czwartek, 31 maja 2018

Ramki z Nl!

Tyle lat czekania, ale wreszcie moje dwa misie Tatty Teddy, wyxxx jeszcze w Hameryce, doczekały się oprawy!


Dla przypomnienia:


pierwszy z gwiazdką (pisałam o nim tu)


DSC05754


i drugi z kwiatkiem (wpis tu).


DSC05756


Niedługo po przyjeździe do Holandii trafiłam na takie coś w Action. Środek paskudny, ale ramka z wstążką całkiem fajna! I szara jak misio TT :)


DSC05791


Poprosiłam Matkasa, żeby mi przywiozła misie z Katowic i tak bidoki dwa czekały od grudnia na zlitowanie. Ich czas przyszedł w maju i od tego czasu ładnie ozdabiają mi ścianę :)


Clipboard01


Nie wiem co tu wisiało wcześniej, ale haki potężne i sporo od siebie oddalone, ale niedaleko mojej kanapy, więc spoglądam sobie na misie często i uśmiecham się do nich :) Już zapomniałam jak się męczyłam z kłaczkami :P:P:P


DSC05799


DSC05801


DSC05809


DSC05810


W tej serii ramek były też białe i niebieskie. Białego nie lubię, ale dwie niebieskie kupiłam, bo mam dwa inne misie w planach. Jak odpowiednio dobiorę kanwę to się zmieszczą:P Muszę tylko przywieźć we wrześniu wszystkie rzeczy do ich wyxxx. A te misie pojadą do Katowic!


DSC05812


Holenderski słonecznik (tu wpis), też doczekał się oprawy.


DSC05760


 Rozmiar miał nietypowy (14x17cm), ale trafiłam na fajną ramkę w Albercie Heijnie! Wycięłam passe i jest!


DSC05820


Haków w ścianie zabrakło, ale stoi oparty o stół i też na niego często spoglądam :)


Zresztą ramek tu sporo i już widzę w głowie moje kolejne hafty pooprawiane! Ostatnio nawet w tym samym dniu kupiłam Dimka i ramkę do niego, bo nie ma jak dzień w Hadze:P A w sobotę Rotterdam!!!!!!!


 

1 komentarz:

  1. damar5
    2018/06/01 13:10:11
    No i wszystkie trzy fajnie oprawione :)
    Poz.Dana


    cornelka2
    2018/06/01 16:41:07
    Super dobrane rameczki i fajnie ze ciesza misiaczki Twoje oczy pzdrawiam


    dendrobium
    2018/06/03 14:22:34
    Oj, tak. Czasem znalezienie odpowiedniej ramki graniczy z cudem. Misie urocze
    Pozdrawiam


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2018/06/05 12:48:58
    Ależ słodziaki! Cudne misie! Fantastycznie, że wreszcie doczekały się oprawy :)


    Gość: labores-art, 94.204.175.*
    2018/06/05 17:01:31
    ja też czasem tak opieram o ścianę wyszyte hafty które dopiero zastanawiam się gdzie umieszczę, bardzo fajnie to wygląda i czasem zostaje na dłużej niż planowałam ;)

    OdpowiedzUsuń