czwartek, 17 marca 2011

„Nowości” z Dimensions :]

Jakiś miesiąc temu w JoAnn na wieszakach z przecenionymi zestawami pojawiły się zestawy do haftowania Dimensions, których nigdy jeszcze nie widziałam:) I do razu mi się spodobały! Nie są to zestawy krzyżykowe, ale i tak są ciekawe. Głównie haftuje się ściegiem maszynowym, ale jest też trochę haftu płaskiego czy guzełków (french knotów). A dlaczego jest to nowość w cudzysłowiu? Bo na pudełkach jest 2008 rok. Trochę im zajęło dotarcie do sklepów:P


W kolekcji zestawów jest 10, ale oczywiście nie wszystkie pojawiły się u mnie. Nie mogło być przecież aż tak różowo:D No i musiałam dwa tygodnie poczekać na kupony, bo akurat moje wykorzystałam. Przez ten czas jednak przemyślałam, który zestaw kupić jako pierwszy:) Motyle to nie jest moja ulubiona tematyka, a pomarańcz to jeden z moich najmniej ulubionych kolorów, ale temu nie mogłam się oprzeć.


DSC05149


DSC05150


A teraz mała ciekawostka. Na opakowaniu napisali, że cena oryginalna to 16$, a po przecenie 7,99$. Natomiast jak weszłam na ich stronę www, to cena jak byk 12,99$! I co? Kłamczuszki! Ale ja i tak jestem lepsza. Udając głupią, w kasie dałam kupon ze zniżką na 5$ i kupiłam motyla za 3$:P


A co w środku? Wszystko! Materiał, muliny, igła, passe-partout, kartonik na tył, szybka, klipsik i podkładko-stojaczek, no i oczywiście instrukcja. Zestawy może nie wymagają zbyt wiele od strony hafciarskiej, ale jak już się je skończy to nie trzeba biegać po sklepach i szukać ramek. Haft skończony = haft oprawiony:) Szkoda, że więcej firm tak nie robi.


DSC05151


Podoba mi się też, że materiał ma nadrukowane tło, które będzie widać po wyhaftowaniu motyla.


DSC05152


Pozostałe zestawy z tej kolekcji są bardzo różnorodne. Pokażę Wam je w kolejności w jakiej mi się podobają:)


xprd10619906_z


xprd10619930_z


xprd10619898_z


xprd10619948_z


xprd10619880_z


xprd10619922_z


xprd10619856_z


xprd10619872_z


xprd10619864_z


Chyba coś sobie jeszcze dokupię, bo chętnych narazie na nie nie ma.


 


Wczoraj jednak weny mi nie starczyło na wykańczanie, ale zaczęłam nowy hafcik. Matkasowi się podoba:)


 


fiolqak – Oj, teraz jestem bardzo ciekawa co też wspólnie lubimy:)


damar5 – No przecież pisałam, że poczekam aż osiwieję z obcinaniem włosów:P A do tego mam nadzieję, że jeszcze daleko! Podcinać to podcinam włosy co jakiś czas, ale nie więcej niż 5cm. Lubię, że są długie, bo dużo różnych fryzur mogę z nich zrobić:) Moje włosy to już od razu są cienkie, więc raczej nie liczę, że się wzmocnią obcieńciem:( Ale i tak je lubię:) Do jeża mam słabość, jak patrzę na rodzinkę. Umyją włosy i nawet nie muszą ich suszyć, bo za chwilę są suche, a moje to schną i schną:( No i zawsze największą „rozrywkę” mam z rozczesywaniem:( Jakoś tak męskie fryzury mi się podobają:P Mama też ostatnio krócej się obcina i wygląda super. W końcu ją przekonaliśmy, że te wszystkie półloki to ją szpecą:P Ostatnio jak wróciła od fryzjera to wyglądała jak Marie Fredriksson z Roxette:) Bosko! Często też żartuję, że tata nie musi się czesać, bo ma tak krótkie włosy, a ja jak rano wstaję, to często wyglądam jak król lew, taką mam „grzywę”:P Maćkowi zazdroszę, że ma bardzo gęste włosy. Czasem maszynka się na nich tępi. A dziewczyny lubią sobie ręką przejechać po jego jeżu:)


alexls – A do mnie chyba już wiosna przyszła, bo słońce pięknie świeci i jest cieplej! Wreszcie na plusie i po śniegu za chwilę nie będzie śladu! Rower znowu w ruchu!


edyta350 – Bo widzisz moi rodzice są szaleni! Mieliśmy wtedy malucha (to było w 1989 roku) to nim pojechaliśmy do Grecji:) Ja jestem światowym podróżnikiem już od 4 roku życia, wtedy pierwszy raz polecieliśmy samolotem do Bułgarii! A przedtem rodzice też nas brali na wojaże. Z plecakami, wózkiem i bez samochodu:) Dlatego nie rozumiem jak niektórzy twierdzą, że z małymi dziećmi nie da się jeżdzić na wakacje. Po prostu lenistwo przez nich przemawia:P


magda.madziula – Przymusu nie ma:P Ja też nie cierpię łańcuszków, ale ten wydał mi się sympatyczny:) Zawsze coś ciekawego można się dowiedzieć o koleżankach hafciarkach, a nie tylko, że lubią haftować:P Takie normalne łancuszki, co to musisz wysłac do iluś osób, bo inaczej jakieś nieszczęście Cię spotka, to zawsze przerywam:P Nie rozumiem jak ludzie mogą takie bzdury innym przesyłać. Podobne zdanie mam nt wyróżnień. Za dużo tego i dlatego straciły na wartości. Zwłaszcza, jak kiedyś dostałam 10 na raz:( Dlatego ich też nie przekazuję.


isana_haft – W szkole to włosy spokojnie sięgały mi pasa, teraz już są trochę krótsze. Ja chyba nie zdecydowałabym się na długość przed ramiona, bo chyba niedużo da się z takimi zrobić? Nie lubię nosić rozpuszczonych, denerwują mnie:P A w lecie, gdy jesteśmy w Grecji to w tamtejszych upałach nie da się wytrzymać z luźnymi włosami. Albo krótkie albo długie i wysoko upięte. Nie znam z własnego doświadczenia, ale widzę po mamie jak się męczy jak w połowie urlopu włosy już ma za długie. Dla chłopaków to bierzemy ze sobą maszynkę do włosów, żeby właśnie się nie męczyli:)

1 komentarz:

  1. anek-73
    2011/03/17 07:53:05
    Wyszyte wzory prezentują się ślicznie, ale jakoś mnie nie ciągnie do tego typu haftów :)


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2011/03/17 08:55:02
    śliczne te hafciki! Tak to jest czasem z "nowościami", że ich nigdzie nie ma :) wiem, bo udało mi się w sewandso upolować schemacik do płaszczyka wiosennego, którego już nie miałam nadziei dorwać :) a w kolejności obrazków przesunęłabym tylko czajniczek na druga pozycję, a resztę ułożyłabym tak jak ty :)
    ja się już ze swoich sekrecików zwierzyłam ciekawe co tam moje koleżanki ponawypisują :P


    damar5
    2011/03/17 09:09:33
    Oj ,ciekawe te nowe hafty ,nawet bardzo :) Motyl najcudniejszy !

    Tylko sie na mnie nie obrazaj za ta zabawe :)
    Poz.Dana


    Gość: edytag74, *.internetdsl.tpnet.pl
    2011/03/17 09:59:01
    Świetne te wzorki. A jaka wygoda, wyhaftować można w jeden wieczór i od razu pięknie oprawić. Moje skończone obrazki z reguły lądują w specjalnym pudle bo nie chce mi się ich oprawiać. A nawet jak postanowię je oprawić to i tak zanim się wybiorę po ramki to już przechodzi mi ten entuzjazm i jest jak zawsze. Wybór motylka popieram, mnie on też podoba się najbardzej!


    cyberjulka
    2011/03/17 13:53:38
    Nie widziałam wcześniej tych zestawów, stąd i dla mnie są one nowością:) Bardzo mi się podobają! Pozdrawiam!


    paga-tek
    2011/03/17 14:04:22
    Mnie sie podobaja wszystkie bez wyjatku :)


    cornelka2
    2011/03/17 16:23:42
    Fajniste te zestawy haft mi nie jest obojętny robiłam go na samym poczatku zrobie zdjecia to zobaczysz Z zestawu podoba mi sie najbardziej galazka z kwiatkami ale pozostale tez sa super pozdrowienia


    renataa25
    2011/03/18 13:56:24
    Fajne te hefciki, nie za duzo pracy a jaki fajny efekt!!!


    ann_margaret
    2011/03/18 14:35:56
    Nie widziałam jeszcze tej kolekcji, a jest świetna! Czekam, aż będzie dostępna gdzieś u nas:)


    Gość: kasiaparkview, 89.204.251.*
    2011/03/20 14:25:33
    Prostota i wygoda w jednym. Motylki ostatnio jakoś tak na topie. Też nie lubię pomarańczu, ale wzorek delikatny i też mi się podoba. Jako wielbicielka herbaty haft z czajniczkiem postawiłabym na pierwszym miejscu.

    OdpowiedzUsuń