poniedziałek, 28 marca 2011

Naparstkowo mi:)

Zakupy z ostatnich miesięcy, ale że nie chciało mi się po jednym pokazywać to dziś wszystkie w kupie:) W okolicy nie ma sklepów z naparstkami, ale od czego jest ebay:D


Naparstki michigańskie to niestety tylko na necie kupuję, bo u mnie tylko metalowe i strasznie badziewne:( Ale ten jest cudny! I z oficjalnym stanowym kwiatkiem:)


DSC05411


A dzięki drugiej stronie dowiedziałam się, że Michigan to stan wilkołaka! No, no! Teraz muszę być ostrożniejsza w czasie pełni:D


DSC05412


Wiecie jaką mam słabość do wiedźm:) Nie wiem czy kiedykolwiek trafię do Salem, ale naparstek już mam!


DSC05415


I moje kolejne marzenie – Australia! Nadal marzę, że kiedyś tam trafię:)


DSC05413


DSC05414


Szwecja też mi się marzy, ale to już bardziej zrozumiałe:P To taka moja “druga ojczyzna”, więc chyba muszę tam pojechać! A słabość do koni mam po tacie, więc jak miałam się oprzeć?


DSC05409


DSC05410


I na koniec szklany naparstek! Jak tylko zobaczyłam szklany naparstek Anka-73 to zaczęłam marzyć o własnym. No i kiedyś przypadkiem trafiłam na taki właśnie – ze świeczkami na torcie urodzinowym! Zdjęcia kijowe, ale lepsze nie wychodzą:( Pod świeczkami wygrawerowany jest napis Happy Birthday.


DSC05416


DSC05417


Na koniec jeszcze pozostając w temacie, efekt mojego piatkowego błądzenia po francuskim ebayu. Wiadomo, że to ojczyzna DMC, więc tam można znaleźć najwięcej ich produktów. I tak natknęłam się na schemat z naparstkami i nożyczkami. Trochę poszukałam i od wczoraj już go mam:P Nie wszystko mi się w nim podoba, zwłaszcza nożyczki, więc pewnie zrobię własną kompozycję:) Wiem, że wiele z Was ma podobne nożyczki, ale ja ze złotych i srebrnych rzeczy to lubię tylko biżuterię:) Moje nożyczki są kolorowe, a niektóre nawet w kwiatki:)


les duos de DMC nĂ­ÂŚ4 Passion des collections


Aaaaa, jeszcze dzięki forum gazetowemu mam taki cudny wzorek:) I co ja mam teraz haftować? Jak sama mam sporo pomysłów. Matkas podrzuca kolejne. A z neta kolejne wzorki majaczą?


stokrotki


Niedziela to ostatni wieczór kina kampusowego, bo seanse niestety tylko w weekendy. W najbliższym mi akademiku puszczali dziś film „The Fighter”. Ogólnie to nie lubię boksu. Jakoś nie sprawia mi przyjemności  oglądanie jak walą się po mordach:P Ale skoro film był nominowany do Oskarów i kilka ich zdobył, pomyślałam „czemu nie?”. Po pierwszych minutach myślałam, że znowu tracę czas, ale film jednak dobry. Po seansie wyszłam zadowolona, więc nie jest źle:) Choć ile razy patrzę na Marka Wahlberga to zawsze myślę – Marky Mark:P Natomiast Christian Bale był niesamowity i nie dziwię się, że zdobył tyle nagród za tą rolę.


The-Fighter-2010


 No i jeszcze ta piosenka, co towarzyszyła zwiastunowi. Boska!









 


chica111 – Przymusu nie ma:P Jak Cię męczą moje zakupy, to nie czytaj:P A poza tym w Hiszpanii to chyba miałaś podobne sklepy, nie? No i mi się wydawało, że okulary mają poprawiać wzrok, ale może się mylę?:P Dziś jadąc na rowerze znalazłam 1 centa, więc moje okulary są dobrze dobrane:) Bez nich to z domu nie mogłabym wyjść ani nawet umyć zębów:( Zresztą ja mam sporo szczęścia do kasy. W Katowicach kiedyś znalazłam aż 50zł. A w Grecji w czasie kąpieli w morzu przypłynęło do mnie 10 euro:P Natomiast po jakimś miesiącu od przyjazdu do Stanów wygrałam w loterii cyfrowy aparat fotograficzny Kodaka:) Mama do dziś się z niego cieszy:) No i wydawało mi się, że mogę pisać na własnym blogu o czym tylko chcę:P Haftów w tym roku już sporo pokazałam. Jak policzyłam, to do dziś wyhaftowałam 26 prac i oprócz dwóch ostatnich wszystkie już pokazałam, więc nie wiem co się mnie czepiasz? Czy na innych blogach jest aż tyle ruchu? Mam nadzieję, że jutro wstaniesz już prawą nogą:]


barboorka – To pisz do mnie na pocztę gazetową w sprawie kalendarzy:) A do wymianek nikt nie zmusza:P Ja nie biorę w żadnych udziału to mam więcej czasu na inne hafty. Jeśli chodzi o dobę, to mnie czas skrócili już 2 tygodnie temu, więc nie narzekaj:P Pracę też mam, tylko dzieci brak:P Ale jak się chce to czas się zawsze znajdzie na haft:)


anek-73 – A cóż ja poradzę na politykę moich sklepów?:( Ja tylko narzekam, że tutaj nie ma za dużo rzeczy z DMC:( A mnie cały czas marzą się ich zestawy, bo są inne niż z Dimensions, które opanowało tutejszy rynek. Aaaaa, co z kolczykami z kotami? Miałas bankrutować na Walentynki, ale nic nie słyszałam:(


damar5 – Na wycieczkę do mnie zawsze możesz przyjechać, tylko bilet na samolot trochę drogi:( Co do filmów, to zwykle już po samym zwiastunie potrafię wyczaić, czy spodoba mi się czy nie. Do „Tron” miałam pewne zastrzeżenia, ale powiedziałam sobie: „nie uprzedzaj się, może sie mylisz? a poza tym co? będziesz siedzieć w domu, jak możesz się ruszyć?”. Niestety miałam rację:( The Rite u mnie reklamowali na początku stycznia i od razu zwiastun mnie odrzucał, więc to na pewno nie film dla mnie, ale może Tobie się spodoba? Wiem, że czasem te moje „recenzje” są mało warte, bo filmy już dawno leciały w kinie, ale kino kampusowe ma to do siebie, że filmy puszczają w okolicach premier DVD. No i tylko 3-4 są do wyboru w dany weekend. Ale mnie to nie przeszkadza:) A cena bardzo zachęcająca:)


paga-tek – Nie wiem, czy zauważyłaś, ale różne sklepy mają różne kanwy. W JoAnn mieli właśnie kanwy w serca i esy floresy. W Michaelsie mają pasiaki, w które zaopatrzyłam się już dawno i nawet do Katowic już zawiozłam. A w Hobby Lobby np. mają marmurkowe kanwy. A jak podobają Ci się kanwy z JoAnn to sobie je możesz zamówić z ich strony www:)


morsia – Ja nie lubię białej kanwy, bo jest NUDNA! Kolorowe kanwy od razu sprawiają, że hafcik jest wesoły:) A ja lubię wesołe hafty!

1 komentarz:

  1. Gość: Magiczna Fabryka, *.128.35.242.static.crowley.pl
    2011/03/28 09:05:17
    Super! Kolekcja powiększyła się o kolejne cudeńka:)


    anek-73
    2011/03/28 13:30:29
    Cudne! Zestaw z naparstkami już mam i niedługo się za niego zabiorę :) Czekam na kanwy - tez zamówiłam ostatnio kolorowe :P


    cyberjulka
    2011/03/28 13:39:38
    Cudne zakupki poczyniłaś! Z niecierpliwością czekam na pierwsze krzyżyki w nowym hafcie. Pozdrawiam!


    paga-tek
    2011/03/28 14:16:31
    Naparstki sa super. Teraz to i mnie do Salem ciagnie. Tyle tu jest miejsc ktore chcialabym zwiedzic, ale musze jeszcze troche poczekac az mi najmlodsze dziecie troche podorsnie :).
    No i widzisz mam zacme na mozgu bo nawet nie pomyslalam ze z JoAnn moglabym zamowic kanwy :P. A czy online przyjmuja jakies kupony? :)


    renataa25
    2011/03/28 14:50:51
    Cudne naparstki, ja zdobylam na razie jeden z wyjazdu w góry, mam zamiar powiekszyć kolekcję:))) Jesli chodzi o wzorek tych kwiatuszków, to sama je wyszyłam, bardzo fajne kolorki i bardzo przyjemnie stawiało się krzyżyki!! Polecam bo bardzo ładnie się prezentuje na ścianie!!


    labores_pariunt_honores
    2011/03/28 17:57:42
    naparstek szklany to mój faworyt!
    poza tym te doniczki z kwiatuszkami są bosssskie!!!
    ps. gdyby doba miała więcej niż 24h ileż by to ułatwiło :)))))


    damar5
    2011/03/28 20:02:36
    Nieslychana sprawa nawet w kwiatki hihihi
    Wszystkie naparstki sa cudowne :) Z kwiatem jabloni cudny :) ale szklany tez niczego sobie :)
    A ja widzisz korzystam z Twoich opinii filmowych ,do kina chodze tylko na filmy dla dzieci bo dla doroslych nie moge, bo nie mam z Kim Maxa zostawic :( Pozostala mi tylko wideoteka i chetnie wypozyczam filmy sprawdzone :)
    Poz.Dana


    alexls
    2011/03/29 00:27:07
    TWOJA KOLEKCJA WZBOGACILA SIE O BARDOO CIEKAWE EGZEMPLARZE:)


    ann_margaret
    2011/03/29 13:52:46
    Fajna kolekcja, ale te szklane naparstki to pierwszy raz widzę:)
    A stokrotki są i mnie w (coraz dłuższej) kolejce:D

    OdpowiedzUsuń