sobota, 26 marca 2011

Z lipca do lipca:)

Czyli kolejne dwie części moich kalendarzy:) Szybko, łatwo i przyjemnie wyhaftowane czyli tak jak lubię! I tylko dzięki nim mam odrobinę ciepła, bo po 18 st. C w dzień św. Patryka, dziś mamy -14 st. C. Zima jednak nie daje za wygraną:( Jedyna radość, że nie ma śniegu, więc rower w ruchu!


Obrazki jeszcze „łyse”, ale na guziczki przyjdzie pora później:P


DSC05385


W tym dokonałam jednej zmiany. Wg legendy arbuz miał mieć jasne pestki, ale jak dojrzały arbuz może mieć niedojrzałe pestki? Robaczków jeszcze brakuje, ale ktoś już nadgryzł karpuzika:) (karpuzi czyli po grecku arbuz:)


DSC05388


Zaraz wezmę się za wykańczanie małego sieprnia. A może i zacznę znaczkowy sierpień? Powoli nudzi mi się już wyszywanie tych kalendarzy, więc najwyższy czas na inne prace! Ale nie martwcie się, jak skończę w tym roku te dwa kalendarze to w przyszłym będę haftować kolejne:) Mam już kilka propozycji, a co więcej zostały zaakceptowane przez Matkasa:P


Na koniec jedno ostrzeżenie. Właśnie wróciłam z kina kampusowego. Z nudów i braku innych propozycji na wieczór poszłam na film „Tron: Legacy”. Dobrze, że kosztowało mnie to tylko 2$ i 2h, bo film był kijowy:( Gorszej bzdury już dawno nie widziałam.


1000x500px-LL-Tron%20Legacy


No nic, może dwa kolejne weekendowe filmy mi się spodobają? :)


Udanego weekendu!


 


fiolqak – Przykro mi, że Twoje komentarze uciekają:( Ale bardzo mi miło, że czytasz mnie na dobry początek dnia:)


anek-73 – Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze z pracą:) Trzymam kciuki!


iss-ola – Szablony są niby do ciastek:P Ale Amerykanie się nie znają:P Właściwie to na każdą okazję je sprzedają, więc kilka takich zestawów już kupiłam. Cena producenta to 1,99$, ale w tym tygodniu była obniżka 50% na wszystko wielkanocne, więc dałam tylko 1$. Jak byłam w Polsce to też kilka takich kupiłam. Kilka lat temu dodawali je do capucino Mokate, do kawy Lavazza, ale kupiłam też ze trzy szablony z Fackelmanna, a także widziałam (ale już droższe były) metalowe szablony w sklepach z artykułami kuchennymi. Popytaj, a może znajdziesz? W Grecji jednego lata dodawali je do kaw Nescafe, więc może kiedyś w Polsce też tak zrobią?


damar5 – Ty, Podmilanek! Tobie to się chyba wszystko podoba co ja zrobię:P Nawet Matkas ma czasem zastrzeżenia, a Ty nie:D


ella1101 – Zbieraj, zbieraj kasę z ulicy! Moja kupka od poniedziałku trochę urosła. A że do Kanady niedaleko, to czasem i jakieś centy kanadyjskie znajduję:)


aeljot – A może spróbuj z moim sposobem wykończenia? Filc, guziki i wstążka i szybciutko hafcik jest gotowy i cieszy oczy wisząc na ścianie:)


labores_pariunt_honores – Dni kończą się później, ale też i zaczynają później:( Jasno robi się dopiero koło 8:30. Mnie to nie przeszkadza, bo rano jestem zwykle nieprzytomna, ale jak ktoś lubi wstawać jak jest już jasno, to teraz cierpi. Jeśli chodzi o dzień matki, to w Ameryce też jest w maju, tyle że na początku miesiąca. W tym roku wypada 8 maja.  A mój tata urodził się właśnie w dzień matki. I zawsze rozśmieszałam moich znajomych mówiąc, że kupuję tacie prezent na dzień matki:P

1 komentarz:

  1. alexls
    2011/03/26 04:36:03
    Bardzo sympatyczne hafty. Przez Ciebie!;) zaczynam sie przekonywac do wyszywania potrojna nitka:) Biscornu dla Dany wlasnie tak haftowalam i pewnie nastepne prace ze "zwartym" wzorkiem tez bede tak haftowac:)
    Milego weekendu!


    pootzoo_ona
    2011/03/26 10:05:28
    Bardzo ciekawy pomysl z tym kalendarzem :)


    Gość: barboorka, *.adsl.inetia.pl
    2011/03/26 10:15:25
    Podoba mi się ten arbuzik a przez Ciebie zaczynam mieć ochotę na wyhaftowanie kalendarza. Czekają w kolejce koty od Vilemoo, ale najpierw muszę skończyć serduszka :)


    iss-ola
    2011/03/26 10:44:07
    dziękuję za podpowiedz,teraz faktycznie zwrócę uwagę na wszelkie kawki, może się dopatrzę kiedyś bonusu :)))
    a Twoje kalendarze uwielbiam
    już jakiś czas czaję sie z prośba o schematy :)
    proszę :)

    abcd-xyz@o2.pl


    damar5
    2011/03/26 12:08:37
    Co znowu zima i to taka mrozna?? Biedactwo moje :P
    No ale do czego ja mam sie doczepiac,no nie ma jak :):) Pani Mamo toz to Ania cuda wyczynia swoimi lapkami ,ja nie wiem gdzie Pani cos krzywo lub nie tak widzi :) :)
    Cieple miesiace znakomite ,no i dobrze ,ze pestki ciemne wyszylas bo jakos nie wyobrazam sobie arbuza z jasnymi pestkami ,jeszcze mi sie taki nie trafil :)
    Poz.Dana


    blasiuk
    2011/03/26 12:29:28
    Faktycznie, jest kolorowy. Widocznie mam taki komputer w domu, że na monitorze były bardzo smutne kolory.
    Ale i tak zrobię po swojemu :)


    paga-tek
    2011/03/26 12:54:17
    Prace jak zwykle piekne. Najgorsze to wybrac sie na bzdurny film :(. Mnie tez sie takie zdarzaly dlatego troche sie zrazilam do kina :(


    iss-ola
    2011/03/28 22:52:30
    bardzo dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń