niedziela, 27 marca 2011

Moje zakupy z DMC :P

A co, kurka? Tylko Wy w Polsce możecie jeździć na Karft i kupować? Ja też sobie dziś pojechałam do JoAnn i zrobiłam małe, ale potrzebne zakupki:] Oferta u mnie o wiele mniejsza niż u Was, ale co nieco znalazłam. Poza tym w ten weekend mam kupon na 25% zniżki na wszystko w sklepie, to skorzystałam:D


Po pierwsze ostatnio straszna ze mnie psuja i kilka igieł połamałam, więc musiałam dokupić.


DSC05398


Te moje dwa kalendarze nieźle mnie wykańczają! Nie tylko igły, ale i muliny mi się kończą. Przejrzałam wczoraj moje segregatory i wyszło, że tyle mulin muszę dokupić! Dziś już nie przepłacałam po 37 centów sztuka, ale po obniżce wyszło 28 centów! Skąpa się robię:P


DSC05402


A jeszcze większy skąpiec ze mnie wyszedł z tymi kanwami! Powoli wycofują z JoAnn podmalowane kanwy, więc niektóre co jakiś czas przeceniają. Przeczekałam cenę producenta – 6,99$, przeczekałam obniżkę na 3,97$. Nawet wczoraj oparłam się cenie 1,97$, żeby dziś kupić za 1,5$! Hihihihihihi:P


DSC05401


DSC05400


Na koniec skusiłam się jeszcze na ozdobny pojemnieczek na igły. Niestety jutro wraca do sklepu, bo nie otwiera się:( Widać nie było nam pisane:(


A jednak udało mi się go otworzyć:) Nie ma to jak nóż do tapet:D


DSC05399


Ale to niecałe moje zakupy z DMC:P Resztę zrobiłam na brytyjskim ebayu:) Zamówiłam sobie kilka kanw z DMC i to w cenie tańszej niż w Polsce:P A wszystko zasponsorowała mi studentka z korków:D Ale nimi pochwalę się już z Polski, bo przesyłki idą już do mamy!


 


Dziś też byłam w kinie w akademiku. Film lepszy niż wczoraj – „Turysta”. Johnny’ego bardzo lubię i już czekam na „Piratów z Karaibów”, ale najlepsza była Wenecja! Dokładnie taka jak pamiętam:) A już za niedługo będę ją znowu oglądać z pokładu promu:)


turysta-the-tourist


A jutro i za tydzień filmy już z wyższej półki:) Zobaczymy, czy rzeczywiście należały im się nominacje do Oskarów.


 


alexls – Bardzo ładne Ci wyszły biscornu dla Dany:) Cieszę się, że kolejną osobę do czegoś przekonałam. Ja nie lubię prześwitów i dlatego zawsze na 14ct haftuję trzema nitkami.


barboorka – Eee, koty od Vilemoo nie są tak sympatyczne jak moje kalendarze:P A tak na serio, to ja też wpadłam po uszy z kalendarzami. Ostatnio ciągle się rozglądam za kolejnymi, bo od stycznia chcę zacząć przynajmniej jeden nowy:)


damar5 – Ale ja nie wspominałam, że dla mamy coś jest nierówno:P Po prostu pewne pomysły w trakcie haftowania są weryfikowane przez największą fankę:) A ostatnio Matkas tak się rozochociła, że podrzuca mi swoje własne pomysły na moje kolejne prace!


blasiuk – A pewnie, że rób po swojemu:)

1 komentarz:

  1. chica111
    2011/03/27 09:51:26
    Hej Ania !
    Ty normalnie tymi zakupami to się tak nie chwal, bo przejdziesz do Polski to Cię zlinczują albo zabawią się w Ku Klux Klan. ;)
    Tam masz taki raj że wystawy crafowe w Polsce to coś na otarcie łez.
    Okulary nosisz - więc ślepa jesteś- a pieniądze znajdujesz ? Już nic nie rozumiem.
    Ty masz się chwalić wyszywaniem !
    U mnie z wyszywaniem mało czasu - kiepsko.
    Pozdrawiam Iza N-P.


    Gość: barboorka, *.adsl.inetia.pl
    2011/03/27 10:02:55
    Ja tylko napisałam, że czekają w kolejce :P Twój kalendarz bardzo mi się podoba, ale wzorków nie mam, więc się nie ustawił :) Zresztą i tak czasu mało - hafty, wymianki, praca, dzieci - doba mogłaby się wydłużyć o przynajmniej kilka godzin. A dzisiaj na dodatek mi ją skrócili :(


    anek-73
    2011/03/27 10:48:31
    Wiesz, Ty do takich sklepów możesz jeździć codziennie, a my mamy wystawę - wątpliwej zresztą jakości - raz do roku tylko!
    No i bardzo niesprawiedliwe jest, że strony tych sklepów, w których robisz zakupy nie uwzględniają wysyłki do Europy :(


    myszszeczkunia
    2011/03/27 11:49:14
    Wcale nie dziwię się że robisz się skąpa To nasze hobby choć jest baaardzo przyjemne to sporo kosztuje. A do tego jeszcze tyle fajnych rzeczy bombarduje nas dookoła, że trudno się im oprzeć:) Kupuj, z chęcią oglądam i cieszę swoje oczy Twoimi nowościami:)


    damar5
    2011/03/27 12:00:41
    Ale zakupy ,glowa boli jak pomysle o cenach ;-) Szkoda ,ze nie moge na wycieczke do Ciebie przyjechac :P
    Przepraszam zle zrozumialam ,zwracam honor,a takie wybrzydzanie to fajne bo co dwie glowy to nie jedna ,wiecej pomyslow ,lepszy efekt :)
    Film zapisalam sobie na liste do obejrzenia :) Mam pytanie czy The Rite masz ochote zobaczyc? Bo ja bardzo i bylabym ciekawa Twojej opinii ,bo urywki zapowiadaja sie ciekawie ale calosc juz niekoniecznie taka musi byc .
    Poz.Dana


    prawdziwadoris
    2011/03/27 14:28:10
    Fajne zakupki, też chciałabym żeby takie przeceny u nas się pojawiły. A tu nie dość, że nic specjalnego nie ma to jeszcze ceny zabójcze.


    paga-tek
    2011/03/27 14:53:10
    Bardzo udane zakupy. Podobaja mi sie kanwy ktorych u nas nie znajde, ale za to maja w paski takie "wiezienne". Pozostaje mi buszowac na ebay zeby cos znalezc :). A z kuponami jak zwykle wymiatasz :P
    Pozdrawiam


    fiolqak
    2011/03/27 22:38:56
    ach, marzenie...takie cudeńka znów zakupiłaś:)


    morsia
    2011/03/27 23:00:55
    Najbardziej Ci zazdroszczę kanw. :) Już mi się powoli nudzi biała (wiem, że jej nie cierpisz :D) i najchętniej kupiłabym sobie jakąś szarą, zieloną, niebieską... jak mi gotówka z nieba spadnie. :P


    agnecha
    2011/03/30 12:19:51
    zazdroszczę Ci tych szaleństw zakupowych, oj zazdroszczę :D

    kochana a powiedz mi czy widziałaś może w tych swoich sklepach wzór takiego czegoś "Nova - Genny Morrow (canvaswork)":
    www.nordicneedle.com/Merchant2/graphics/products/135-333-0001.jpg
    www.nordicneedle.com/PROD/135-333-0001.html
    normalnie zobaczyłam i sie zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń