sobota, 3 listopada 2012

Wśród koleżanek :)

Rano spokojnie sobie jadłam śniadanie i gadałam z rodzickami na skypie aż zaczęłam przeglądać najnowszy numer Cross Stitchera i nieco mnie zamurowało:P


 001


Bo w dziale galerii czytelników...


 050


...moja czarna neonowa gwiazdka pojawiła się i to w bardzo doborowym towarzystwie:) Po lewej Agnieszka (koraliki agi), a po prawej Justyna (haftytiny). 3 dziewczyny z Polski!!!!!!!!!!! Aga, Justyna, gratuluję!!! :)


Clipboard01


Super, że coraz więcej nas widać, nas hafciarek z Polski:)


I jeszcze zbliżenie na moją gwiazdkę:)


Clipboard02


A jednak im się spodobała w redakcji, bo na maila nie odpisali:P Szkoda tylko, że trafiła do działu bez sponsora, więc nagród nie będzie:(


List strasznie skrócili, właściwie zostawili jego część bez ładu i składu:P Ale kichać to! Bo to jest moja 16 publikacja:D


Pisałam, że użyłam 4 wzorki z gazety plus piąty z neta. A wydrukowali: „Wykorzystałam wzór z neta ze świątecznego numeru waszego magazynu i wyhaftowałam go na czarnej aidzie. Na pewno zawiśnie w tym roku na mojej choince!”


Na ostatnie nie liczcie:P Moja choinka jest za mała na tą kobyłę:P


Dla tych co nie pamiętają, więcej zdjęć i wodolejstwa w tym poście:)


 


Dziękuję za komentarze:) A skoro Matkas sama zdradziła w komentarzu, to Wam powiem jaką mam bombową matkę! Pamiętacie moje zeszłoroczne kolczyki na halloween?


DSC08627


Matkas w nich chodziła całą środę:) Wzbudzała sensację w sklepach, w windzie czy u lekarza:) Matkas, jesteś beściak! Koś, koś! :D


 


Zdjęć ze spaceru halloweenowego mało, ale postaram się je wrzucić na bloga. Tylko niech nieco odżyję:(


 


haftytiny – Prosiłam, a jednak nie umiałaś się powstrzymać:P


edyta350 – Starałam się wypchać w miarę symetrycznie i gwiazdka nie zmieniła swojego kształtu, nadal wygląda jak na zdjęciach.


xgalaktyka – Kasiu, jakbyś czytała szybciej to szybciej wiedziałabyś o zumbie:P Pisałam w pierwszym wpisie po pierwszych zajęciach:) Wzrażenia nadal bardzo pozytywne, choć nieco mi się nogi plączą i stwierdzam, że nogi i ręce wiodą osobne życia:P Ale tak samo czują inne dziewczyny co przychodzą na zajęcia:) A że Ty jesteś instruktorem to wiem, pamiętam jak się chwaliłaś na blogu. Szkoda tylko, że ciągle znikasz:(


pagatek – Agata, w Kelmscott nie pracuję, więc nie miałabym możliwości zrobić zdjęcia nożyczek, które jeszcze do sprzedaży nie trafiły:P


Carse –O wzorku będę pamietać:)


alexls – Fajnie z imprezą, ale ze strojem świętych to jednak lekka przesada:( Dlaczego dzieci nie mogą się przebrać za cokolwiek? Jak oglądam tutejsze przebrania  na halloweento mi się zawsze przypominają moje z imprez karnawałowych w zerówce czy podstawówce:) Mama sama je szyła dla mnie i Maćka:) I do dziś mi się podobają jak oglądam zdjęcia. Raz byłam kapitanką, a Maciek kapitanem (mama mi nawet wąsy kredką namalowała), innym razem byłam Smerfetką a Maciek Papą Smerfem (mama pierwszy raz w życiu robiła mi loki lokówką!), byłam też śpiochem w koszuli nocnej i papilotach czy Japonką Mariko z Szoguna, Pippi Langstrumpf byłam nawet dwa razy (dziadek mi zrobił specjalny drut do włosów, żeby mi warkocze sterczały po bokach:) Dzieci powinny się przebierać za kogo chcą:) Przecież na halloween nie trzeba straszyć jako wampir, diabeł, duch, etc. Nie wiem czego się boją w kościołach?


 

1 komentarz:

  1. koraliki_agi
    2012/11/03 08:01:08
    Również gratuluję. Fajnie wyszło.
    Dziękuję za wpis, bo o niczym nie wiedziałam.
    Nie da się ukryć, że do wysłania zdjęć do redakcji zainspirowały mnie Twoje wpisy. Jednak nie bardzo wierzyłam, że je opublikują.
    Bardzo się cieszę.


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/11/03 09:08:56
    A tak , dzieks - taka jestem , a Ty po mamie jestes podobna...I tak trzymac!!!! Kolejne gratulacje , ciesze sie - mama


    damar5
    2012/11/03 09:16:29
    Jeszcze raz Gratuluje :) :) Fajnie ,ze Was coraz wiecej i oby jeszcze przybywalo i nastepnym razem zalapalyscie sie na nagrody :)

    Pani Iwonko ,super ,ze zadbala Pani o klimat tego dnia ,malo tak odwaznych Osob ,podziwiam :)Niestety ciagle nieprzyjaznie w Pl podchodza do tego swieta, a szkoda.


    Poz.Dana


    Gość: Katarzyna G, *.b-ras1.mgr.mullingar.eircom.net
    2012/11/03 10:03:43
    mam i ja Twoja gazetke :) chciałam Ci wysłac skan ale jakos mi zawsze do drukarki było nie po drodze :P ale widze, że i tak masz.... gratuluje


    ella1101
    2012/11/03 12:19:47
    Serdecznie gratuluje publikacji. Gwiazda jest super.


    barbaratoja
    2012/11/03 13:42:11
    Gratuluję 16 publikacji, o rety jak dużo!
    Okazuje się po raz nie wiadomo który, że polka potrafi, tylko musi chcieć.
    z chęcią przebrałabym się za cokolwiek... chyba zorganizuję imprezkę w domu, nawet tylko dwuosobową.


    paga-tek
    2012/11/03 13:54:23
    Gratuluje :) Pobijasz juz wszelkie rekordy publikacja swoich prac :)


    Gość: Monika B., *.gorzow.mm.pl
    2012/11/03 14:42:35
    Aniu, gratulacje z okazji publikacji twojej pracy. Agnieszce i Justynie również jest czego gratulować.
    Miło wiedzieć, iż prace naszych hafciarek znajdują uznanie.
    Kolczyki wymiatają :)) Szkoda, że nie masz fotek na ludziu ;-)

    Pozdrawiam :)


    haftytiny
    2012/11/03 15:15:53
    Dziękuję za wiadomość:))))) Tobie również gratuluję, uważam, że na nagrodę zasłużyłaś, powinni poszukać nowych sponsorów ;) pozdrawiam


    Gość: alexls, *.nyc.res.rr.com
    2012/11/03 15:59:06
    Aniu! Gratuluje kolejnej publikacji! Kazda ciesze sie jakby byla moja;)
    Kolezankom rowniez gratuluje:)

    Co do strojow na Halloween to byla to tylko propozycja do ewentualnego konkursu. Dzieciom w wieku mojego Darka raczej trudno narzucic w co sie maja przebrac - jak sie upra na cos to nie ma rady;) Nie mysle ze Darek by sobie pozwolil na zmiane.
    Ostatecznie impreza zostala w tym roku odwolana - jak prawie wszystkie w tym toku w naszej okolicy.


    aeljot
    2012/11/03 17:13:40
    Doborowe towarzystwo :)
    Gratuluje kolejnej publikacji.


    1_iwonan
    2012/11/03 17:54:33
    Gratulacje za publikacje i brawo dla Mamy za noszenie cudnych kolczyków!!!


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2012/11/03 18:25:29
    Ha! Tę gazetkę powinnam mieć okazję kupić, bo tę "mój" empik akurat sprowadza :D chętnie "na żywo" będę podziwiać publikację polskich dziewczyn :D Gratuluję :) (p.s. mam wreszcie igłę do punch needle:)- pobawię się w to w Święta:P )


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2012/11/03 18:49:11
    Te Twoje publikacje nie są już dla mnie zaskoczeniem. Zdziwiłabym się, gdyby przestały się pojawiać. Towarzystwo rzeczywiście doborowe.
    Szkoda tylko, że nagród brak. Chyba specjalnie w tej rubryce Was umieścili, bo na przesyłkę do Polski ich nie stać ;)
    Twoja mama Aniu musiała super się prezentować w kolczykach, z pewnością wszyscy dookoła jej zazdrościli.


    Gość: Edyta, 213.77.60.*
    2012/11/03 19:53:55
    Moje gratulacje!!! Świetna sprawa.


    musiak87
    2012/11/05 09:29:54
    Gratuluję publikacji! Kolczyki rewelacja:))) pozdrawiam


    cornelka2
    2012/11/05 10:28:37
    Gratulacje!!!! gwiazdka taka piękna trzeba było ją pokazać innym pozdrawiam


    drugi.maurycjusz
    2012/11/15 12:54:15
    Kobietko- nie nadążę z gratulacjami!:)))- a zresztą i tak nie nadążałam, bo dopiero teraz wstecz Twojego bloga czytam o ładne kilka -kilkanaście tygodni:)))))

    OdpowiedzUsuń