piątek, 21 czerwca 2013

Bombon!

Dokładnie w moje urodzinki trafiła w moje łapki paka z Niemiec. Dana (damar5) idealnie trafiła z wysyłką:) W tym roku niestety minęłyśmy się z Dana naszymi wakacjami i nie udało nam się spotkać osobiście na coroczne klachy:( Ale nasza wymianka doszła do skutku. Już nawet nie musimy się umawiać, bo wiemy, że co wakacje czymś się obdarujemy:) Moja część czeka bezpiecznie u Pani Kornelii na przyjazd Dany, więc musicie razem z Daną poczekać na prezentację. A ja miałam w tym roku sporo czasu na macanie i cieszenie się prezentami od Dany:) Rok temu tylko jeden dzień macałam:(


Taki oto kartonik krył się w kopercie:D Uwielbiam gwiazdę betlejemską:)


DSC09393


A w środku sporo dobroci, choć nieco inaczej się umawiałyśmy!


DSC09395


Głównym punktem programu był zamówiony bombon:D Czyli cukierek:) Biedna Dana namęczyła się sporo, ale efekt jest bombowy!


DSC09436


Dokładnie taki, jak sobie zamówiłam:) Kocham krateczki!


DSC09438


Do teraz nie wierzę, jak ona to robi z przeplataniem wstążki przez kanwę?


DSC09440


DSC09442


Idealnie wykończony i tylko mój! :D


DSC09453


I w komplecie z bombonem sprzed 2 lat i bombonem z zeszłego roku od mamy Dany, czyli Pani Kornelii (cornelka2).


DSC09464


Hmmm, chyba już sama nie muszę robić bombonów:P


Drugie zamówienie to było uzupełnienie prezentu wielkanocnego. Bezczelnie Dana obdarowała mnie kiedyś tylko 3 szydełkowymi obrączkami na jajka! A ja mam przecież 4-osobową rodzinkę:) I tak, biedaczka musiała dorobić 4 sztukę:P


DSC09461


I cały komplet! Każda obrączka inna, tak jak lubię:) I w moim ulubionym czarnym kolorze! Wykorzystam je jako obrączki na serwetki, jajca obejdą się smakiem:P


DSC09463


Reszta rzeczy z paczki to już inwencja własna Dany.


Było nieco bożonarodzeniowo, bo zgodnie z moją prośbą Dana nie przesyła mi już nic trwałego do Michigan. Także ta zawieszka czekała na mnie już od grudnia. Wiedziałam tylko, że coś na mnie czeka, ale co to już była tajemnica.


Hmmm, chyba haftowanie sprawiło Danie sporo radości, bo jest jej ulubiony len i koraliki:P Ja na lnie nie haftuję, a koraliki rzadko dodaję do moich haftów, więc mam coś czego sama bym nie zrobiła:) Fajnie tak sobie coś nowego pooglądać:) Dana, wiem, że sama nie lubię haftować na lnie, ale Twoje lniane prace uwielbiam:)Możesz mi je dalej robić:P


DSC09423


DSC09424


DSC09426


DSC09429


DSC09432


Prawie padłam jak zobaczyłam kartkę z życzeniami urodzinowymi:P Super jest! Mój niemiecki już nieco kuleje, ale wampirek pyta się ile mam lat i stwierdza, że jestem dla niego za stara i za twarda:P


DSC09415


DSC09417


Hmmm, na ten widok tez padłam! Spełnienie moich marzeń! O takim zestawie śniłam od wielu lat! A teraz jest mój:)


DSC09400


Lniany woreczek, lniane muliny i woreczek z lawendą:)


DSC09403


Moje ulubione morskie motywy:) Hmm, chyba jakbym tacie nie obiecała, to wzięłabym się za któryś z tych zestawów:P


DSC09399


Liście, które... uwielbiam. Wiem, powtarzam się:P


DSC09421


I coś na święta:P


DSC09419


Ulubione herbatki! Tylko tym się z Matkasem podzieliłam:P Wczoraj popijałam ostatnią hiszpańską pomarańczę:(


DSC09397


Dana, Ty cholero jedna! Dziękuję!!!!!!!!!!!! Sprawiłaś mi wiele radości i osłodziłaś nieco te okrągłe urodzinki:P Za rok już Ci nie przepuszczę i musimy się spotkać na klachy! No i mam nadzieję, że wybaczysz mi tak długie oczekiwanie na moją część wymianki:( Nieskromnie powiem, że chyba warto poczekać:P


 


Wiernym fankom dziękuję za komentarze:) Reszta, mam nadzieję, że miło sobie podgląda:P


 


Matkas – Ty to wszystko wiesz:D


damar5 – Podmilanek:P


edytag74 – To cały mój obecny bajzel, czasem jest większy, ale muszę go szybko sprzątać, bo później nie mam gdzie siedzieć na mojej kanapie:P Pierwszego nie zgadłaś, drugie zgadłaś:)

1 komentarz:

  1. damar5
    2013/06/21 07:18:14
    No widzisz ,jednak inny ten cukierek ,znacznie wiekszy,ale skoro lubisz inne to chyba ok:-D

    Czekam niecierpliwie na Twoje dziela , ktore dla mnie przygotowalas :-):-)
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/06/21 07:40:06
    Fantazja!!!!To jest to....mama


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2013/06/21 09:06:04
    Ło! jakie cudowności! Zazdroszczę takiej udanej wymianki :)
    I publikacji gratuluję! I niespodzianki od Pani Kornelii zazdraszczam. I kubeczka z XXXowym serduszkiem też zazdroszczę :)
    pozdrawiam i do usłyszenia
    agnieszka
    fejferek


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/06/21 13:07:07
    Fajne prezenty dostałaś! Te cukierki są ekstra! Muszę nad takimi pomysleć. Dużo pięknych widziałam u rosjanek na blogach. Może coś podpatrzę...


    cornelka2
    2013/06/21 16:30:06
    Fajna kolekcja cukierkowa , a sama jestem ciekawa co przygotowałaś Myszce ale cierpliwie czekam jak przyjedzie torebusia jest wysoko schowana i czeka na właścicielkę pozdrawiam bardzo serdecznie


    Gość: Katarzyna G, 78.18.250.*
    2013/06/21 19:16:10
    Wszystko cudnie i precyzyjnie wykonane. Zazdroszczę Ci takiej super wymianki :) Mam tylko jedno pytanie może głupie, ale co się robi z tymi "cukierkami"???


    magda.madziula
    2013/06/21 21:42:11
    a miło się podgląda i owszem :) pozdrawiam


    zakreconamysia
    2013/06/22 19:27:33
    Niesamowite prezenty ;o)

    OdpowiedzUsuń