sobota, 17 listopada 2012

Jaki mamy sezon? :D

Wróciłam właśnie ze stolicy Michigan. Kolejna parada świąteczna zaliczona, choinka przed Kapitolem pięknie się świeci! Święta już tuż, tuż:P Relacja jak się wygrzebię z nawału pracy na koniec semestru:(


A u mnie dalej halloweenowo, a co! Kolejne 3 hafciki bardzo powoli wydziubane:P


DSC06094


DSC06092


DSC06090


I “wśićkie” razem:) Moje maleństwa:D


DSC06097


Zostały mi jeszcze dwa z tej serii:) A później jedziemy dalej z tym halloweenowym koksem:P


No, a teraz przyznać mi się, kto już robi coś na wielkanoc? :P


 


Od dwóch dni nie umiem sie uwolnić od Euforii:D Ze specjalną dedykacją dla Maćka:) Maciek, Ty zgago jedna, siostra Cię kocha!







 


Udanego weekendu! A ja już czekam na kolejny, bo do środy nie będę miała czasu, żeby nawet zipnąć:( Ale w czwartek Święto Dziękczynienia, a w piątek Czarny Piątek!!!!!!!!!!!!


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:) Wiem, że u opinkalającej Pieguchy wymaga to sporej odwagi, bo można w łeb zarobić:P


 


edytag74 – Pewnie, że takie rejestracje są dozwolone. I to powiedziałabym, że są ekskluzywne, bo droższe. Widziałam różne rodzaje michigańskich w biurze sekretarza stanu, np. z mostem Mackinac  i może nie są aż tak efektowne jak ta z kardynałkiem, ale są droższe niż normalne.


Dominik - Sranie w bambus! Tyle na temat Twojego „halloweenowego” komentarza:P


arabeska291 – Ciasto dyniowe jak dla mnie to smakuje jak jabłka z cynamonem:P No i nie można zjeść więcej niż jeden kawałek na raz, bo człowieka zaczyna mdlić i lekko się zamula:P Tak samo jest z ciastem ze słodkich ziemniaków. Choć wcale nie mówię, że nie jem i że mi nie smakują:D


fejferek – Hmmm, czyżbym przegapiła jakiś konkurs na najładniejszą dynię?:P To pokaż te ładniejsze:P Bo u mnie były tylko takie, więcej nikt nie wystawił.


Monika B – A bo ja wiem? Może i jedzą, ale ja nie. No chyba, że byłaby degustacja to mogłabym ewentualnie spróbować:P


alexls – Oj, ale znasz polski ajerkoniak, nie? To prawie to samo:P Ja pierwszy raz spróbowałam jak mi w banku żywności dali i zasmakowało mi. I choć później kupowałam jeszcze z innych firm, to najlepsze było to pierwsze egg nogg, z Country Fresh. Aaaa! Spróbuj z dodatkiem rumu:) Pycha! Próbowałam też kiedyś takiego domowego egg nogg, ale jakoś mi nie smakował, kupny jest lepszy, bardziej aksamitny w smaku:)


pagatek – Jak tak się ostatnio wzruszyłaś, to przygotuj się i teraz:P Mnie ile razy piję tutejszy egg nogg, przypomina się Matkas i nasze wspólne popijanie ajerkoniaku:) Chłopaki nie lubią, ale my z Matkasem tak przepadamy, że prawie wylizujemy nasze małe kieliszki:D


drugi.maurycjusz – Mało ozdób, bo halloween jest amerykańskie, a u mnie na „wiosce” kampusowej najwięcej Chińczyków i Hindusów:P

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/11/17 08:41:25
    Maciek jest happy/ Eurowizja../A tam uczyc sie , bo czas nagli...Kochamy Anie - mama


    aeljot
    2012/11/17 09:27:29
    W sumie to wiesz, ja już od dłuższego czasu dłubię wielkanocne jajo na poduszkę ;) W tym roku haftów na BN raczej u mnie nie będzie ;)
    Fajne te maleństwa :)


    fagusia
    2012/11/17 11:42:59
    podoba mi się ta kolekcja - jakie będą kolejne z tej serii ? poczekam zobaczę .
    a kto teraz wielkanocne rzeczy robi ?!! Ja sie nie moge uporać z Bożonarodzeniowymi .....


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2012/11/17 12:23:49
    O rany! Nietoperek test debeściarski!!! Najbardziej mi sie podoba. Zresztą od jakiegoś czasu dochodzę do wniosku, że mam słabość do nietoperków. Choć koty to mój numer 1.
    A co do mojej nagrody w formie pudła mulin Anchor. Faktycznie wewnątrz pudła jest karta kolorów w formie zdjecia, ale na ostatniej wystawie jedną z nagród, którą dostałam, była oryginalna karta kolorów taka sama jak ma DMC. Też fajnie?
    No dobra nie będę się chwalić swoimi łupami u Ciebie :D Pochwalę się u siebie :D
    Mam zamówienie na zakładkę z dziewczynką Gurjuss. Wiedziałam, że będę je jeszcze haftować. Weekend zapowiada się bardzo pracowicie! Ale się rozpisałam :P Pa!


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2012/11/17 12:38:43
    To znowu ja!
    Zapomnialam napisać, że już wyhaczyłam fajne owieczki na wielkanoc.


    damar5
    2012/11/17 15:01:29
    Jaki fajny wpis :)Dla mnie hafciki i dla Mlodego piosenka :) to jedna z Jego ulubionych lazi i wyje hihihihi

    Straszne hafciki sa fantastyczne ,sliczna kolekcja .
    Ja sie wczoraj obudzilam,ze trzeba by bylo tak cos na swieta wyhaftowac ale przy moim tempie to moze na kolejne bedzie gotowe hihihi wiec duzo w tym racji ,zeby zaczac juz cos na Wielkanoc :):)
    Poz.Dana


    cornelka2
    2012/11/17 15:34:37
    Ladne maleństwa piosenka też super a z nietoperkiem mamy z Myszką fajny ubaw z przed lat pozdrawiam


    paga-tek
    2012/11/17 16:13:12
    Te hafciki sa super, chyba sciagne od Ciebie i tez zrobie na plastikowej kanwie :)
    No nie, chyba juz nie bede tu zagldac :P Wzruszylam sie, bo ja tez z moja mama popijalam ajerkoniak :). To byla dla nas taka specjalna chwila, bo moj tata i brat na takie trunki nawet nie patrzyli :P. Zawsze siadalysmy razem i moglysmy gadac godzinami popijajac ten trunek :P. Dlatego jak pije egg nog wspomnienia wracaja az sie lezka w oku kreci :( Takie chwile pamieta sie do konca zycia. W tym roku zeby oszczedzic sobie wzruszen egg nogu nie pije :(

    Pozdrawiam


    Gość: magin, *.btk.net.pl
    2012/11/18 11:02:33
    Bardzo "straszne" są te hafciki :)) Godne odgapienia - pewnie skorzystam....
    Pozdrawiam


    labores_pariunt_honores
    2012/11/18 21:37:55
    co?! już choinkę mają?! to nastrój u Ciebie na blogu chyba bardziej do kalendarzowego zbliżony :D fajne te zawieszki! a ten Czarny piątek to wyprzedaże?

    OdpowiedzUsuń