piątek, 11 marca 2011

Na święta :D

Jedne i drugie, bo dlaczego nie? Chyba z dwa tygodnie temu zajrzałam do sklepu Hallmark i natknęłam się jeszcze na przecenę bozonarodzeniową. Przy okazji zauważyłam też nowości wielkanocne. Ceny bardzo przystępne, bo za jakieś 2$ kupiłam aż trzy pary kolczyków:)


Oto i moje nowe skarby:)


DSC05292


Filcowe mikołaje.


DSC05288


Plastikowe gwiazdy betlejemnskie.


DSC05287


I urocze kaczuchy:)


DSC05290


 


Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze odnośnie kalendarzy:) Na wstrzymanie sobie jeszcze nie dam, bo jak mam wenę to trzeba korzystać. A że kalendarze są proste, łatwe i przyjemne to kilka godzin wieczorem xxx i takie właśnie efekty są. Wczoraj dohaftowałam tyle do czerwca:] Kanwa lekko po przejściach, ale nie chce mi się prasować w trakcie haftowania:P


DSC05293


 


No to mykam do notatek z TEM i do zobaczenia w przyszłym tygodniu. Wybaczcie, ale egzamin ważniejszy:P


 


paga-tek – No właśnie o te torty z kremem mi chodziło! Już mnie nic tutaj nie rusza, choćby najładniej wyglądało, to ja i tak wiem jak to „bosko” smakuje:P


gillanek – Oj, przykro mi, że masz takie problemy z bloxem:( Ja go bardzo lubię, bo właśnie żadnych problemów nie mam:) Dziękuję za wyjaśnienie z kolczykami. Mam nadzieję, że uda mi się wygrać Wasze candy, bo takich cudnych kolczyków to jeszcze nie mam:) Japońskiej muzyki nie znam, ale ja też nie słucham tego co wszyscy. Lubię europejskich i kanadyjskich wykonawców. A przez rodziców to nawet Bee Geesów pokochałam:) Na studiach to miałam taką fazę, że miesiącami słuchałam tylko ich kasety z największymi przebojami (tak mam coś takiego jak walkman kasetowy:)


Basia – No to witam kolejną „sąsiadkę” z Kanady:) Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się tam trafić, bo w końcu z Michigan to już niedaleko:)

1 komentarz:

  1. iss-ola
    2011/03/11 00:10:15
    jaskie słodziaki, a mnie niezmiennie powalają kalendarze
    no super są, do znudzenia można o tym pisać


    paga-tek
    2011/03/11 00:46:07
    Zakupy widac udane, bo kolczyki sa cudne. Kalendarz rowniez slicznosci i niby jest pomiety?!?!?! Powinnas zobaczyc moja prace nie wiem czy ja w ogole zdolam ja rozprasowac.
    Tutaj wszystko wyglada pieknie. Zdarza sie, ze moja starsza corka cos wypatrzy, ciasteczko, babeczke o tortach juz niewspomne. Czasami kupuje zeby sie przekonala jak to smakuje. Przezawnie po pierwszym ugruzieniu wszystko wypluwa i juz nigdy wiecej o to nie prosi :)


    magdor2009
    2011/03/11 07:47:19
    Czerwiec zapowiada się super, tak jak pozostałe m-ce. Powodzenia na egzaminie.
    Pozdrawiam


    anek-73
    2011/03/11 09:28:00
    Jak zwykle rewelacyjne! Ja dziś też pokażę wieczorkiem moje nowe kolczyki... troszkę więcej :P


    damar5
    2011/03/11 14:04:04
    Sliczne przygotowania do Swiat :)
    Pedz,pedz z tymi haftami bo jak dopadnie Cie zmeczenie to bedziemy mialy niekompletny kalendarz :) i rok sie nam szybciej skonczy :P
    Poz.Dana


    pootzoo_ona
    2011/03/11 17:43:39
    Urocze kolczyki :)) Sama bym chętnie włożyła takiego Mikołaja ;)

    Pozdrawiam - Pracownia Ganbrysi


    isana_haft
    2011/03/11 18:35:56
    No no, aż czekam na następne miesiące (dni ;P) żeby zobaczyć Twoje kalendarze! Kolczyki są bardzo fajne, kaczuszki rządzą! :)


    Gość: kasia, 89.204.232.*
    2011/03/12 12:57:30
    kaczuchy-słodziuchy!!
    Kojarzą mi się z takimi gumowymi do kąpieli :P

    OdpowiedzUsuń