poniedziałek, 7 marca 2011

Satyna + złoto

Obiecałam, to pokazuję:) Mała przywieszka, która powstała w noc oskarową. Czyli w jakieś 4,5h. O 19 zaczęła się relacja z czerwonego dywanu, a o 23:30 dowiedziałam się jaki film został filmem roku. Oczywiście nie haftowałam cały czas, no bo jak się skupić na xxx, jak takie piękne suknie pokazują w tv? Ja nie umiem:P Głównie haftowałam w czasie przerw reklamowych, a tych było sporo!


Przywieszka typowo patrykowa, bo koniczynkowa. I myślę, że jeszcze coś powstanie do 17 marca:)


Od razu wiedziałam, że będę haftować satynową muliną DMC (nr S700), bo bardzo je polubiłam:) Zdecydowałam się też na czarną kanwę (16ct Charles Craft), bo to też jedna z moich ulubionych. Nie wiedziałam tylko jak to maleństwo zszyć, ale jak tylko znalazłam odpowiednią wstążkę i skonsultowałam się z Matkasem, postanowiłam zszywać złotą nitką firmy Coats.


I takie właśnie maleństwo powstało 27 lutego:) Boki mają niecałe 4 cm. Jako tło pozuje dziś kolejne 8 cali tkaniny kupionej w JoAnn:)


DSC05267


Z obu stron ten sam motyw koniczynki znaleziony w necie.


DSC05268


Jak zwykle nie wszystkie krzyżyki idealne, ale co tam:P Matkasowi się podoba i to najważniejsze:)


DSC05266


DSC05269


DSC05265


We wstążce od razu się zakochałam jak tylko zobaczyłam ją w JoAnn w tym roku:) I to właśnie przez nią całość zszywałam złotą nitką!


DSC05271


Clipboard01


DSC05274


DSC05275


DSC05276


Słońce dziś bardzo mocno świeciło, co chyba widać na zdjęciach:) I nawet moje fotochromy kiepsko sobie radziły, bo najchętniej bym szła z zamkniętymi oczami:P Ale spacer się udał, bo małe zakupki dziś porobiłam. A potem poszłam na owsiankę do McDonalda. Akurat jak zaczęłam być głodna, czyli koło 15.


Dana specjalnie dla Ciebie zdjęcia. Powiem jedno – była pyszna! U mnie to dopiero nowość, dlatego tak promowana tymi darmowymi kuponami, więc pewnie i do Niemiec kiedyś trafi. A serwują ją z dodatkiem brązowego cukru oraz kawałków jabłek, żurawinami i rodzynkami. Mniam:)


DSC05254


DSC05256 


Wczoraj wieczorem w tv puszczali 3 części Underworld, więc miałam dobry “podkład” pod haft i dzięki temu skończyłam majowy hafcik:) Dziś biorę się za znaczkowy maj:)


 


magda.madziula – Ej, pozycja Osobistego Podmilanka już zajęta przez damar5! :P A tak na poważnie, dziękuję:]


paga-tek – „Moje” Big Lots niestety daleko, ale jak już się wybiorę w te okolice to na pewno tam zajrzę:) Zwłaszcza, że podczas ostatniej wizyty kupiłam też film na DVD, którego długo szukałam i fajne wstążeczki. A Ty co tam dokładnie kupujesz, bo może nie wiem co tam ciekawego szukać?

1 komentarz:

  1. alexls
    2011/03/07 03:53:19
    Sliczna zawieszka. Podziwiam za prace z tak "trudnymi" materialami! Po pierwsze: na czarnej kanwie. Po drugie: satynowe nici - brrr! Po trzecie: metalizowane nici - podwojne brrr;)
    Efekt jednak wart trudu! Pozdrawiam!


    damar5
    2011/03/07 08:24:52
    Sliczna koniczynka :) Historie o Patryku przeczytalam juz wszystkow wiem o co biega :) :)
    Owsianka apetycznie nie wyglada ale skladniki za to brzmia apetycznie :) :)Jablko,zurawina mmmmmm
    Poz.Dana


    blankac
    2011/03/07 10:05:37
    efekt wspaniały - gratuluję cierpliwosci :-))


    cornelka2
    2011/03/07 13:43:04
    cudna ta koniczynka zawsze jest super zrobione i z gustem czekam na nastepne cudenka


    cyberjulka
    2011/03/07 14:30:02
    Urocza zawieszka! Ślę pozdrowienia!


    paga-tek
    2011/03/07 14:59:01
    Praca jak zwykle piekna, perfekcyjnie wykonana :).
    W Big Lots to ja nawet kupuje jedzenie, bo to dziala tak, ze nowosci puszczaja do Big Lots i innych tego typu sklepow, a pozniej ida dalej na rynek. I ceny sa 2x nizsze. Kupuje tez kasiazki i zabawki dla dzieci, bo maja takie ktore sprzedaja w Europie :). No a moj chlop to szaleje tam za elektornika. Trzeba tam czasami poszperac zeby cos fajnego znalezc. Ogolnie wszystko jest duzo tansze...


    magdor2009
    2011/03/07 16:53:35
    Jakie to ładne :)


    semprelaprimavera
    2011/03/07 19:16:48
    Piękna rzecz Ci wyszła. Po prostu perfekcja w każdym calu. Jestem zachwycona doborem wstążki do motywu. Pozdr :)


    ann_margaret
    2011/03/10 13:17:23
    Cudna zawieszka, wszystko tak perfekcyjnie dobrane: i nici, i wstążka, i materiał!!

    OdpowiedzUsuń