczkowe:))) Super wyglądają z tymi guziczkami:)


    cornelka2
    2014/03/21 13:40:02
    Ale fajne te cisteczka mniam takie do zjedzenia pozdrawiam!!!!!


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2014/03/21 15:54:59
    Ciastek i drops to bardzo optymistyczne chłopaki! Świetnie wyglądają, a te guziczki dodają im uroku. Ze zdjęciem nie ma problemu. Jak tylko będziesz miała taką potrzebę to korzystaj z moich fotek.
    Pozdrawiam!


    anna-kalinska
    2014/03/21 18:17:37
    Ciacha do schrupania! Rzeczywiście maleństwa, ale jakie słodkie :))


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2014/03/21 19:30:00
    JAKIE SŁODZIAKI! Wyszły Ci rewelacyjnie.


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2014/03/21 20:44:55
    Aaaaale fajne :D I nawet lukrowane guziczki :D Git :D


    renataa25
    2014/03/22 08:00:52
    Przepyszne pierniczki upiekłaś:) Schrupałabym jednego:)


    damar5
    2014/03/22 09:05:49
    Slodkie i do schrupania ,rozumiem zatem ta milosc :)
    Tylko dlaczego Drops? Ja ostatnio laze do tylu i moje myslenie tez nie bardzo ale ja sukienke widze to chyba raczej Dropsikowa ,choc czasy teraz dziwne hihihi

    Sama bym takie ciacha przygarnela :)
    No i wykonanie znowu pierwsza klasa,brawo :)

    Poz.Dana


    drugi.maurycjusz
    2014/03/22 20:57:27
    swietne slodziaki:)))


    iskierka_duszy
    2014/03/24 20:30:30
    W Twoim wykonaniu wyglądają świetnie i od razu wpadają w oko, ale te w gazecie nie przyciągają uwagi.


    Gość: Malinowa, *.jutra.pl
    2014/04/14 12:17:23
    O, a tu o mnie ? Po co? Tylko wspomniałam że od lat jestem na emigracji. W temacie zrozumienia potrzeby obcowania z krajem z którego się pochodzi i nagle poddano mnie analizie. Nie musisz czytać mojego bloga ani od przodu ani pd tyłu ... Też nie mam czasu na czytanie tu. Do ulubionych sie nie pcham , nic tu po mnie.

    OdpowiedzUsuń