czwartek, 10 listopada 2016

Jesienny...

Pozostaje w temacie jesieni, pomimo szybko zblizajacego sie brazylijskiego lata:P Co wrazliwsi niech nie czytaja, ale dzis mielismy w Jundiai 32 st C :D


Jeden z hafcikow wyxxx w Brazylii to jesienny wieniec z Dimensions. Zestaw z 1998 roku, jako jedyna rzecz kupiony na ecrater.com, dawno temu. Zakochalam sie i musialam go miec. NIgdy wczesniej ani pozniej nie widzialam go na zadnej aukcji na ebayu czy etsy.


DSC09775


15 kolorow muliny, glownie xxx, ale i troche ///, zdziebko french knotow, tydzien pracy i hafcik gotowy! Kanwa dove grey, ale jak dla mnie nie szara a brudnoniebieska, 16ct. Xxx i /// robione podwojna nitka muliny.


Zaczelam jak zwykle od srodka, czyli od kokardki :)


DSC09826


To byl ostatni haft, gdzie chcialam sprawdzic czy /// powinny byc w ta sama strone co xxx. Zrobilam wg zdjecia, czyli xxx w jedna, a /// w druga. Musialam sprawdzic co i jak zanim wezme sie za najwiekszy w moim zyciu Dimek, bo jak juz go wyxxx to chce byc w 100% zadowolona. No i co? Nie podoba mi sie, jak xxx i /// sa w dwie rozne strony. Okropnie to wyglada. Tu jeszcze przezyje, ale w kolejnym Dimku nauczylam sie stawiac xxx troche inaczej i jestem zadowolona, takze tak juz bede robic we wszystkich Dimkach. A tu po prostu zapomne i nie bede sie za bardzo wpatrywac w szczegoly:P


Przed backstitchami tak bylo.


DSC09961


A po 4 roznych kolorach backstitchy mamy takie cos:)


DSC00288


Najgorsze, ze oba zdjecia dzieli prasowanie, ktorego nie widac. Ale juz wyjasniam. W Brazylii w kontaktach mozna trafic na 220V, ale i na 110V. Czasem w jednym domu czesc pomieszczen ma 220V, a czesc 110V. W firmie natomiast obok siebie mam dwa kontakty z 110V i jeden z 220V. U mnie w mieszkaniu wszystko jest na 110V, poza prysznicem. Kupic cokolwiek na 110V mozna tylko online. No to sobie zamowilam zelazko, ktore ledwo zipie. Tak samo suszarka do wlosow. Czasem sie zastanawiam czy one sa na prad czy na korbke? W Stanach wszystko bylo na 110V i dzialalo normalnie, a tu czekam az wyzionie ducha. Zelazko ani sie nie nagrzewa porzadnie, ani wody za bardzo nie podgrzewa. Woda sobie po prostu cieknie a nie bucha para:( Zreszta z woda tez jest ciekawie. Nie ma wody destylowanej, leje sie kranowke. Ewentualnie jak mi pan w carrefourze poradzil - najtansza wode mineralna. Dziki kraj! No to sobie pomarudzilam, poprasuje porzadnie w domu, a teraz mozemy poogladac razem gnieciucha z lekkimi plamami kranowy:P


DSC00290


DSC00291


DSC00292


DSC00294


DSC00297


DSC00299


DSC00301


DSC00302


DSC00303


DSC00304


DSC00306


Bardzo podobaja mi sie fioletowe french knoty, natomiast z czarnych zrezygnowalam, bo wygladaly jak male kupki:P Tak samo darowalam sobie napis. Nie lubie takich hasel i nie bede ich haftowac:P Nie wiem jeszcze czy nie dorobie troche kresek lub xxx na poprzecznych dechach, ale musze pomyslec.


DSC00310


No i tyle. Mnie sie podoba pomimo tych /// w zla strone, ale juz o nich zapominam:P


DSC00287


 


Dziekujac za odwiedziny i komentarze zegnam sie z Wami na przynajmniej tydzien. W Polsce swieto 11 listopada, a w Brazylii mamy swieto republiki 15 listopada, wiec 4-dniowy dlugi weekend! W piatek po pracy wybieramy sie z kolezanka z pracy do stanu Minas Gerais, a dokladnie do São Thomé das Letras. Wycieczka wieksza, bo jada nas 3 busy, ale cos czuje, ze bede jedyna zagraniczna. Wszyscy mowia, ze Minas Gerais jest piekne, a dzis uslyszalam, ze miasto z piramida, do ktorego sie wybieram okreslane jest "sex, drugs and rock'n'roll". No i ze jest tam ulica, gdzie jak sie zaparkuje samochod, a nie zaciagnie recznego, to samochod sam jedzie pod gore. Ponoc ufo tez tam ladowalo. Ja nastawiam sie na piekne widoki, zwlaszcza wodospady, dobre zarelko i ciekawe towarzystwo:) Ale zobaczymy co z tego wyjdzie:)


 


Marta - Na korki na calym Slasku moj tata ma jeden sprawdzony sposob - wyjsc z domu przynajmniej 10 minut wczesniej. Polecam!


chwilo_trwaj - Stalam niedaleko hotelu Katowice.


damar5 - Mnie wlasnie strasznie przeraza i mierzi rewia mody i stragany ze wszystkim na 1 listopada. Szkoda, ze ludzie zapominaja o co chodzi w tym dniu. Az sie odechciewa isc na cmentarz.


 

2 komentarze:

  1. Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2016/11/10 08:04:25
    Przepiekny , ale kokardka jest najladniejsza, no nie ? Fajnej wycieczki!!!!!! mama


    Gość: Eda, *.dynamic.mm.pl
    2016/11/10 08:38:33
    Haft bardzo mi się podoba. Zazdroszczę pogody, bo ja z tych ciepłolubnych, co nigdy nie jest im za gorąco;) Życzę udanej wycieczki:)


    bebezet
    2016/11/10 08:39:20
    Mamuś... to Ty teraz w Brazylii stacjonujesz?? A cóż Cię tam wywiało??
    Hafcik cudny!! Lubię Dimki... Mają proste wzory, czytelne legendy no i w ogóle są fajne!!


    dendrobium
    2016/11/10 09:19:05
    Śliczny jest ten wianek! Nie dziwię się, że kupiłaś :-) Co do dylematów... tez nie lubię haseł i dohaftowalabym tam kreseczki ewentualnie //. Kolejna sprawa x i // - na moich porach roku też walczylam z tematem i każda pora roku ma je różnie stawiane. Wydaje mi się, że najlepiej wyglądają x i \\
    Pozdrawiam
    przeplecioneradoscia.blogspot.com/2016/11/pory-roku-jesien.html zerknij w link do wiosny


    Gość: Iwonka W., *.icpnet.pl
    2016/11/10 10:17:01
    Przepiękny wianek. Nie przejmuj się x i /. Z tego co wiem taki zabieg się stosuje czasem, żeby uzyskać bardziej trójwymiarowy efekt ;)


    1_iwonan
    2016/11/10 12:21:58
    Ale ładny ten "gnieciuch" - super kolory ! Życzę Ci wspaniałej wycieczki i niecierpliwie czekam na relację :)


    ann_margaret
    2016/11/10 15:21:46
    Uwielbiam Dimki:)))
    Ta kanwa świetnie podbija kolory - wydają się tak żywe! Cudny hafcik Ci wyszedł:)
    Życzę miłej wycieczki!


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2016/11/10 16:05:10
    Rewelacyjny haft! Ja bym tam walnęła napis np. "witaj" albo coś w tym stylu.
    Jeśli chodzi o półkrzyżyki to robimy je zawsze w tą stronę, w którą robimy nitkę zewnętrzną naszych krzyżyków. Tak by wszystko szło w jednakową stronę. A przecież nie wszyscy robią w tą samą. W instrukcjach to jest tak pokazany półkrzyżyk we wszystkich wzorach, ale to znak umowny. We wzorach Nimue półkrzyżyki można robić w dwie różne strony, np.w elfich skrzydełkach.
    Udanej wycieczki!!!!


    damar5
    2016/11/10 16:37:35
    Sliczny obrazek!!!
    Zawsze stawiam /// w ta strone i jakos nie zwrocilam uwagi na to ,ze brzydko wyglada ,wydaje mi sie ,ze wrecz ladnie ,nie monotonnie a ciekawie :)
    Gdzies w jakims wzorze spotkalam sie nawet z dwiema wersjami polkrzyzykow stawiane tak /// i tak \\\. Babcia niestety nie potrafi sobie przypomniec co to za wzor ale jak tylko wpadne na jakis trop to Ci przekaze:)
    Wracajac do tematu Twoj haft jest cudny ,ptaszki urocze,kokarda rewelacja i ta starannosc az bije po oczach:)

    Udanej wycieczki,takie "magiczne wlasciwosci"ponoc posiada tez gora Żar ,koniecznie trzeba to wyprobowac :D Duzo zdjec , wspanialych wrazen i fajnych opowiesci sobie tu zyczymy po Twoim powrocie :)
    Poz.Dana


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2016/11/10 20:44:54
    Kochana ten sposób twojego taty to nic nowego, kto jeździ po Śląsku ten o tym wie... niemniej jest dość irytujące...


    OdpowiedzUsuń
  2. tkaninka
    2016/11/10 20:46:41
    Świetne!
    Dla mnie najbardziej efektowne są te listki opadające... Super! Gratuluję!


    damar5
    2016/11/10 21:43:40
    Musialam jeszcze raz zobaczyc te Twoje urocze ptaszki ,pieknie upierzone hihihi
    Poz.Dana


    alkakz
    2016/11/10 22:50:13
    a w Krakowie temperatura coraz bliższa zeru i takie polarne niedźwiedzie jak ja zaczynają żyć pełną parą, jest cudowny chłodek i mam energię na wszystko.
    haft jest śliczny.
    będę czekać na kolejny wpis, bo spodziewam się cudownych zdjęć. Mam nadzieję, ze kiedyś uda mi się odwiedzić Brazylię, ale ja poszukam ich "bieguna zimna" i polecę tam zimą, upały mnie zabijają


    renataa25
    2016/11/11 08:23:21
    Przepiękny dimek, bardzo mi się podoba. W sumie nigdy nie zwróciłam uwagi na /// i x. Musze się przyjrzeć moim hafcikom.
    Miłej zabawy na wycieczce!


    urszula97
    2016/11/11 16:25:25
    Ten haft już jest piękny,po uprasowaniu i odpowiednia ramówka,rewelacja,kolorki delikatne,super.W ogóle xxx sujesz cudownie,często Cię podczytuję,jesteś odważna i masz ciekawą pracę,


    cornelka2
    2016/11/11 23:07:29
    Super supet hafcik mega mi sie podoba!!!!!!


    Gość: Myśli pisane, *.pool92-177-166.dynamic.orange.es
    2016/11/12 00:35:38
    Piękny jest. Ja to w ogóle robię krzyżyki inaczej niż większość Hafciarek, a kreseczki dopasowuję i mam ///.
    Ale ja myślałam że Ty masz już to przerobione.!!!!
    Udanej wycieczki, dużo relaksu i nowych spostrzeżeń.


    xgalaktyka
    2016/11/14 16:09:21
    Świetny haft dla miłośniczki jesiennych klimatów :)
    Trochę mało mi było w tym roku u Ciebie...halloweenowych haftów ale z racji bytności światowej wybaczam :)
    Mam nadzieję,że na wycieczce będziesz się świetnie bawić..nie zapomnij o fotorelacji dla swoich "czytaczek" :D
    Pozdrawiam


    lawendowakrainarobotek
    2016/11/16 19:11:09
    super :)


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2016/11/20 20:13:27
    Ależ okazały, szczegółowy wzór! Pięknie!!!


    mpgoga1983
    2016/12/01 11:44:54
    Hafcik cudny, chociaż ja chyba nie miałabym cierpliwości do tych liści :D

    OdpowiedzUsuń