piątek, 14 czerwca 2013

30£

Mimo, że trochę leniuchowałam w czasie wakacji to mam materiałów na kilka nowych wpisów. Żeby nieco uporządkować będę je publikować chronologicznie! Tak lubię!


Niedługo po moim przylocie do Katowic, Osobistego Ojca przeraziła pewna paczka, którą przyniósł nasz listonosz. Matkas i ja włóczyłyśmy się po Chorzowie, a tata siedział w domu i się pewnie zastanawiał co też zamówiłam:P Ale nie! Była to nagroda!


DSC09472


List wszystko wyjaśnił:)


DSC09480


Mój kolejny mail został opublikowany jako Star Letter w Cross Stitch Card Shop! Ha! A już nawet zdążyłam zapomnieć co do nich pisałam:P


Dostałam jak i poprzednio, bo to już moja druga publikacja w CSCard Shop, zestaw do zrobienia kartek. Już go nie rozpakowywałam, więc jak ktoś ciekawy to lepsze zdjęcia tu.


DSC09478


A jako, że jestem „gwiazdą” tego numeru:P, to dostałam dodatkowo voucher na 30£ na zakupy w sklepie online! Tu: craftcreations


DSC09482


Kurka! Tyle tam „dobroci”, że do dziś nie umiem się zdecydować co zamówić! Sklep niby głównie kartkowy, ale znalazłam nieco artykułów do xxx! Są kanwy, muliny metalizowane, tamborki, nitki, etc. To pewnie moja pierwsza i ostatnia okazja na zakupy w tym sklepie, więc jeszcze trochę pomyślę:)


Gazetka w sklepach w UK pokazała się na początku maja, ale nie dotarła w czasie mojego pobytu do empika w Silesia City Center, więc zamówiłam na ebay.co.uk i wyszło mi taniej:) Chyba zrozumiecie, że ciekawość mnie zżerała, co też wydrukowali:P


Miałam to szczęście, że gazetka zastała mnie jeszcze w domu, więc mogłam się kilka dni nią nacieszyć:) Oto i numer 90.


DSC09757


Bardzo podoba mi się dodatek! Mam już nawet kilka tych zajączków wyhaftowanych:) Wg gazetki ma z niego powstać taka kartka, ale ja go na kartkę nie przerobię:P


DSC09762


I moja ulubiona strona:)


DSC09766


Ha! To moje poduszeczki! Jedyna praca, którą Matkas skrytykowała jak zobaczyła moje pierwsze wykończenie:P To na zdjęciu to już wersja druga, zaaprobowana przez największą fankę:P Więcej zdjęć poduszeczek tu.


DSC09770


A tu oryginał:P


DSC01835


Dwa razy im wysyłałam im tego maila. Jak widać trzeba być namolnym:P


Co napisałam? Jak zwykle prawdę!


„Jak tylko nie wiem co haftować, przeglądam stare magazyny. Zawsze pomaga – znajduję inspiracje i na nowo nie mogę przestać haftować! Tak dokładnie było z waszymi wesołymi kwiatowymi wzorami. Postanowiłam zamiast kartek zrobić z nich poduszeczki . W ten sposób co roku na wiosnę będą ozdabiać moje mieszkanie. Dziękuję Card Shop za ciągłą inspirację nowymi, jak i starymi numerami!”


Medina, czyli pani redaktor: „Twoje poduszeczki są takie świeże i ładne. Anna, co za świetny pomysł, żeby przekształcić kartki w poduszeczki!”


Ojej, to sobie posłodziłyśmy wzajemnie:P


I jeszcze może nieco lepsze zdjęcie mojej nagrody:)


DSC09768


Co tam ciekawego jeszcze w numerze?


DSC09763


DSC09773


DSC09776


DSC09780


Reszta wzorów mnie nie zachwyciła, ale spodobała mi się reklama nowego misia, z którym sprzedają kilka zestawów do xxx. Miś Toffee:)


DSC09778


Na koniec, ponieważ ordnung muss sein, jest to moja 21 publikacja!!!!!!! Jupi!!!!!!!!! :)


 


Udanego weekendu! A ja dziś wieczorem mykam na teatr na trawniku niedaleko rzeki, oczywiście za darmo na kampusie:)


 


Dziękuję za wszystkie komentarze! Bardzo mi miło, że co niektórzy stęsknili się za mną:P


Zagadka była prosta, specjalnie zostawiłam prawidłowy podpis zdjęcia:P Toronto! Tam byłam w poprzedni weekend:) Było BOSKO!!!!!!!


 


taranka – Witam:) Wenecja wygląda zupełnie inaczej! Wiem, bo byłam już kilkanaście razy:) Nawet zdjęcia wrzucałam na blog (tu).

1 komentarz:

  1. damar5
    2013/06/15 06:38:49
    Jeszcze raz gratuluje! W końcu odpowiednia nagroda , nie ma to jak samemu wybrać co się chce:-) Gratis do gazetki śliczny z pewnością wyczarujesz fajną zawieszkę:-) Dzięki za przegląd gazetkowy.
    Poz.Dana


    Gość: chwilotrwaj, *.ip4.artcom.pl
    2013/06/15 07:59:14
    Czy ja mogłabym dostać skan tych czarno-białych wzorów?


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2013/06/15 10:17:45
    Hoho, wejście smoka :) Ledwo wróciła i już rzuca z grubej rury :) Gratulacje :)


    aeljot
    2013/06/15 10:37:11
    Gratulacje :)


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/06/15 11:07:04
    Gratuluję kolejnej publikacji!!! I oczywiście wspaniałej nagrody! Bycie namolnym czasem popłaca wiem to z doświadczenia choć strasznie nie lubię być namolna, ale czasem trzeba i już :) Pozdrawiam!


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/06/15 13:05:08
    A poduszeczki i nagroda sa prześliczne - mama


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/06/15 20:25:54
    Serdecznie gratuluję takiej fajnej paczki i w pełni zasłużonej. Te poduszeczki są wspaniałe :)


    cornelka2
    2013/06/16 12:35:38
    GRATULACJE!!!!! GRATULACJE!!! super pisz i posyłaj jeszcze pozdrawiam


    Gość: Aisha, *.superkabel.de
    2013/06/16 15:40:43
    Gratuluję kolejnej publikacji i nagrody. Życzę żeby było ich jak najwięcej! :)


    Gość: ederlezi, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/06/17 12:13:56
    21? Wow, no to moje gratulacje! Ostatnio wysłałam maila do Wocsa i teraz czekam na jakiś znak - gdyby się udało to by była moja pierwsza publikacja.
    Zapraszam do mnie niteczkowapasja.blogspot.com - głupio mi taki spam walić, ale że mamy blogi na innych platformach, to podaję link, gdybyś chciała w wolnej chwili mnie odwiedzić.


    ann_margaret
    2013/06/18 18:24:16
    Gratulacje! Te poduszeczki zdecydowanie zasługują na nagrodę:))


    drugi.maurycjusz
    2013/06/19 09:24:54
    |Gratulacje, Kochana!!!!:) wysłałam pierwszego w życiu maila do CSC, ale nawet mi nie odpisali....:( może trzeba być namolnym:)? będę! buziaki!

    OdpowiedzUsuń