wtorek, 18 czerwca 2013

Prezentowo-zakupowo :)

Dziewczyny, dziękuję za życzenia, ale urodzinki miałam 24 maja:P Mam jeszcze kilka zaległych wpisów, rozpoznacie je po zdjęciach – tłem jest obrus pod kompem albo moja kapa na łóżku:P W Katowicach mam nieco inne warunki do robienia zdjęć.


Dziś chciałam się pochwalić jakie gazetki Matkas mi kupiła na urodzinki! Empik w Silesia City Center (SCC) mamy 10 minut od domu, więc Matkas i Maciek tam często buszują i w ciągu roku kupili mi dwie włoskie gazetki. Ale mnie kochają, nie? :)


Jedna z motywami wakacyjno-morskimi.


DSC09367


A druga jesienno-halloweenowa! Uwielbiam mulinę, która jest dodawana do Profilo:) Nie ma to jak egipska bawełna:)


DSC09369


Reszta prezentów nie była robótkowa, więc nie będę o nich wspominać. Ale jeszcze o jednym wyjątkowym prezencie wspomnę w kolejnym wpisie.


Sama zrobiłam tylko malutkie zakupy robótkowe w Polsce.


Zamówiłam sobie na ebayu gazetkę z moją 20 publikacją, bo niestety do empika nie dotarła jak byłam w domu:(


DSC09750


Dodatek dość „urodziwy”:( Ale Matkasowi tak spodobała się ramka, że zamiast pawia zażyczyła sobie mufinkę z mandlikami:D Czyli z migdałami. Oczywiście na wyszycie mam rok:P


DSC09753


No i moja duma:D A co, pomęczę Was moimi sercami:P


DSC09755


Zamówiłam też nowy katalog DMC. Wystawy w Spodku nie było, żeby Matkas mogła mi kupić, więc zamówiłam w nadodatek.pl. Katalog jest gratis, płaci się tylko za przesyłkę.


DSC09741


No i co? Ździebko się rozczarowałam nowymi zestawami do xxx:( Nic mi się nie spodobało na tyle, żeby pomyśleć o haftowaniu. Kicha i już:(


Spodobały mi się natomiast maskotki:) Słonika już mam, bo i u mnie je sprzedają, ale taka biedroneczka dla Matkasa mi się marzy! Misia i zajączki sama bym przygarnęła:]


DSC09743


Spodobał mi się też pomysł na organizer.


DSC09747


I zamarzyłam o nowych nożyczkach! Ogólnie nie lubię białego koloru, ale wszelkie białe nożyczki w kwiatki „muszą” być moje! Te narazie w strefie marzeń. Wiem, mają je w ofercie nadodatek.pl, ale w tym roku się powstrzymałam.


DSC09749


I ostatni zakup, nieco mniej robótkowy:P Matkas już od miesięcy na nie patrzyła, ale nie była pewna czy w tej cenie ma mi kupić. W sklepie Duka w SCC na przecenie poświątecznej było kilka takich dużych filiżanek. Jedną musiałam „zaadoptować”:P Boska jest!!!!!!!


DSC09717


Matkas wspominała, że przed świętami prawie cała zastawa była w te wzorki. Teraz były już tylko filiżanki i jedna miseczka, ale wszystko przecenione o 50%. A mnie jedna filiżanka w zupełności wystarczy:)


DSC09719


DSC09723


To tyle mojej wakacyjnej rozpusty!

1 komentarz:

  1. Gość: Katarzyna G, 78.18.250.*
    2013/06/18 23:00:53
    Filiżanka bombowa :) Sama bym taką nie pogardziła :)


    damar5
    2013/06/19 06:35:57
    No bardzo powsciagliwia w tym roku bylas hihi Sliczne te rybki w tamborku :-)
    Filizanka rewelacja ale by sie xxxxxxx popijajac jednoczesnie hiszpanska pomarancze:-D:-D
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/06/19 07:46:28
    A teraz oszczędzamy, chyba ze wydajemy na zachciewajki...mama


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/06/19 10:30:14
    Fajne prezenty i super filiżanka! W tej włoskiej gazetce jest obrazek z parasolem na plaży do wyhaftowania, czy to tylko taka fotka ?
    A po katalog DMC to mogłaś wpaść do mnie :) Też mam za free :)


    ann_margaret
    2013/06/19 11:30:25
    Fajne gazetki:)
    A filiżanka świetna, też się za taką rozejrzę:))


    cornelka2
    2013/06/19 13:58:03
    Kubeczek superowy i gazetki też fajne prezenty dostałaś pozdrawiam


    4.mar.chewka
    2013/06/19 22:08:29
    Tez bym chciala taka filizanke :( A mulinki ProFilo to ja osobiscie za nimi nie przepadam, moim zdaniem sa slabej jakosci, przeciez DMC tez jest z egipskiej bawelny a sie tak nie placza jak ProFilo. Wlasnie dlatego przestalam kupowac ta gazete, bo nie wiedzialm co robic z ta mulina

    OdpowiedzUsuń