środa, 30 marca 2011

W małej rozsypce :(

Ja to wiadomo, że ostatnio w lekkiej rozsypce, ale dziś chodzi mi o najnowszy haft:P O własnym i osobistym byciu wrakiem człowieka, nie będę Was zanudzać:P


Wyhaftowany już w połowie marca. Przez następny tydzień szukałam odpowiedniej wstążki i zastanawiałam się nad guzikami. Wstążkę znalazłam w JoAnn. To jedyny sklep, który oferował wstążkę kawową:) A guziki? Znalazły się w pudełku w Katowicach:P Mama je ostatnio macała:D Tak więc hafcik wiem jak będzie wyglądał, ale ukończę go już w domu, bo drugich takich samych guzików nie będę kupować! Skąpstwo na całego:D


Hafcik to kolejny wzór autorstwa Barbary Any. Tym razem sięgnęłam po ciemną lnianą kanwę DMC, 14ct, więc „musiałam” haftować trzema nitkami muliny DMC:P Prześwity, strzeżcie się!


No to dziewczyny, prezentuję sposób na przyśpieszenie haftowania:P Zdjęcie ładne, bo z zeszłego tygodnia:)


DSC05387


Jedyne co mnie rozczarowało w tym hafcie to dobór mulin! Wszystkie były z palety DMC, oprócz spienionego mleczka, które miało być haftowane Anchorem. Bezczebelność! Ale wybrałam sobie Color Variations z DMC i chyba nieźle pasuje:) Szkoda tylko, że nie ma podobnego hafciku z mlekiem, bo ja ostatnio ostro „mlekuję” przy haftach. No i nic nie jem, bo nie chcę ubrudzić robótki:P Jakbym haftowała całymi dniami to byłabym bardzo chuda. Oj, chyba powinnam wprowadzić to w życie, bo wakacje coraz bliżej a kostiumy kąpielowe (dwuczęściowe) czekają:D


Co tam dalej? Aaaaa, wstążka! Taką właśnie znalazłam! Pasuje, nie? Zdjęcie ciemne, bo dziś tak późno wróciłam do domu:(


DSC05419


No i “katowickie” guziki! Zdjęcie archiwalne, już nawet nie wiem z kiedy:P


Clipboard01


Dodam jeszcze filc i hafcik będzie cudny:] Oj, ta moja skromność:D


 


Cyberjulka, specjalnie dla Ciebie, „nowość prosto z rusztu”:D


DSC05420


Jak widać “mam plan i wykonam go sam”! Nie poddaję się i jak sobie zaplanowałam ukończenie obu sierpni, tak zamierzam się tego trzymać! Nic innego nie zacznę dopóki ten cholerny sierpień nie będzie ukończony:D


A po dzisiejszym dniu to już nawet nie mam wyrzutów sumienia co do moich ostatnich zakupów kanwowych z ebaya:P 2,5h z dwoma studentkami i zwróciły się kompletnie:D A jutro cd!


 


alexls – To trzymam kciuki za filcowanie! Też ostatnio z ciekawością patrzyłam na przyrządy do filcowania w moich sklepach:) Ale chyba jednak się nie skuszę:(


damar5 – Byle nie róże:P Ty już wiesz dlaczego! Z ulubionych kwiatków to mogę wymienić niezapominajki, konwalie, lawendę, bzy, słoneczniki, stokrotki, tulipany. W tej właśnie kolejności:D Może trochę Ci ulżę w myśleniu:P A czy Ty masz jakieś życzenia? Chętnie spełnię:P


myszszeczkunia, ann_margaret – Eeee, jeszcze ten jeden miesiąc przetrzymam:P Ja już się tak łatwo nie poddaję! 2 dni i będzie z głowy. A co następne? Mam już kilka... dziesiąt pomysłów:P


renataa25 – Link coś nie bardzo działa:( Ale jak będę miała więcej czasu to sobie poszukam:)

1 komentarz:

  1. damar5
    2011/03/30 07:44:32
    Smaczny hafcik ,wstazka tez :) Guziki rewelacyjne ,jak dla mnie moglyby byc w tonacji bezowej ale troche niebieskiego w hafcie tez jest to beda pasowac :)
    Bede myslec co sobie od Ciebie zazyczyc ;-) ale trudno bedzie bo chcialabym duzo hehe bo wszystko fajne robisz:)
    Moja Mama wczoraj nawet wspomniala jak slicznie krzyzyki stawiasz :)
    Poz.Dana


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2011/03/30 09:10:20
    ale dajesz z tymi kalendarzami! prrr, szalona, przecież jeszcze marzec, gdzie tam do sierpnia! relaks jakiś musisz sobie sama zapodać, ksiązkę poczytać, mleka w spokoju się napić, na rower wyskoczyć i zobaczysz, że bycie wrakiem z człowieka ci przejdzie! też tak miałam cały luty, książek sporo przeczytałam, a teraz do haftów i papierków samo mnie ciągnie ;) a jeśli tzreba cię jakoś dodatkowo zmotywować, to dawaj adres, coś pocieszajkowego do ciebie poleci ;)


    mamuska-73
    2011/03/30 09:11:19
    kolejny cudny hafcior wylania sie z pod twoich lapek;wtazka i guziki tez przecudnej urody;jak polaczysz to wsio do kupy bedzie "miod ,cud i maliny"


    Gość: Magiczna Fabryka, *.128.35.242.static.crowley.pl
    2011/03/30 09:25:24
    Zapowiada się fantastycznie! Już widać piękny haft, cudną wstążkę i guziki. Czekamy z niecierpliwością na ostateczny efekt! Pozdrawiamy:)


    cyberjulka
    2011/03/30 11:20:02
    Dzięki Pieguszko za zaspokojenie mojej ciekawości:) Haft cudny! A te guziki i wstążka...! Marzenie! Ja też bardzo lubię mleczko:) Gdzie się zaopatrujesz w te cudne wzorki Any? Pozdrawiam!


    labores_pariunt_honores
    2011/03/30 11:32:15
    jakie słodkie królisie jako tło zdjęcia obrazka!
    jeszcze napiszę do poprzedniego posta : taki zawadiacki arbuziak też jest fajny! :)))


    paga-tek
    2011/03/30 14:15:06
    piekna praca, guziki sa cudne. Juz sie nie moge doczekac na efekt koncowy.


    magdor2009
    2011/03/30 18:58:54
    Dżizes, lubię Twoją robotę i Twoje hafty, ale teraz to Cię kochana poniosło. Kawunia super, ta wstążka, te guziki...ja wymiękam. Super zestaw. Szacun :)
    Pozdrawiam


    ella1101
    2011/03/30 19:15:05
    Idziesz jak burza z tymi haftami. Ten kawowy jest fantastyczny, czy moglabym prosic o wzorek, czasami potrzebuje cos malego i prostego do wyszycia a ten nawet motywuje do dalszego krzyzykowania. f_stop9@hotmail.com Z gory dziekuje i pozdrawiam.


    ann_margaret
    2011/03/31 20:25:07
    Ta seria hafcików jest fantastyczna!
    Ale masz tempo pracy:)))

    OdpowiedzUsuń