piątek, 28 czerwca 2013

W koszyczku...

... z kokardką siedzi sobie zajączek wielkanocny:)


Majowy hafcik udało mi się skończyć w zeszłym tygodniu.


Dla przypomnienia tyle było w maju.


DSC01161


A tyle jest w czerwcu:)


DSC01278


Do seledynowej rameczki dodałam białą wstążkę. Jestem już gotowa na wielkanoc! A Wy? :P


DSC01280


Jest to oczywiście zestaw firmy NMI, w którym znalazłam wszystko potrzebne do wykonania ornamenciku. Tylko igłę musiałam wymienić, bo dali 24 a kanwa to 18:P


Czy ktoś też tak ma jak ja, że na hafty na dany sezon bierze go po? Jakoś wielkanocne hafty zaczęły mi się podobać w tym roku w kwietniu i dopiero w maju mi przeszło:P


 


Dziś wpis króciutki, bo już żyję sobotnią wycieczką! Jutro w nocy, a właściwie w sobotę o 1:30 ruszamy z kampusu. W sobotę o 8:30 powinniśmy być już na miejscu. A później możemy robić z czasem co chcemy, aż do 22:30. Niagara, nadchodzę!!!!!!!! Trzymajcie kciuki, żeby nie padało:) Obojętnie jaka będzie pogoda, na pewno wsiądę na pokład Maid of the Mist i przejdę się po Cave of the Winds:) Zamierzam też przespacerować się Rainbow Bridge i jeśli mi się uda być w dwóch miejscach naraz:D Zobaczymy co jeszcze uda mi się zaliczyć. A jak chcecie mi nieco pozazdrościć, to zapraszam na oficjaną stronę parku narodowego – Niagara Falls USA. W niedzielę na kampusie pojawimy się koło 7 rano, więc pewnie będziemy przypominać stado zombie:P


Wam też życzę udanego weekendu!


 


Dziękuję za komentarze:) Kursik jak oprawiałam elfiki w tamborki pojawi się na blogu, ale jak będę mieć więcej czasu. To Wy sobie dalej haftujcie na tamborkach, a ja będę je wykorzystywać jako ramki:) Dwa kolejne pokażę w najbliższym czasie!


 


Katarzyna G – Tak jak i Twój wafelek z czarownicą:P Hmm, Matkas używa moich poprzednich kalendarzy LK już drugi rok i jakoś nie zauważyłam ton kurzu na nich:D


aeljot – Oj, na zdjęcia mojego M będziecie musiały długo czekać. Jeszcze go nie mam:(  Ale zamierzam się do niego wprowadzić jak tylko będzie łazienka gotowa i moje prawie 30-letnie łóżko przeniesione. Więcej mi do szczęścia nie będzie potrzeba na poczatku. Później powoli będę z tatą robić resztę:) Już się śmieję, że tylko ściany będę mogła haftami zapełnić od razu:P


mika78dwa – Dzięki, że się ujawniłaś:) Elfiki świąteczne znam, ale ja postawiłam na kalendarzowe:)


Dominika – Powodzenia z Twoim kalendarzem:) Za różami, delikatnie powiedziawszy, nie przepadam, ale jestem ciekawa pomysłu z obrusem:)


haftystelli – Odpowiedz na Twoje pytanie w poprzednim wpisie. Drugie zdanie od końca:P


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/06/28 07:49:00
    Wycieczka będzie udana , jak kazda!!!!Baw się dobrze - mama


    Gość: arabeska291, *.cdma.centertel.pl
    2013/06/28 09:02:17
    fajny królich i zazdroszczę wycieczki


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/06/28 10:21:22
    Nie wpadłam na to, że to może być wielkanocny zajączek :)
    U mnie w pasmanterii nadal na wystawie stoi wbita do doniczki owca przeprana na królika, którą haftowałam na plastiku :) Teraz już (moim zdaniem) nie chodzi o święta, tylko chciałam pokazać jak i do czego można wykorzystać dane materiały :) I tym sposobem postoi do kolejnych świąt.
    Życzę udanej wycieczki i mocy niezapomnianych wrażeń!!!!


    Gość: Anna M, *.dynamic.chello.pl
    2013/06/28 10:52:37
    udanej wyprawy, zazdroszczę!!!!!
    wielkanoc???? już?? :)
    fajnie wygląda w tej rameczce Z kokardką


    damar5
    2013/06/28 16:41:53
    Wesolego Alleluja hihihi !!!! Swietny kroliczek ,mordke ma slodka :)
    Udanej wycieczki nacykaj mnostwo zdjec!!!
    Poz.Dana


    cornelka2
    2013/06/28 20:04:41
    Oj to nam się udzieliło Ty zajączek a Ja gwiazdki frywolitkowe ale jest fajny w tym koszyczku wycieczka będzie napewno wspaniała i pogoda też pozdrawiam i czekam na zdjęcia


    haftystelli
    2013/06/28 21:55:00
    No i się zbłaźniłam. ;-) Widać jak bardzo musiały mi się spodobać obrazki skoro na tekst nie zwróciłam należytej uwagi.


    Gość: Katarzyna G, 78.18.201.*
    2013/06/29 02:28:30
    Jak ja Ci zazdroszczę tej wycieczki. Rob dużo zdjęć, dla takich szarakow jak ja, co takie cuda tylko w tv zobaczyć mogą. Co do hafcikow to ja mam odwrotnie. Przypominam sobie przed tylko... zbyt mało tego przed sobie daję.


    Gość: Beatka03, *.adslplus.ch
    2013/06/29 09:11:52
    Zajączek będzie jak znalazł na kolejną Wielkanoc ;) Zazdraszczam wycieczki, bardzo chcę zobaczyć Niagare i mam nadzieję, że kiedyś mi się uda. Hasło zdradziłam, zapraszam po wzorki :)


    aeljot
    2013/06/30 08:17:10
    Haft bardzo ładny. Maleństwo.
    Z tym mieszkaniem nie jest tak źle ;) Ludzie przeważanie wykańczają swoje przez wiele lat a Ty dzięki haftom masz to już z głowy ;)

    OdpowiedzUsuń