piątek, 16 sierpnia 2013

Znowu czekam:P

Oj, ostatnio robótki oglądam głównie w necie:P Ale i wypatrzyłam nową gazetkę, na którą czekam! Just Cross Stitch, numer wrześniowo-październikowy. Obecnie w sklepach poprzedni numer z ornamentami bożonarodzeniowymi:P Tak, też nie rozumiem tego amerykańskiego rozumowania. Najpierw BN, później halloween, a następnie znowu BN :P


No nic, na to czekam. Myślę, że pojawi się w sklepach pod koniec sierpnia.


103460


Wiem, wiem ten strach na wróble coś im nie wyszedł:P Ale Matkasowi i mnie najbardziej w środku numeru spodobały się dwie strony. Małe halloweenki:) Zwłaszcza mała dynia i żołądź.


103460_8


Oraz czarownica:)


103460_11


Mało tego, ale amerykańskie gazetki są prawie o połowę tańsze niż te z UK, to mogę sobie poszaleć:P


Kto zainteresowany to może obejrzeć pozostałe wzory tu.


 


Dziewczyny, dziękuję za odwiedziny:) Szkoda, że nie ma jeszcze wzoru na necie, ale ja cierpliwa jestem, więc poczekam:)


 


Dominika, artbona – Dzięki, ale nie o taką pomoc mi chodziło:P Na ebayu widziałam nawet za 5 funtów. Jak trafię za 5$ i z US to pewnie kupię, ale z UK nie.


renataa25 – Jak tylko znowu dowiem się jak się nazywam, to podeślę rozczochrańca. Teraz ledwo zipie:P

1 komentarz:

  1. paga-tek
    2013/08/16 02:52:06
    Strach na wroble rzeczywiscie porazka :) Malutkie wzory sa za to super!!!


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/08/16 07:46:17
    A my lubimy te klimaty i już....mama


    Gość: zimna29, *.fbx.proxad.net
    2013/08/16 08:11:09
    Ten strach jakos kolo balwana chyba stal... Taka ma mordke :) I racja, dynia swietna! Pozdrawiam :)


    damar5
    2013/08/16 08:58:55
    A mnie sie pajak podoba:-D:-D
    Poz.Dana


    cornelka2
    2013/08/17 11:46:01
    Potwierdzam pająk superowy dynia też mi się podoba pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń