niedziela, 18 sierpnia 2013

Się robi

Rodzicki, z okazji 35 rocznicy ślubu wszystkiego najlepszego! Żebyście dalej się tak szalenie kochali jak teraz :)


Prezent niestety jeszcze się robi:( Nie dałam rady wyrobić się na czas, ale wiecie z jakiego powodu:D


Zestaw kupiłam przypadkiem w Joann już kilka lat temu. Ktoś się do niego dobierał i z powodu rozdartego opakowania przecenili go na niecałe 2$! Podobał mi się, nie wiedziałam jeszcze co z nim zrobię, ale za tyle się nie marudzi:P No chyba, że jakieś pieski, kotki czy Japonki dają:P


Matkas jak tylko zobaczyła ten wzór na zdjęciu to tak jej się spodobał, że musiałam obiecać, że go wyhaftuję:) Tak dawno go kupiłam, że nawet do Katowic trafił i musiałam go z godzinę szukać w pudłach w garażu, ale udało się i tak wyglądał jeszcze na moim katowickim łóżku. Oj, łóżko... moje marzenie:P


Jak widać mimo braków w opakowaniu nic innego nie brakuje:)


DSC09739


We wtorek dopiero udało mi się za niego zabrać.


Najpierw była szara miłość:)


DSC03102


Później doszły łososiowe esy floresy:D


DSC03105


A wczoraj dokończyłam różowe (jedyne różowe:P) eski floreski.


DSC03107


I powoli zabrałam się za łososiową ramkę. Ale padłam:( Poza tym nie lubię haftować półkrzyżykami! Nie lubię i już! Dwa razy tyle czasu zabierają co xxx, a jeszcze nitka zawsze mi się plącze:(


Kanwę podmieniłam, w oryginale była 14ct, ale policzyłyśmy z mamą i Matkas wybrała 18ct, żeby obrazek był jak najmniejszy. Po kimś w końcu mam miłość do maleństw:D Miała też nie być biała. W naszej rodzinie tylko babcia Krysia kochała biel:P Dlatego wybrałam kolor Off-White firmy Charles Craft, który od dawna bardzo mi się podobał.


Na chwilę obecną jest tyle. Środek haftowałam całymi xxx jedną nitką muliny, a ramka jest robiona trzema nitkami muliny, półkrzyżykami, łączonym kolorem – 2 nitki różu i 1 nitka łososia. Nie jest to pierwszy zestaw Dimensions, który haftuję, ale pierwszy z sortowanymi nićmi. Kurka, straszna wygoda zwłaszcza jak w nocy się haftuje. I już nawet zdąrzyłam zapomnieć, od ostatniego razu, tj. zestawu, jaka mulina Dimensions jest super! Połysk, grubość, ta jakość! Oj, tak się bosko haftuje, że jak sobie wspomnę mulinę dołączoną do zestawów Bucilla to mnie mierzi:(


Sporo jeszcze brakuje, ale zrobi się:) W tle moje zielone biurko w „ofisie”:P Dobra, mam jeszcze pół godziny przerwy to może kilka /// zrobię:P


DSC03109


 


Rodzicki koś, koś i do zobaczenia na wizji za 12 godzin:)


 

2 komentarze:

  1. paga-tek
    2013/08/18 03:16:16
    Oj jaki fajny wzorek. Ciekawa jestem jak sie bedzie calosc prezentowala po zakonczeniu haftowania. Wszystkiego naj dla Twoich Rodzicow z okazji rocznicy slubu :)


    Gość: Plichcia, *.hsi.kabel-badenwuerttemberg.de
    2013/08/18 07:05:11
    Och co za zbieg okoliczności... Właśnie kończę haftować ten sam obrazek :).
    Pozdrawiam Plichcia


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/08/18 11:03:40
    Anku - dzieks....mama + tata ...


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2013/08/18 12:02:45
    Wspaniały wzorek, niestety mam go w zbiorach go swych,ale czasu mi brak, dlatego niestety...
    Gratulacje dla rodziców!!! Dawniej ludzie dobierali się jakoś inaczej, potrafili na zawsze być razem-moi dziadkowie troszkę ponad 50 lat razem... teraz coraz trudniej o związki takie "na zawsze".....
    Dziergaj swoje krzyżyki i pokazuj zakończenie :)


    zakreconamysia
    2013/08/18 12:40:14
    Ten wzór jest cudny i tak bardzo chcę go wyhaftować, jednak jeszcze nie nadarzyła się okazja, może w końcu wyhaftuje go dla siebie, skoro nikt ze znajomych nie chce się żenić ;o)


    renataa25
    2013/08/18 13:50:38
    Piękny wzorek i napewno będzie piękny prezent!!


    damar5
    2013/08/18 15:08:31
    Wszystkiego dobrego ,duzo milosci i pomyslnosci na kolejne lata Wspolnego Zycia Panstwo Szwedkowie :D
    Prezent bedzie sliczny ,podobaja mi sie bardzo te wzorki ,na rozowy przymykam oko bo pasuje jak ulal :)
    A ja myslalam ,ze ten obrazek mial byc w prezencie slubnym dla kolegi albo cos pomylilam?
    Mimo wszystko Rodzicom lepiej takie cudo podarowac :)
    Jeszcze raz 100 lat :)
    zyczy Dana z Chlopakami :)


    OdpowiedzUsuń
  2. enia66
    2013/08/18 16:06:35
    Piękna rocznica :) przyłączam się do życzeń . Moje małżeństwo w przyszłym roku zaliczy 30 lat :) więc tym bardziej się pozdrawiam szacownych Jubilatów :) Piękny prezent im szykujesz. Trzymam kciuki i był najpiękniejszy z pięknych ( i tak będzie ) Pozdrawiam


    arabeska291
    2013/08/18 20:51:06
    przyłączam się do życzeń dla jubilatów.wzorek piękny wybrałaś.


    cornelka2
    2013/08/19 07:42:02
    Rocznica to zacna więc i Ja się dołączam do życzeń wszystkiego najlepszego dla RODZICÓW wytrwania do ZŁOTYCH GODÓW a prezent będzie przecudny pozdrowienia dla Ciebie i RODZINKI


    marzena15061
    2013/08/19 14:16:04
    Wzorek świetny, ale nie ma to jak efekt końcowy:) Co do spóźnionego prezentu nie ma co się martwić, ja na 25-tą rocznicę dałam 4 miesiące później i byli zadowoleni:) Powodzonka:)


    Gość: Katarzyna G, 78.19.197.*
    2013/08/19 17:05:34
    Wzorek piękny i tylko za $2 to jak darmo. Piękną rocznicę mają Twoi rodzice. Tylko im pozazdrościć. Jeszcze wielu takich rocznic życzę w zdrowiu i szczęściu. Damar5 mi też coś o uszy się obiło że ten hafcik to na ślub kolegi ;) może obie mamy omamy ;)


    aeljot
    2013/08/19 20:35:55
    Kolejnych stu lat razem dla Rodziców :)

    Zestaw cudny. Cudna tez cena. Chodzi za mną ten schemat bo chciałabym go wyhaftować. Nawet dla siebie ;) Czekam niecierpliwie na gotowy więc się przełam, szybko skończ i pokaż duuuuużo zdjęć :)


    miekkie.kapcie
    2013/08/20 08:41:31
    Piękna rocznica i piękny haft - wiadomo sprawa. Również przyłączam się do życzeń. Moi rodzice niestety takiej ładnej rocznicy nie doczekali.. postanowili się rozwieść po 25 latach małżeństwa :P
    Aniu my wcześniej do Danii przyjeżdżaliśmy tak tylko na sezon.. na 2-3, góra 4 miesiące. Nie wiem dlaczego wydało Ci się że bylismy nawet 12 ;) Tym razem przyjechaliśmy na dlużej niż na sezon.. wynajelismy mieszkanie, które powoli sobie urządzamy (niestety od podstaw bo nie opłacało się wozić mebli z Polski :P) i mamy nadzieję trochę tu zostać.. Co znaczy trochę? Myślę że to zależy głównie od tego jak nam się z pracą poukłada.. ale mam nadzieję, że nie krócej jak rok czy dwa lata :P Zobaczymy.. :) A Tobie do maja to już szybko zleci!! :D
    Pozdrawiam Ciebie i Twoją dzielną czerwonkę :P
    Ania


    aeljot
    2013/08/20 18:35:06
    I dalej nie zapisałam sobie Twojego maila więc pisze tak ;)

    friends-forum.com/forum/showthread.php?t=27943&page=459
    zanim kupisz moze zechcesz zajrzeć ;)


    kasiaparkview
    2013/08/20 20:43:05
    Hafcik będzie śliczny. Rocznica też okazała ;).


    ann_margaret
    2013/08/21 18:35:53
    Oj tak, Dimki się świetnie wyszywa:)
    Wszystkiego najlepszego dla Rodziców!

    OdpowiedzUsuń