poniedziałek, 31 października 2016

Z dwoma ząbkami.... :D

Silly Pumpkin to moj halloweenowy hafcik na ten rok. Jeden z dwoch, ale drugi pokaze Wam w grudniu, bo bardziej mi pasuje tematycznie:P


Dimek z 2001 roku, czyli jednego z ich najlepszych rocznikow. Teraz jakos inwencja im slabnie, a szkoda. Kolekcja halloweenowa liczy 6 zestawow, mam je wszystkie, 3 juz wyxxx, wiec zostalo 3.


W zeszlym roku machnelam sympatyczna mumie (tu).


DSC01033


A teraz dynka!


DSC00274


Zaczelam pod koniec wrzesnia...


DSC09971


...a po tygodniu byla juz gotowa. Wczesniej tego nie zauwazylam, ale odkad haftuje same Dimki to wiem, ze takie male zestawy starczaja na tydzien. Takze juz policzylam, mniej wiecej oczywiscie, ile musze ze soba przywiezc z Polski na druga ture w Brazylii. Szkoda tylko, ze jeszcze nie wiem, ile tu dokladnie zostane...


Dynka bez backstitchow taka "se".


DSC09984


Ale po skonczeniu to juz co innego!


DSC00259


Sliczna, zadowolona z zycia! Czegoz mozna chciec wiecej? Od miesiaca usmiecha sie do mnie non stop!


Mnie najbardziej podoba sie pajaczek i nietoperek.


DSC00262


DSC00265


DSC00263


A Matkasowi dwa zabki :D


DSC00270


W napisie, tak samo jak w przypadku mumii, zrezygnowalam z supelkow i znowu jestem zadowolona:)


DSC00268


Dlugo zastanawialam sie czy ja tu wykanczac i stwierdzilam, ze poczekam do wyjazdu do Polski. Nie mam tu wystarczajaco ostrych nozyczek i nie bede ryzykowac kiepskiego wykonczenia. Nie musze sie spieszyc, dynia nawet w takim stanie jest cudna:) A co to jest te 50 dni z malym hakiem? Nic!


DSC00272


Halloween w Brazylii niby obchodzone, ale jakos tak jak w Polsce chyba. W sklepach mozna kupic przebrania i niektorzy w sobote w centrum handlowym lazili przebrani (chyba do kina), ale w sklepach prawie nic nie ma. Za to choinki i ozdoby BN juz od tygodnia wisza i strasza w upalach:P W piatek w firmie nasz firmowy nauczyciel i tlumacz angielskiego stanal na wysokosci zadania i ozdobil biuro halloweenowo oraz zorganizowal zabawe, a takze wyslal wiadomosc, ze kto chce wspolnie obchodzic halloween niech w piatek ubierze sie na czarno. W firmie sami Brazylijczycy plus ja i Luigi. Prawie wszyscy byli ubrani na czarno :)


 


HAPPY HALLOWEEN!


 


Bardzo sie ciesze z Waszej zmiany czasu na zimowy, bo od dzis juz tylko 3h roznicy miedzy nami! Jak przyjechalam bylo 5h, po mojej zmianie na czas letni 4h, a teraz tylko 3h! Jupi!!!


 


Dzieki za odwiedziny i komentarze! Widze, ze zdania sa podzielone co do brazylijskich pasmanterii :)


damar5 - Wiekszosc sklepow tak tu wyglada:P Niestety trzeba sie przyzwyczaic, bo szybko to sie nie zmieni. Gorzej, ze to wszystko jest zasyfione, tzn. bramy, zaluzje, etc. Strach sie dotknac, zeby czegos nie zlapac:( Pewnie, ze mozemy porownac kolory Anchora. Co do Ariadny nie wiem, bo od dawna nie kupowalam. Za duze zapasy DMC z Hameryki mam:P


Agata - Cala okolica taka zakratowana. Tak mnie ciekawi co i jak pokazywali przy okazji Igrzysk w Rio, bo czesto sie dziwicie jak cos pokazuje.


Karoliczak - Ale sie usmialam:P W Ketrzynie wlascicielem jednej pasmanterii byl mlody facet, ale calkiem fajnie ja prowadzil i ceny mial przystepne. Szkoda, ze nie mialam kasy i prawie nic nie kupilam.


alkakz - Szkoda, popraw sie!


Aga Jarzebinowa - Bialemu badziewiu mowie zdecydowane NIE! A wiesz, ilu Brazylijczykow zyje i umiera bez ogladania sniegu? Da sie:P


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2016/10/31 08:13:35
    Happy Halloween!!!! Dynka super i taka szczesliwa!!! Trzymaj sie !!! mama


    alkakz
    2016/10/31 08:59:22
    szukałam ładnego szydełkowego królika i przypadkiem znalazłam haft, który skojarzył mi się z Tobą, kochasz czarownice, zimy nie, a tu jest czarownica, która gdzieś bałwana w świat na miotle wywozi, może Ci się spodoba thesnowflowerdiaries.blogspot.fr/2013/12/new-free-pattern-winter-witch.html


    Gość: Aszka, *.internetdsl.tpnet.pl
    2016/10/31 09:42:13
    Super dynia! Mi, podobnie jak Twojej Mamie, najbardziej podobają się te dwa ząbki :)


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2016/10/31 11:02:32
    My nie-halloweenowi, ale wzór mumii bardzo mi przypadł do gustu, taki "kreskówkowy" :)


    damar5
    2016/10/31 13:39:27
    Happy,happy :)
    Dynia przeurocza z tym zebnym usmiechem i doborowym towarzystwem .Najpiekniejsze sa w Dimkach te kolory,ktore az przemawiaja ,haft jak zywy :)

    I u nas tez swietuja tak na "polgebka " ale tradycyjnie przygotowana czekam na dzieci :)
    Poz.Dana


    Gość: Myśli pisane, *.pool92-177-166.dynamic.orange.es
    2016/10/31 16:21:28
    Śmieszna ta dynia z dwoma zębami, wygląda raczej jak pijany niedźwiedź ;) ale nietoperek the Best!


    Gość: Myśli pisane, *.pool92-177-166.dynamic.orange.es
    2016/10/31 16:22:06
    I kolory mi się podobają tych zestawów. Takie energetyczne ;)


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2016/10/31 17:39:12
    Bardzo sympatyczna dyńka! Zresztą jak wszystkie dimki w tej tematyce.
    A wyhaftowana u Ciebie jeszcze ładniej prezentuje się niż na opakowaniu w zestawie.
    Ja mam wyhaftowaną heksę. Kiedyś ją pokazywałam na blogu.


    tkaninka
    2016/10/31 19:55:53
    Ależ cudeńka! Dynia powala, choć nie powiem ta mumia równie świetna! A co się z nimi później dzieje? Pozdrawiam! :)


    raeszka
    2016/11/01 19:19:36
    Ale ta dynia jest słodka :).

    Mnie tak jak Twoją mamę rozbrajają te dwa ząbki :).

    Mnie Halloween jakoś nie rusza ... A jakby mi dzieci zaczęły pukać do drzwi, to chyba bym się zirytowała ;).


    mpgoga1983
    2016/11/01 21:45:54
    Przesympatyczna dyńka :)


    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2016/11/02 08:52:51
    A do nas od 3 - ch lat pukaja dzieci fajnie poprzebierane i dostają od nas zawsze jakieś słodkości- one się cieszą i my też...Zycie nie zawsze jest wesole wiec troche radości niech będzie !!!!! mama


    ann_margaret
    2016/11/02 15:27:20
    Super dyńka:)) taka zadowolona z życia:))
    Fajnie, że masz upały:P tu by się trochę przydało ciepła:)))
    Mam nadzieję, że te dni szybko Ci zlecą:)


    cornelka2
    2016/11/03 18:35:50
    Ale superowa ta dynka poskladana ze smiechu bylam jak zobaczylam ten usmiech z dwoma zebami . Kolory piekne bardzo ladny haft pozdrawiam


    Gość: Tintours, *.internetdsl.tpnet.pl
    2016/11/04 10:25:32
    Są świetne, ale nietoperki zdecydowanie wygrywają :) To mój ulubiony motyw na Halloween :)


    1_iwonan
    2016/11/06 19:23:03
    Dynia bardzo szczęśliwa i jest super ! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń