czwartek, 8 listopada 2012

Dziękuję :D

Bo co mam powiedzieć? Dominika z blogu manualni.pl przyznała mi wyróżnienie. Ale najbardziej się wzruszyłam uzasadnieniem:P


Zacytuję: „Piegucha to kobieta, której wpisy czytam jednym tchem i zawsze potrafi mnie wyciągnąć ze smuta. Tak trzymaj Aniu i nie dawaj się wciągnąć w konformizm.”


Dominika, nie ma szans, więc się nie martw:P


Przyznawać dalej nie będę, bo już tyle razy w łeb dostałam, że starczy:P Zresztą jak tego potrzebuję, to Matkas stawia mnie do pionu takim waleniem w Łeb:P I działa nawet przez skype’a:P


Ale że kocham lać wodę, to sobie nie odmówię odpowiedzi na pytania Dominiki:D


1. Skąd pomysł na takie właśnie hobby?


Z lekcji ZPT w podstawówce. Nasza pani sprzedała całej klasie (chłopakom też) zestawy z kanwą i wełną i zaraziłam się:P


2. Jeśli chcesz się zupełnie oderwać od realności (i marności) świata to co robisz?


Wsiadam na Czerwonkę, ruszam byle gdzie i fałszuję na całego. Tylko muszę uważać na muchy i inne owady:P A jak pogoda nie ta lub późno w nocy, to włączam teledyski na youtube i też fałszuję, a czasem i wyginam śmiało ciało:P


3. Gdybyć dostała białą kartę od losu i mogła poprosić o jakiś specjalny dar/talent/umiejętność to co by to było?


Chciałabym mieć ręce, które leczą. I mówię poważnie!


4. Co kochasz w sobie?


Moje wesołe piegi:) Co roku jest ich więcej:D


5. Co kochasz w ludziach?


W rodzince kocham, że pomimo że są tak daleko to tylko na nich zawsze i wszędzie mogę liczyć:) Dzięki, moje trzy Sz.... !!!!!!!!!


6. I co kochasz w tym co robisz?


Że robię co lubię:)


7. Świat to wielki(e)...?


To długie podróże samolotem, żeby raz do roku zobaczyć i pomacać rodzinkę:D


8. Czy jest takie miejsce, do którego być wróciła?


Tak, moje kochane Katowice:)


9. Czego chciałabyś dokonać w najbliższym roku?


Zrealizować wszelkie plany naukowe.


10. Ranny ptaszek czy nocna sówka?


Nocny Marek, ale jak trzeba to zwlekę się z łóżka i o 4 rano, żeby pogadać z rodzinką godzinę przed całodniową wycieczką do Chicago:D


11. Ze wszystkich słodyczy najbardziej lubię...?


To pytanie jest niesprawiedliwe!!!! Kocham słodycze! Ale chyba najbardziej lubię cokolwiek upieczemy razem z Matkasem:) Nawet nasze zakalce były super:P


 


To tyle. Dzień był dziś „taki se”, głodna poleciałam na zumbę i po godzinie szaleństwa, która wydawała się trwać 15 min jestem w szampańskim nastroju:) A to dopiero 5 zajęcia:D Ciekawe co będzie dalej? :D


 


A na koniec pytanie do tłumu! Kto ma tak samo jak Dominika? (czyt. uzasadnienie wyróżnienia) I nie kryć mi się tam, bo widzę Was :P


 


Dziękuję za podmilanki w komentarzach:D Zawsze mile widziane:P


 


edytag74 – Oooo, to ktoś ma podobne zdanie do mojego:P Tak, amerykanskie słodycze to sam cukier:P Normalnie zamiast się męczyć dawaliby od razu cukiernicę z łyżką:P


pagatek – Tutu frutu, kupa drutu:P I tyle na temat Twoich upodobań pogodowych:P


aeljot – Nie, po prostu jak jestem zmęczona to we wszystkim się mylę:( W buźce też walnęłam byka:(

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/11/08 07:45:25
    Oj , odkrylas sie....mama


    damar5
    2012/11/08 10:56:13
    No ja juz nie raz i nie dwa mowilam,pisalam ,ze Ty zawsze potrafisz mnie rozweselic :)
    Uwielbiam Twoje pisanie ,Twoje opierniczanie i wodolejstwo :P
    Gratuluje wyroznienia w pelni na nie zasluzylas :)

    Pozdrowionka :)Dana


    iss-ola
    2012/11/08 16:06:35
    ja tam Cię lubię :)
    Ciebie czytać też :D


    haftyska
    2012/11/09 09:48:27
    gratuluję wyróżnienia!
    trzeba przyznać, że Twój blog jest wyjątkowy pod wieloma względami :)


    aeljot
    2012/11/09 10:50:43
    No ja też mam jak Dominika :) A co tam, wbijaj się w dumę i puchnij :D
    Lubię do Ciebie zaglądać i czytać, i podpatrywać hafty. I mnie też poprawiasz zawsze humor bo lubię takie poczucie humoru :D


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/11/09 12:53:22
    Hahahaah teraz proszę grzecznie wytrzeć mi oparskany monitor :P no raz raz :D
    Dawno nie miałam takiej porcji śmiechu jak po Twoim wpisie :)
    Wielkąś mi radość uczyniła odpowiedziami swemi, moja droga Piegucho :P

    Tak nawiasem to i mnie piegów dziwnie przybywa ale piegi są BOSKIE I TAKIE ROMANTYCZNE.
    ;)


    Gość: Carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/11/09 18:55:16
    Też tak mam ;)
    Uwielbiam Twojego bloga za te poszczególne ładunki pozytywnej energii - co wpis, to bomba :P I niech tak zostanie :)
    Pozdrawiam :)


    arabeska291
    2012/11/09 21:51:50
    Nie będę się podlizywała. Ja popprostu lubię tu wpadać,za twój dziki optymizm :P


    Gość: Arleta, *.home.aster.pl
    2012/11/10 17:29:51
    Ja lubiem:))


    magda.madziula
    2012/11/10 23:38:49
    bardzo lubię u Ciebie bywać :) choć jest to tylko czytanie bloga :) trzymaj tak dalej


    haftytiny
    2012/11/11 09:06:07
    Gratuluję wyróżnienia:)))


    paga-tek
    2012/11/12 22:33:45
    Gratuluje wyroznienia. Pieknie odpowiedzialas na pytania, wzruszylam sie tym jak bardzo jestes blisko z rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń