niedziela, 11 listopada 2012

Sezon uważam za rozpoczęty!

Sezon robótek halloweenowych rozpoczęłam 29 pażdziernika! I zamierzam kontynuować aż mi się znudzi:P


Dwa pierwsze hafciki na kanwie plastikowej Darice. Dwie nitki muliny DMC wg starych schematów z Cross Stitch Crazy:)


DSC05991


DSC05993


Już od kilku lat marzyłam o tych hafcikach:) 2 lata temu popełniłam dwa inne i jakoś mnie zastopowało:( Czy Wy też tak macie, że za te wzory, które najbardziej Wam się podobają nie umiecie się zabrać za szybko? Mnie na tych naj, naj tak zależy, że muszę długo przemyśleć na czym je wyhaftować, jak wykończyć,etc żeby efekt końcowy był tak idealny jak moje wyobrażenia w głowie:P Żeby po prostu nie żałować, że za szybko się na nie rzuciłam i mi się nie podoba co wyhaftowałam.


DSC04243


A teraz mam dwa nowe:) I na pewno nie są ostatnie:D Chyba podobnie je wykończę :]


DSC05988


Wczoraj nie xxx, bo byłam ze znajomymi na kręglach i świetnie się bawiłam:D Mam nadzieję, że tam w tle to jedyny bałwan jakiego tej zimy zobaczę:P


305670_10102715724318514_736946953_n


A jutro dzień zapowiada się bardzo atrakcyjnie, ale o tym innym razem:P


 


Dziękuję 10 osobom, że tak lubią do mnie zaglądać:) Reszta widać z przymusu to robi:P


 


Klamociki_Harpęciki, widziałam Twój wpis na blogu:) Niestety nie masz opcji anonimowego dodawania komentarzy, a ja ostatnio straciłam dostęp do mojego blogera, więc tu napiszę. Super magnesik i cieszę się, że Cię zainspirowałam:) Haftytiny, Piegucha też kiedyś zmachluje Małą Mi:D A blogera nie lubię i już:( Skubaniec jeden!!!!!!!!! 


 

1 komentarz:

  1. damar5
    2012/11/11 08:40:36
    No to mialas motywacje walac w te kregle hihihi teraz sobie uswiadomilam jak dawno juz nie bylam :(

    Hafciki urocze i te swieze i te stare i niech sezon trwa bo lubie te klimaty :)
    Poz.Dana


    haftytiny
    2012/11/11 08:42:02
    fajne "żywe" kolory na tych dwóch nowych hafcikach, idealne na Halloween, zwłaszcza to "żywe" ;))))))))))
    A Ty wiesz, że wczoraj przeglądałam sklep z rękodziełem i widziałam etui na okulary z Małą Mi :))) ręcznie malowane, normalnie miałam ochotę Ci je kupić:))))))) ale się zastanawiam czy już ich nie masz, bo wszystkie wykupione :))))) miłej niedzieli życzę:)
    a na święta przylecisz do Polski? jak tak to spotkasz więcej bałwanów;))


    Gość: Edyta, 213.77.60.*
    2012/11/11 09:03:31
    Świetne są te zawieszki. A tasiemka w nietoperki - genialnie dobrana :)))


    labores_pariunt_honores
    2012/11/11 09:43:53
    uwielbiam koty i wszystko co z nimi związane, ale chyba mimo wszystko sowa podoba mi się bardziej, jest po prostu powalająca !!!!!!!!!!! :)) co do haftów, ja działam impulsywnie : podoba mi się, to rzucam wszystko i go zaczynam (stąd tyle UFOków :P)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/11/11 09:43:55
    Lubie te klimaty - mama


    arabeska291
    2012/11/11 10:00:18
    ooo nietoperki i sówka są super, reszta taka oblatana :P


    Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2012/11/11 10:15:21
    Halloweenowe kotki są ekstra! Bardzo mi się podobają! Ogólnie kolorystyka hafcików jest fajna. Jak zrobisz z nich zawieszki będziesz miala już fajny zestaw na przyszły rok! Już nie wspomnę o tych wstążeczkach. Po prostu cud, miód i malina!


    misia-be
    2012/11/11 11:51:18
    Fajne zawieszki ale sowa najfajniejsza :P Ma takie wielkie oczyska :) I tasiemka rewelacyjna!! Wrrr jak ja ci zazdroszcze tych fajnych tasiemek.. niby zbyt często z nich nie korzystam ale dla samej próżnej chęci posiadania by się przydały :D:D ehh muszę sie wreszcie wybrać na jakieś zakupy :P


    1_iwonan
    2012/11/11 12:02:35
    Świetny ten koteczek i czarownica! I jak zwykle Piegucho wszystko mistrzowsko wykończyłaś!!!


    andulencja
    2012/11/11 15:24:44
    Przymus ? zaglądania - to nie przymus :), to przyjemność !


    paga-tek
    2012/11/12 01:15:54
    No to teraz mnie zaczarowalas tymi haftami halloweenowymi. Sa super! A widze, ze niezle wymiatasz na kreglach :P


    Gość: fejferek, *.dynamic.chello.pl
    2012/11/12 07:33:18
    bardzo fajny ten kotek :) wykończ jak poprzednie to będziesz miała serię :)

    pozdrawiam!
    aga


    Gość: Monika B., *.gorzow.mm.pl
    2012/11/12 19:30:36
    Zawieszki są cudne! Zwłaszcza nietoperki ;D
    Lubię do Ciebie zaglądać, bo zawsze mówisz co ci na sercu leży! Szacuneczek Aniu :)
    Och... kręgle :D Szczęściara! Mogłaś poszaleć :)
    Pozdrawiam :)


    Gość: alexls, *.nycmny.fios.verizon.net
    2012/11/14 15:32:24
    Fantastyczne zwieszki! Oczami wyobrazni widze je na czarnej galezi w wazoniku....
    A na kregle to i ja z synem ostatnio czesto chodzimy:) Strasznie nam sie podoba ta zabawa:)

    OdpowiedzUsuń