środa, 6 czerwca 2018

Pożegnalna sówka…

Mój przedostatni hafcik – sówka z targów robótkowych w Zwolle :)


DSC05838


Jeden z moich pierwszych zakupów tamtego szalonego dnia:P No i pierwszy hafcik po długiej przerwie po wielkim grillowaniu… No więc musiałam się kilka razy pomylić:P Ale w końcu udało się!


DSC05761


Nie lubię marnować kanwy i zwykle nie zostawiam wiele cm zapasu, ale tu kanwa byla oryginalnie przycięta… no i chyba jeszcze bardziej skąpi są niż ja, bo ledwo oprawiłam w tamborek!!!! Oczywiście wg mojego własnego kursiku – tu.


DSC05792


Sówka siedzi w tamborku i zalotnie się do mnie uśmiecha :D


DSC05824


Z lekkim zezem, ale urocza jest, taka wesoła i kolorowa! I dokładnie taka jak miała być!


DSC05836


Kolejny hafcik już wyxxx , ale tamborek z oryginalnego zestawu okazał się za duży, więc muszę coś pokombinować…


A poza tym czas na pożegnanie!!!!!!!!!!!!!!!


Wreszcie nadszedł ten radosny dzień :D Jutro o tej godzinie będę już razem z moimi 3xSz… zza filara! Najpierw 4h w pracy, pociąg na Schiphol i 3h lot do Actio! Ociec mnie odbierze i pojedziemy razem do Matkasa i Maćka. Skubańce już od wczoraj się plażują, a ja tu zasuwam jak „gupia” w pracy:P Nie ma jak być jedynym inżynierem od opakowań i nagle okazuje się, że nie ma mnie kto zastąpić… Także żegnam się z Wami na miesiąc… przynajmniej! Wracam do Holandii w lipcu, ale kiedy tu wrócę to nie wiem, także do sklikania! I udanych wakacji wszystkim życzę!


 

1 komentarz:

  1. cornelka2
    2018/06/07 06:31:21
    Sowka urocza milego wypoczynku pozdrowienia dla wszystkich


    damar5
    2018/06/07 10:07:43
    Sowka fajna :)
    Szczesliwej podrozy ,udanego wypoczynku i smacznych karpuzikow :)
    Poz.Dana


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2018/06/10 17:07:21
    Ja również bardzo lubię sowie motywy :) Pozdrowienia!


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2018/06/13 14:20:14
    Wspaniałych wakacji!!!!!!
    Wypoczywaj i ładuj akumulatory!


    Gość: labores-art, 94.204.175.*
    2018/06/17 10:37:24
    wspaniałych wakacji - wypoczywaj!


    dendrobium
    2018/06/28 10:23:53
    Udanego urlopu życzę!

    OdpowiedzUsuń