piątek, 11 maja 2018

Majowo-urodzinkowo :)

Maj to sezon urodzinowy w mojej rodzince :D


Dziś mój brat ma urodziny!


MACIEK!!!!!!!!!! Sto lat, sto lat… Wszystkiego najlepszego, super dnia i do pomacania w Grecji, już niedługo :D


W kolejce jeszcze ja i Ociec :P Ale, ale…. ja już kilka dni temu dostałam pierwszy prezent! I to z dalekiej Kanady! Ivona, jak co roku jesteś niesamowita! Dzięki za pamięć i jak zawsze bardzo trafione prezenty! Paka doszła do Matkasa, więc wybaczcie nieostre zdjęcia.


IMG-20180508-WA0000


A w środku ….


Clipboard01


Ivonka zawsze przesyła mi haftowane kartki! Jest w nich mistrzynią!!!!!!!!! I to jeszcze hafcik mojej ulubionej Margaret Sherry!


Clipboard06


I to nie jeden! Tyle lat mam ten hafcik na liscie do wyxxx, a teraz już nie muszę się męczyć:P Ivona, skąd wiedziałaś????? :D M. Sherry rządzi!!!!! A halloweenki są całoroczne :D


Clipboard09


Nożyczek nigdy za wiele :P


Clipboard07


Do naparstków to samo się odnosi :P


Clipboard02


Zwłaszcza z jesiennymi liśćmi klonowymi!!!!!!!!! Wiesz Ivona, że ostatnio wspominałam moją wizytę w Toronto :) Fajnie było!


Clipboard03


Coś niecoś do poxxx :)


Clipboard04


Clipboard05


I pomaszkiecenia dla dorosłych :P


Clipboard08


Herbatki popijam na każdym kontynencie, także i ten czajniczek się przyda :D


Clipboard10


Gapa ze mnie straszna, więc z wielkim opóźnieniem karta świąteczna od Ivonki! Też xxx i też dotarła do Katowic. Dzięki!


Clipboard11


Ivona, dzięki, dzięki, dzięki!!!!!!!!! Jesteś niesamowita! :*


 


No to mykam się nieco powłóczyć po okolicy, bo w Holandii mamy właśnie drugi dzień długiego weekendu :) A ja ostatnio odkrywam okoliczne pasmanterie. Nawet nie zdawałam sobie sprawy ile takich z zestawami do xxx jest całkiem niedaleko mnie i ile "staroci" można w nich znaleźć :P


Miłego dnia wszystkim!


 

1 komentarz:

  1. ella1101
    2018/05/11 13:53:34
    Wszystkiego dobrego, ciesze sie ze sie podoba.


    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2018/05/11 15:53:10
    Pomyslowe i przemyslane takie od serca prezenty - tylko fatalne zdjecia!!!! Kto Ci je zrobil ? -mama


    Gość: Kasia N., *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2018/05/12 10:02:03
    Bardzo ładne prezenty :)


    Gość: Agata, *.toya.net.pl
    2018/05/13 11:43:42
    Fajne prezenty, ten czajniczek na herbaty jest super :)


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2018/05/13 13:39:04
    Sto lat, sto lat! Piękne prezenty!
    Cudne hafty! Szczególnie podoba mi się ten z myszką :)
    Ślę serdeczności!


    damar5
    2018/05/14 09:04:20
    Spoznione zyczenia dla Macka zdrowka i szczescia :) Sorrki ,ze zapomnialam.
    Prezenty od Ivony trafione pod gust ale najwazniejsza pamiec i zyczenia :)
    Poz.Dana


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2018/05/15 17:30:08
    Dla wszystkich majowych jubilatów wszystkiego najlepszego!!!
    Fajne prezenty! Cudne nożyczki w kropeczki!

    OdpowiedzUsuń