piątek, 23 listopada 2012

Wreszcie!

W zeszłym tygodniu dotarła do moich Rodzicków obiecywana od wielu miesięcy paczka od Basi (drugi.maurycjusz). Basiu! Dziękuję bardzo i nawet Ci wybaczam to oczekiwanie, bo zawartość wynagradza wszystko :D


Dziewczyny, podziwiajcie! A ja sobie w lecie pomacam:P Zdjęcia cykane przez przystojnego Osobistego Ojca:) Nawet uwiecznił siebie w lusterku:P


A co dostałam? Kolejną półeczkę na naparstki, którą Basia przemalowała na odpowiedni kolor:)


001


Rameczki.


005


Lusterko zdekupażowane przez Basię!


006


I małe drobiazgi:)


011


Basiu, dzięki!!!!!!!!!!!!!!!!


 


Dziewczyny, dziękuję za wszystkie miłe komentarze odnośnie mojego banerka:) Cieszę się, że przynajmniej części z Was spodobał się na tyle, że oddałyście na niego głos:) Wygrać pewnie nic nie wygram (a do wygrania prenumeraty gazetek), ale mam przynajmniej satysfakcję z Waszych głosów:) Dalej zachęcam do głosowania i to niekoniecznie na moją pracę, bo sporo fajnych prac dziewczyny zgłosiły:) Sama oddałam głos na poduszkę z misiem Fizzy Moon:)


Tu jeszcze link do mikołajowego banerka!


http://www.facebook.com/photo.php?fbid=479910688698392&set=a.478116905544437.103962.148293685193429&type=1&theater


A u nas w najlepsze trwa długi weekend! Wczoraj dzień indyka, a dziś Czarny Piątek czyli szaleństwo wyprzedaży:P Ale o tym w kolejnym wpisie!


Kogo interesuje, to prezentacja nie wiem jak poszła, bo jak zwykle tak się denerwowałam, że nic nie pamiętam:P Ale po mówili mi, że oki:P Więc może tragedii nie było:P A egzamin, hmmm, albo ja jestem za głupia albo za łatwy był, bo mam mieszane uczucia. No nic, najważniejsze, że odwalone i mogę się brać za inne rzeczy, bo tych ostatnio tylko przybywa. Jutro będę musiała jechać na wydział nieco popracować, bo nikt za mnie nie zrobi.


 


fagusia – Jak widać po komentarzach aeljot i edytag74 już myślą o wielkanocy:)


edytag74 – Jak dla mnie to zawsze możesz się tak rozpisywać:)

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/11/24 09:23:53
    Wspaniala przesylka- pani Basiu- dziekujemy...mama


    damar5
    2012/11/24 12:24:36
    Fajne prezenty Ci sie dostaly :) a najfajniejsze naparstki :) ,uzupelnia kolekcje :)
    Poz.Dana


    Gość: alexls, *.nycmny.fios.verizon.net
    2012/11/25 00:55:22
    Super prezenciki:)


    drugi.maurycjusz
    2012/11/25 13:19:55
    cieszę się bardzo, że przypadła do gustu:-))))))) biję się w piersi raz jeszcze- doprawdy, nie powinnam nic przyrzekać, bo potem z wysyłką to same cyrki w moim wykonaniu:-) lepiej, jak przekazuję osobiście. Bałam się o tą szafeczkę, ale szczęśliwie dotarła;)))
    Pozdrawiam Was gorąco Obie- i Mamę ,i Anię:)))) oraz obu Mężczyzn!:)))
    Basia

    OdpowiedzUsuń