niedziela, 13 marca 2011

Po jednym więcej:)

Czyli co przybyło od wczoraj! Hafcik czerwcowy skończony, szkoda tylko, że do czerwca tak daleko:( Na pocieszenie zostaje mi zmiana czasu. Od jutra będę życ znowu czasem letnim! Co prawda zegarki cały czas na nim chodziły, ale teraz przynajmniej moje nie będą się wyróżniały z tłumu:P


DSC05300


A dziś pojechałam sobie do centrum handlowego. Skończyło się tym co zawsze, czyli małą depresją. Żartuję oczywiście, ale prawdą jest, że jakoś tamtejsze sklepy mnie nie interesują i zwykle omijam je szerokim łukiem. Jednak jeden sklep mnie nie rozczarował. Hallmark! Rok temu były za drogie, ale w tym roku już je przecenili. Co? Kolczyki :) Takie jajowe:D Czyli cierpliwość popłaca! A w „moim” Hallmarku ich nie mieli:(


DSC05303


I od razu przychodzi ochota na jajecznicę, nie?:P


Mulinki na lipiec od czwartku leżą na kanapie i czekają na zlitowanie:P


DSC05308


A mnie zaczyna nęcić trochę inny hafcik, autorstwa Barbary Any. Jak go znajdę w teczkach, to się za niego wezmę:)


Wczoraj jednak nie próżnowałam i coś małego wyhaftowałam:) Muszę jeszcze tylko wykończyć i na czwartek powinno być gotowe!


 


Dziękuję za wszystkie rady odnośnie stempelków! Chyba jednak kupię sobie oryginalny bloczek, który jest mniejszy niż pudełko z płyty CD (a takich akurat nie mam) i trochę cięższy, więc chyba się nada:) Wtedy pobawię się trochę i dam Wam znać co z tego wychodzi:)


 


Przy okazji mam małą prośbę. Czy któraś z Was nie kojarzy takiego małego motywu halloweenowego, który xgalaktyka haftowała jakieś 2 lata temu? Zrobiła mi Kasia „smaka” i od tego czasu ciągle o nim myślę:( Żebym przynajmniej miała jakąś podpowiedź gdzie tego szukać:(


http://xgalaktyka.blox.pl/2008/10/Halloweenowy-magnesik.html

1 komentarz:

  1. damar5
    2011/03/13 09:12:34
    Czerwiec sliczny to drugi po maju miesiac ,ktory uwielbiam :)
    A mialam sie juz dawno Ciebie pytac odnosnie Twoich szpatulek .Jak zostanie Ci maly kawalek muliny to co z nim robisz? Bo na ta szpatulke to za krotkie takie resztki.Ten sam problem mam z satyna ,sliska jest i nie wiem co ze sciepkami zrobic :(
    Kolczyki zabawne :)
    Wzorek szukalam ale niestety nic mi w oko nie wpadlo :( ja w kazdym razie nie mam takiego :(
    Poz.Dana


    alex_sue
    2011/03/13 11:15:12
    Super tempo haftowania :) Wzory do kalendarzy p. kupiła czy znalazła gdzieś w internecie? bo jak tak to czy nie mogłaby się pani podzielić bo mi się strasznie podobają :)


    myszszeczkunia
    2011/03/13 13:37:26
    Świetny jest ten kalendarz:) W takich hafcikach fajne jest to że szybko się je robi bo i chęci są, i efekt zaraz cieszy:) Jak Ciebie znam to takich par kolczyków jajeczno-wiosennych do świąt nabędziesz sporo:) I dobrze bo trzeba sobie umilać życie:)))


    ann_margaret
    2011/03/13 21:08:18
    Super jest ten czerwiec, aż się buzia uśmiecha do lata:))
    Kolczyki boskie:D
    A wzorek niestety nie wpadł mi w oko... ale będę się rozglądać.

    OdpowiedzUsuń