sobota, 5 listopada 2016

Dzień dobry Katowice!

Na koniec wiosny w Brazylii, nieco zeszlorocznej jesieni z mojego miasta. Nie jest to malownicze Michigan, ale i tak tesknie okrutnie. Troche w zeszlym roku tego nacykalam jak sie wloczylam po moich ukochanych Katowicach. Glownie moje okolice, ale nie tylko.


DSC09573


DSC09572


DSC09575


DSC09579


DSC09581


DSC09320


DSC09347


DSC09349


DSC09351


DSC09353


DSC09457


DSC09458


DSC09460


DSC09463


DSC09467


DSC09470


DSC09473


DSC09475


DSC09476


DSC09477


DSC09479


DSC09561


DSC09564


DSC09566


DSC09567


DSC09569


DSC09571


Nawet nie wiedzialam, a wprowadzil sie do nas Rysiek Riedel.


DSC09323


DSC09324


DSC09327


DSC09329


DSC09332


DSC09333


DSC00758


A na moim osiedlu taki ogrodek, obok ktorego nie mozna przejsc obojetnie :)


DSC00335


DSC00337


DSC00342


DSC00344


DSC00345


I zeszloroczne halloween:) W czworke wcinalismy pizze z Lidla:)


DSC09961


Oraz dwie kolezanki z Netto z Gliwickiej:)


DSC09631


Ta troche niesmiala, ale obie sympatyczne:D


DSC09634


I co? Katowice potrafia byc piekne, nie? :) A ja tam bede za 42 dni!!!!!! Byle tylko sniegu nie bylo, bo slyszalam ze dzis padal:(


Dzis po lunchu "pobiegalam" nieco po Jundiai, znam juz wiele zakatkow, a dzieki lekarzom i kolejnym badaniom poznaje nowe miejsca. Tak jak w Polsce, najlepiej byc zdrowym jak chce sie chorowac:( Zwlaszcza jak poruszasz sie perpedes lub busami. Powoli widze, ze lekcje portugalskiego przynosza skutki, bo pomimo ze moze pelnych zdan nie umiem jeszcze zlozyc i mowie glownie "Kali jesc", ale prawie wszystko co chce to umiem zalatwic, czytanie idzie lepiej niz sluchanie, ale do odwaznych swiat nalezy!


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:D


alkakz - Dzieki!


damar5 - Tak, Dimki sa pieknie kolorowe. Zreszta nie mozna ich porownac do haftow zadnej innej firmy, sa najlepsi i latwo rozpoznawalni za swoja magicznosc:)


edytag - Pamietam:)


tkaninka - Co pozniej? Glupie pytanie:P Jak kazdy haft - cieszy oczy:)


raeszka - Przykro czytac co Cie irytuje:( Jako odpowiedz zacytuje komentarz, ktory Matkas zostawila po przeczytaniu Twojego. "A do nas od 3 - ch lat pukaja dzieci fajnie poprzebierane i dostają od nas zawsze jakieś słodkości- one się cieszą i my też...Zycie nie zawsze jest wesole wiec troche radości niech będzie !!!!! mama" Zreszta tak sobie obie pomyslalysmy, ze babcia Krysia, ktora znala wszystkie koscielne swieta w kalendarzu, nawet te o ktorych wielu nie slyszalo, na pewno polubilaby halloween. Moglaby wtedy nie tylko nas obdarowac michalkami, ale i inne dzieci:) Szkoda, ze nie dozyla jak halloween zawitalo do Polski. Umarla 20 lat temu.


ann_margaret - Pokratkowana kanwa to 11ct, wiec mysle, ze blizej do 10 niz 50 kratek:P


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2016/11/05 09:47:14
    Katowice sa piękne bo nasze !!!!! Chociaz tylko Maciek jest tutaj urodzony bo ja w Poznaniu , tata w Czestochowie ,a Ty obok w Siemianowicach...Ale cala nasza rodzinka od stony babci Krysi jest od początku z Katowic... Czyli jesteśmy taka mieszanka często z przypadku...Nasze kochane i najlepsze Katowice , chociaż zaliczyliśmy już wszyscy kawal świata to tutaj jest NAJ bo to nasz DOM... mama


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2016/11/05 11:19:53
    Powiem szczerze, że nie przepadam za dużymi miastami. No chyba, że na chwilę. A do Katowic mam awersję chyba dlatego, ze wiecznie stoję tam w korkach :P jestem chora jak mam tam jechać... A ostatnio jestem zmuszona do częstego bywania tam. Ale ty pokazałaś je troszkę z innej strony. Tej ładniejszej, bez korków i pełnych kolorów ;)


    cornelka2
    2016/11/05 22:04:26
    Nasze Katowice zawsze byly jak dla mnie przepiekne Sliczne zdjecia zrobilas prawdziwa jesien i znajome mi miejsca Ja z samych Katowic nie jestem ale czesto bywam w nich


    chwilo_trwaj
    2016/11/06 10:15:16
    Po śniegu ani ślady i mam nadzieję, że tak już zostanie.
    Rysiek w Kato? Też nie wiedziałam. I on tak sobie dynda na tej linie nad Mariacką?

    Podobają mi się szczególnie dwa Twoje zdjęcia z Pomnikiem. W wersji jesiennej i w wersji ze Spodkiem. Taki patriotyzm lokalny. Szczerze powiedziawszy to nie pomyślałam, że fajnie wyjdzie z takiej perspektywy. Znaczy Pomnik + Spodek. Gdzie mnie więcej stałaś?

    Ja mam jedno takie oryginalne robione z MCK, widać kawałek Spodka, resztki gruzowiska z DOKP, Pomnik i czerwony tramwaj na rondzie.


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2016/11/06 11:12:02
    Fajny mural z kurą. Każde miasto ma swoje ładniejsze strony:)
    Potwierdzam, że to białe, zimne coś leciało już u nas z nieba:) Masakra!


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2016/11/06 13:22:23
    Przepiękna jesień :) i Rysiek rewelacyjny!


    damar5
    2016/11/06 13:57:26
    A ja urodzona w Tychach ale malo co znam to miasto za rozlazle za to Katowice b.lubie i te za moich czasow ze schodami prowadzacymi na dworzec i te teraz pieknie luxusowe :)
    A przy Kosciele Mariackim juz dawno nie bylam i Ryśka tez nie widzialam,dzieki Tobie wiem gdzie teraz mnie nogi poniosa.Cudne kolory ujelas,wyjatkowy spokoj i zycie a nie tylko betony bija z tych zdjec.Dziekuje za sentymentalne chwile :)

    Bardzo mnie ujely slowa mamy ,ja bylam przeszczesliwa jak rozdalam caly karton cukierkow dzieciakom.
    Troche nie rozumiem ,ze sie narzeka na Halloween bo niby zaczerpniete z Ameryki a Walentynki juz jakos mniej przeszkadzaja ?
    Bo przed Wszystkimi Swietymi trzeba sie wyciszyc? A przed grobami gwar jak na targowisku polaczony z rewia mody,przepraszam nic nie mam do tego Swieta ale zastanowmy sie nad naszym postepowaniem .

    Magicznosc - strzal w dziesiatke! :)
    Poz.Dana


    ann_margaret
    2016/11/08 15:07:23
    Piękne są te jesienne fotki z Katowic:) A ozdobne kapusty (kalafiory?) - super:)))
    Zdrówka życzę!


    Gość: andzia, *.static.3s.pl
    2016/11/13 17:42:46
    Piękne zdjęcia - ponieważ pracuję w centrum miasta, takie widoki mam niemal codziennie:-)
    Choć czasem chciałoby się mieć za oknem brazylijskie klimaty...
    Pozdrawiam z katowickiego Podlesia!

    OdpowiedzUsuń