wtorek, 8 marca 2011

Mój pierwszy!

Pamiętacie jak przed walentynkami dostałam paczkę od damar5? Dostałam wtedy same fajowe rzeczy, które spełniły swoją rolę i bardzo poprawiły mi humor, gdy tego potrzebowałam. Od tego czasu ostro myślałam jak się odwdzięczyć Danie. Po tym jak wyhaftowałam dwustronną zakładkę dla pagatka, „gadałyśmy” sobie z Daną i wspominała mi, że próbowała haftować dwustronnie, ale miała z tym problemy. No to pomysł na prezent od razu się pojawił! Zanim wzięłam się za haft dokupiłam kilka przydasi dla Dany, które możecie zobaczyć na jej blogu. Dana, nie martw się, wszystko na promocjach:P Nie będę przecież na Tobie przepłacać!


A później  zaczęłam myśleć co by tu wyhaftować. Niestety beżowa taśma z Polski już mi się skończyła, a tutaj nie ma za bardzo co liczyć na taśmy aidowe, więc spojrzałam przyjaźnym okiem na białą taśmę z bordowym brzegiem i... Myślałam, myślałam i wymyśliłam swój własny wzorek! Mój pierwszy oryginalny projekt:P Dana, dziękuję za inspirację:) Dobrze, że mi wyjawiłaś, że lubisz bordowy kolor, bo inaczej nie wiem co by było:P


W dwa lutowe wieczory powstała taka oto zakładka:) Jak wszystkie moje zakładki haftowana dwustronnie:) Uwielbiam ten rodzaj haftu:)


DSC05198


I kilka zbliżeń.


DSC05199


DSC05215


DSC05216


DSC05195


DSC05197


Jak widać haft dwustronny nie jest idealny, bo krzyżyki "biegają" w dwie strony:D Jednym to się nie podoba, a innym tak. Cieszę się, że Danie się podoba:]


Dana po tej przesyłce znowu chce mnie zamordować, czyli jest dobrze:D Choć powoli zaczynam się obawiać naszego spotkania:P


Jeśli komuś podoba się zakładka to oto mój osobisty wzorek. Częstujcie się:) A jeśli dalej nie rozpoznajecie, to podpowiadam: to są serduszka:D


moja zakladka


Natomiast jeśli jesteście zainteresowane haftem dwustronnym to odsyłam do mojego kursiku:) Polecam, bo to naprawdę fajny i przyjemny haft:)


 


Wczoraj tak dobrze mi się haftowało, że prawie skończyłam znaczkowy maj. Dziś już tylko napis mi został do zrobienia:) Jestem szybka jak błyskawica! A jeśli dziś szybko skończę to wezmę się za mały hafcik z koniczynką:P Matkas już wtajemniczona, ale Wy musicie jeszcze poczekać:P


 


Dziękuję za wszystkie komentarze odnośnie zawieszki z koniczynkami:) Mnie też się bardzo podoba:P


 


alexls – Olu, ale trudu żadnego nie było! Nie wiem dlaczego wiele osób tak bardzo narzeka na czarną kanwę, dla mnie nie ma problemu z haftowaniem na niej:) Jeśli chodzi o muliny satynowe, to mnie się nimi haftuje jak w masełku:) Próbowałaś kiedyś, że masz taką złą opinię? Natomiast ta złota nitka, to nie problematyczna mulina DMC, ale o wiele „milsza” w użytku nitka firmy Coats, taka sprzedawana w małych szpulkach. Bardzo mięciutka:) Polecam!


damar5 – Owsianka jak owsianka:P Nie wiedziałam, że może inaczej wyglądać, ale może w Niemcowicach sprzedają ładniejsze:P Ja jestem wielką miłośniczką owsianek, w szafie mam kilka paczek o różnych smakach i przynajmniej raz w tygodniu zażeram się na śniadanie:] I nieważne o jakich smakach, czy z jakimi dodatkami (a lubię np. te z orzechami włoskimi) zawsze wyglądają tak samo. Takie lekkie rzygi:D


paga-tek – Dzięki za info, będę musiała bardziej poszperać w Big Lots. Obok tego mojego jest inny europejski sklep – Aldi. Tam jest sporo żarełka z Europy! I nawet ceny nie są takie złe:)

1 komentarz:

  1. mamuska-73
    2011/03/08 09:06:04
    ja znowu hurtowo czytam i hurtowo komentuje.cuda tworzysz kobieto.Malenstwa takie przeslodkie ze tylko schrupac.czytalam twoj wpis o kuponach i pozostaje mi tylko zazdroscic ze u nas takich nie ma.Ja tez bym nie miala zedych skrupulow aby je wykorzystac.Skora daja to trzeba brac.


    damar5
    2011/03/08 11:59:17
    Na spotkanie to musimy z ochrona przyjsc ;-)
    Zakladka jest naprawde cudna ,mimo ze krzyzyki, jak piszesz ,biegaja w rozne strony ,przy takim hafcie wcale to nie przeszkadza wrecz przeciwnie dodaje uroku :)
    Dziekuje serdecznie jeszcze raz . Ja sie jeszcze nie poddalam bede probowac dalej ,moze i mnie uda sie cos stworzyc takim sposobem haftowania.
    Ty nawet o owsiance umiesz napisac "poemat" hehehe
    Poz.Dana


    dendrobium
    2011/03/08 14:54:32
    Bardzo ładna zakładka. Jak na debiut, to super wzorek stworzyłaś.
    Pozdrawiam ciepło:)


    paga-tek
    2011/03/08 15:44:27
    Zakladka pierwsza klasa :)
    Aldi :) ja tam robie zakupy co tydzien, a nawet czesciej. Tani jest i maja pyszne czekolady :). A najlesze lakocie sa przed kazdymi swietami...


    cyberjulka
    2011/03/08 20:13:35
    No, no, no! Zdolna z Ciebie bestia!:) Wzorek uroczy, a dwustronny haft - powalający! Buźka!


    ella1101
    2011/03/08 21:00:05
    wzorek bardzo ladny, taki prosty ale jaki uroczy.


    alexls
    2011/03/09 15:37:01
    Zakladka jest przesliczna! zaprojektowalas bardzo elegancki wzorek! Twoj kursik juz nie raz mnie kusil, ale wiecznie inne projekty biora gore.... :(
    Czarna kanwa - podobnie jak i inne ciemne tkaniny wymagaja ode mnie wiekszego skupienia. Wiekszosc moich prac powstaje "w biegu" i dlatego najczesciej wybieram jasna 14tke.... Latwiej mi "trafic" w dziurke na jasnym tle;)
    Mi sie tak ladnie te nici nie ukladaly:( Moze trzeba im poswiecic wiecej uwagi? Metalizujace ktorymi do tej pory mialam stycznosc to byla po prostu masakra. Odpisze sobie nazwe tych, ktore polecasz. Moze w tych moich marnie zaopatrzonych Michaelsach je znajde.....


    ann_margaret
    2011/03/10 13:24:11
    Idealnie dopasowałaś wzorek do taśmy! Gratuluję pierwszego projektu wzoru:)

    OdpowiedzUsuń