czwartek, 13 czerwca 2013

Koniec „balu”!

Krótkie wakacje dobiegły końca. 3 tygodnie i 2 dni w Katowicach z moimi trzema Sz... :) A później jeszcze spełnienie marzeń, czyli niecałe 5 dni w...


O tu! Kto zgadnie? (zdjęcie z neta)


toronto_night_skyline


Do Michigan wróciłam we wtorek wieczorem i powoli wszystko ogarniam. Zresztą same wiecie jak to jest po powrocie z urlopu!


Energia na kolejny rok pracy zebrana, rodzinka wymacana, zero xxx, wykończenie kilku prac, ciekawe przesyłki , fajna wygrana, jedno z wielkich marzeń spełnione i powrót do rzeczywistości, tak mogę podsumować ostatnie tygodnie. Kiedy będą kolejne wpisy? Nie wiem. Jakoś nie śpieszy mi się. Nie tęskniłam wcale za xxx ani za blogiem:P Czasem do Was zaglądałam, ale nie pisałam komentarzy, wolałam się skupić na ważniejszych rzeczach. Lapka doprowadzam powoli do stanu użytkowego, setki zdjęć pałętają się jeszcze na karcie i na „gwizdku”, walizka czeka na rozpakowanie, praca wzywa, a pogoda wcale nie zachęca do siedzenia w labie!


 


Do sklikania jak mnie najdzie ochota:P


 


Dziękuję za wszystkie komentarze jak mnie nie było :)


 


arabeska – W tym roku nic wcześniej nie pisałam, że jadę do domu:P


iwonan_1 – A ja lubię w wakacje odpocząć od xxx :)


bachud – Dzięki:)


 

1 komentarz:

  1. ulikop
    2013/06/13 20:01:32
    Toronto, moje okrutne rozczarowanie.
    Pozdrawiam serdecznie


    Gość: Katarzyna G, 78.18.250.*
    2013/06/13 20:07:17
    Ja wiem gdzie byłaś!!!! :P Ale nie powiem :)


    Gość: taranka, *.jmdi.pl
    2013/06/13 20:17:09
    Dotarłam tu już sama nie wiem jak i przez kilka dni przeczytałam kilkanaście stron Twoich wpisów! Wprost nie mogę się oderwać :D
    Zostanę tu na pewno na dłużej :))
    Byłaś w Toronto? Najechałam na obrazek i pojawiło mi się to miejsce, a ja już sobie myślałam, ze może jakaś Wenecja... :P


    Gość: 4.marchewka, *.dynamic.hispeed.ch
    2013/06/13 21:00:44
    Do toronto sie jeszcze panienka wybiera :) bardzo dobrze


    damar5
    2013/06/13 22:32:00
    oooo jaki piekny widok na tym zdjeciu ,piekne marzenie zostalo spelnione :)
    I u nas pogoda zaczyna sie poprawiac ,choc sprzatania powodziowe ciagle trwaja :( mam to szczescie ,ze nad rzeka nie mieszkam ale stolica Landu zalana :(
    Chce zobaczyc zdjecia cykane przez Ciebie ,spiesz sie spiesz ;-)
    Poz.Dana


    cornelka2
    2013/06/14 07:40:06
    Przepiękny widoczek napewno było super czekam na zdjęcia i będę podziwiać .Za prezenty jeszcze raz dziękuję fajnie wyszły nie!! pozdrawiam gorąco


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/06/14 07:44:31
    Jedno marzenie spełnione, teraz do roboty - mama


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/06/14 10:21:38
    Fajnie, że spełniłaś swoje marzenie! Mam nadzieję, że jesteś zadowolona z odwiedzenia tego miasta, że Cię nie rozczarowało, bo czasem różnie to jest :) Też bym się tam chętnie wybrała, ale pewnie nigdy mi się to nie uda :)
    Odpocznij, złap oddech i wracaj do nas! Pozdrawiam!


    arabeska291
    2013/06/14 11:35:24
    ooo... fajne wakacje miałaś.szkoda,że tak krótkie:p odwyk od xxx dobrze robi,później praca,aż pali się w łapkach.dozobaczenia:D


    iwonan_1
    2013/06/14 15:16:33
    Fajnie, że jesteś!!! Niecierpliwie czekam na xxx i wpisy - nie daj na siebie długo czekać!


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/06/15 20:15:14
    No wreszcie wróciłaś bo już normalnie się nudziłam :D


    ann_margaret
    2013/06/18 18:22:36
    Dobrze, że już jesteś:)

    OdpowiedzUsuń