poniedziałek, 21 listopada 2016

Wiosenny :)

Bylo jesiennie, a teraz na koniec brazylijskiej primavery pierwszy hafcik, ktory xxx jeszcze w hotelu. Przyjechalam tu w lipcu, czyli w samym srodku zimy. Jak sie pozniej dowiedzialam w ciagu zimowego dnia mozna tu przezyc wszystkie cztery pory roku, rano potrafi byc zimno i deszczowo (min. 10C), a w srodku dnia moze byc nawet 30C :D No i zgadza sie, bo sama tego doswiadczylam. Do Brazylii wzielam ze soba maly zapas amerykanskich zestawow, ale jakos nie mialam ochoty na xxx. Nie ma jednak jak motywacja od Matkasa, porzadny OPR, kopniak w dupe i zaczelam xxx. Matkas, dzieki! :D


Wiecie jak lubie xxx niesezonowo, wiec w zime wzielam sie za wiosenne kwiatki:) Starawy Dimek, z 2001 roku z 6-czesciowej kolekcji Computer Corners.


DSC00713


Biedronki i stokrotki, czyli wiadomo ze dla Matkasa:) Dla mnie beda inne hafciki z tej serii, chyba ze mamie sie cos jeszcze spodoba, bo w kolekcji jest tez slonce z tecza, morskie stworki, latarnia morska z mewa, kaczuszki czy koty.


DSC09289


Uwielbiam plastik, wiec haft sam sie praktycznie xxx:) Ja tylko sledzilam, zeby szlo kolorami, czyli tak jak lubie najbardziej:)


DSC09290


DSC09291


DSC09329


DSC09332


DSC09333


DSC09338


Backstitche bardzo proste, wiec tez szybko poszlo:)


DSC00703


Biedronki sa slodkie:)


DSC00705


DSC00708


Ale najbardziej podobaja mi sie rozowe krateczki w stokrotkach! Niby cos banalnie prostego, a jaki fajny efekt:)


DSC00706


Oryginalnie tylko duza stokrotka miala byc taka ladna. Dolna mniejsza miala byc kwadratowa i bez rozowej krateczki:(


DSC00714


Ale zrobilam ja po swojemu i wyglada naturalniej:)


DSC00704


Hafcik jeszcze niewykonczony, bo nie mam tu moich ostrych nozyczek, ale w grudniu powykanczam wszystkie moje plastikowe hafty:) Dla porownania tak ma sie to wszystko prezentowac. Drucik, wyciete biedronki stworza efekt 3D i bedzie cacy i bez tego malo urodziwego amerykanskiego bobo:P


DSC00702


Seria Computer Corner, bo hafciki zaprojektowane do ozdobienia ekranu kompa, ale cos czuje, ze hafcik trafi na lodowke:) Zreszta takie monitory to juz chyba tylko w starych laboratoriach:P Ja jeszcze na takich pracowalam w Stanach:P


DSC00716


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze! Fajnie, ze nawiazala sie dyskusja o xxx i /// lub \\. Tak jak podejrzewalam i co mnie bardzo cieszy, kazda z nas robi to jak jej sie podoba. Zasad nie ma, wolna amerykanka kroluje :D Brawo! A co do mojego testowania to podejrzalam jak to wygladalo na zdjeciu gotowego haftu, bo w instrukcji nie bylo. A ze Dimki dopiero w ostatnim roku zuzywam z moich garazowych zapasow, to wielkiego doswiadczenia w tej kwestii nie mialam.


DSC00697


Nie wiem ile uda Wam sie wypatrzyc, ale mamy xxx i /// idace w dwie rozne strony.


DSC00698


Moj hafcik wyglada tak samo, ale to juz ostatni taki przypadek, w kolejnym hafcie juz jest w ta sama strone:D Aaaa, no i wreszcie widzcie te kupkowate czarne kropki, ktore sobie darowalam :P Co to niby mialo byc?


DSC00699


W innym zestawie Dimension znalazlam juz poprawna instrukcje, ktora potwierdza to co widac na zdjeciu - xxx i //// w rozne strony. No nic i ten nowy hafcik bede robic po swojemu, bo to mnie ma sie podobac, nie? :D


DSC00752


 


Co do wycieczki to byla udana, ale o niej w osobnym wpisie jak juz ogarne zdjecia :)


 


bebezet - Beata, jak nie zagladasz do mnie przynajmniej od lipca to rzeczywiscie musialas sie zdziwic. Co i jak w Brazylii to mozesz poczytac w starych wpisach:)


alkakz - Zimne rejony w Brazylii to poludnie, ale chyba musisz sobie darowac Brazylie, bo te 30C w zimie moze Cie zabic:P


Mysli pisane - Nie mialam przerobione, bo dopiero biore sie za Dimki. Lata ciulania i haftowania malenstw do tego dorpowadzily:P Tez nauczylam sie inaczej stawiac xxx, zeby je dopasowac do ///. Jak zawsze zaczynam od dolu to w kolejnym wiencowym haftciku robilam je od gory i ladnie wyszlo:)


xgalaktyka - A mnie malo bylo Twoich komentarzy, ale wybaczam bez szczegolnego wytlumaczenia :P


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2016/11/21 07:52:33
    Haft prześliczny i mój , nic dodac.... Dzieks - mama


    damar5
    2016/11/21 09:12:47
    Fajny motyw ,kwiatki i biedronki ,kolorowo i cieplo sie zrobilo :)
    Poz.Dana


    renataa25
    2016/11/21 09:20:05
    Przepiękny hafcik, im więcej wyszywam na kanwie plastikowej tym bardziej ja kocham. Wszystko co ma biedronki również kocham.
    Pozdrawiam


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2016/11/21 11:23:48
    Bardzo ładny wzorek. Na plastikowej kanwie krzyżyki wychodzą mega równo i za to ją uwielbiam.


    alkakz
    2016/11/21 11:38:33
    masz rację, może mnie zabić, dziś w Krakowie mamy 16 stopni i ledwie żyję.
    bardzo mi się ta ramka podoba, bardzo podziwiam haftujące na plastiku, sama spróbowałam raz i wystarczyło żebym to znielubiła.


    1_iwonan
    2016/11/21 13:30:00
    A ja z tej samej serii mam wyhaftowane koty i dość długo zdobiły mój komputer w pracy, no ale teraz... ja sama piszesz, kto ma jeszcze taki monitor ? :)


    cornelka2
    2016/11/23 19:50:45
    Ale fajny hafcik !!!!


    titania_yng_nghymru
    2016/11/23 21:01:35
    fajne kolorowe design'y od Dimension. Stokrotki bardzo pozytywne. Obrazek ze "starym" monitorem komputera totalnie mnie rozwalił :P

    OdpowiedzUsuń