niedziela, 3 kwietnia 2011

Z małym poślizgiem:P

Ale tylko małym! Drugi kalendarz dokończony! I od wczoraj stoi i przypomina mi jaki mamy miesiąc:) Trochę go jak zwykle upiększyłam, ale i tak wydaje mi się smutniejszy niż drugi kalendarz:( Te małe są zdecydowanie bardziej w moim stylu!


Pogoda niestety dziś mnie nie rozpieszcza. U Was wiosna, a u mnie zima:( Takie widoki miałam dziś. Normalnie palnąć se w łeb:(


DSC05494


DSC05496


Ale wracając do kalendarza, oto jak się prezentuje:) Zdjęcia niestety ciemne, ale słońce za cholere nie chce wyjść:(


DSC05498


I nieskromnie stwierdzę, że każdy kolejny pinkeep wychodzi mi coraz lepszy! Coraz mniej zastrzeżeń do nich mam:D A to dopiero mój 5!


DSC05499


DSC05501


I nawet kokarda prawie idealnie symetryczna:D Szkoda tylko, że nie mam fioletowych szpilek, bo lubię jak ich prawie nie widać. Po konsulacjach z Matkasem wyszło nam, że tylko fioletowa wstążka pasuje do kwietnia, więc przyszpiliłam ją na niebiesko!


DSC05503


I kilka zbliżeń:)


DSC05506


DSC05507


Jak tak patrzę na przyklejone koraliki, to wydaje mi się, że pisanki i marchewka powinny się zamienić miejscami, ale już się nie da nic zmienić. Super glue trzyma na amen:P


Marchewka jest z lekkim brokatem:)


DSC05508


Turkusowe małe guziczki:)


DSC05509


DSC05510


 


A teraz czas zabrać się za coś nowego! Już się nie mogę doczekać:]


 


Na koniec chciałam bardzo podziękować za tak liczne odwiedziny w Pieguchowie:) Blog nie ma nawet 1,5 roku, a na liczniku już ponad 40 tysięcy! Aż chce się pisać:)


Właśnie zaczyna grzmieć i błyskać, więc wyłączam kompa:( Idę sobie upiec ciasto z jagodami:) Udanego tygodnia!


 


renataa25 – A ten mniejszy kalendarz to haftuje się jeszcze przyjemniej:) I jest 100x weselszy:)


barboorka – Mamie też najbaradziej podoba się czcionka we wzorach Lizzie Kate:)


gosia.k3 – Schematy mam z hi-joy. Jak masz ochotę to pisz do mnie na gazetową. A Twój blog znam i zaglądam:)


labores_pariunt_honores – Kolczyków mam już chyba na każdy dzień roku. Po 250 przestałam liczyć. Mam je tu i w Polsce, wiec trochę cieżko mi je policzyć:(


paga-tek – Nie:P Kolczyki znajdują się w kilku pudełkach drewnianych i kilku puszkach metalowych:D Jak będę w domu, to zrobię zdjęcia specjalnie dla Ciebie.


kasiaparkview – A ja lubię różne kolczyki:D Zależnie od humoru:) I koniecznie musisz pokazać swój kalendarz! Bo jestem ciekawa jak wygląda na ścianie:)

1 komentarz:

  1. blasiuk
    2011/04/03 21:19:22
    Rewelacja!!!!!!
    A na to nie wpadłam, żeby przyklejać superglue, dzięki za podpowiedź :)


    damar5
    2011/04/03 21:19:31
    Ja wiedzialam ,ze sie nie zawiode :) Po Twoim upiekszeniu zaraz weselej sie zrobilo.Dodatki cudne szczegolnie te jajeczka i super pomysl na klej ;-) Material hazykowy przecudny ,ach.... westchne i bedzie mi sie swietnie po takich wrazeniach spalo :)
    Trzymaj sie w ten burzowy okres i smacznego ciasta :)
    Poz.dana


    Gość: barboorka, *.adsl.inetia.pl
    2011/04/03 21:24:09
    Kurczę, jak ja Ci zazdroszczę tych materiałów... Nawet nie mam pomysłu, gdzie by u nas szukać takich cudów.


    Gość: http:uagnieszki.blogspot.com, *.dynamic.chello.pl
    2011/04/03 21:25:43
    piękne te Twoje prace! zaglądam tu często i się zachwycam :) no i zazdroszczę guzików, baaaaaaaaaaaardzo! u nas to takich nie ma :(
    pozdrawiam i zapraszam do siebie!


    anek-73
    2011/04/03 21:32:45
    Najfajniejsze są te króliczki na materiale :P


    labores_pariunt_honores
    2011/04/03 21:56:58
    o rety, niezła kolekcja! ja też kiedyś kupowałam dużo kolczyków, bo miałam 4 czy 5 dziurek w uszach, ale od kilku lat już w ogóle nie noszę :((
    niezła u Ciebie śnieżyca
    a co do odwiedzin to się nie dziw, energia taka tryska, że każdy chętnie podpatruje, jak realizujesz kolejne projekty! :))) oby tak dalej!
    pozdrawiam!!!


    Gość: Pandora, *.dynamic.chello.pl
    2011/04/03 22:11:46
    śliczny ten kwiecień


    isana_haft
    2011/04/03 22:52:45
    To chyba przez Ciebie tak mi szybko miesiące lecą ;) hihi Tylko czekam na kolejne piękne kalendarze ;) Śniegu nie zazdroszczę, mam go po dziurki w nosie!!


    ella1101
    2011/04/03 23:01:40
    Mam nadzieje ze ten snieg nie przyleci tutaj do mnie bo juz mam dosc zimy, kalendarzyk super. Chcialam cie prosic o twoj email poniewaz mam pomysl na wymianke z toba i chcialam do ciebie napisac. Mam cos co ty lubisz a ja nie za bardzo wiec pomyslalam ze moze zeczcesz. Czekam na adres.


    blankac
    2011/04/04 08:44:24
    kolejny sliczny obrazek :-))


    belluss
    2011/04/04 08:56:58
    super!!!!!!!!!


    renataa25
    2011/04/04 11:24:48
    Kochana czuję się ochrzaniona. Już odpowiadam na Twoje pytanie, na tej podmalowanej kanwie pojawi się hafcik z Haftów Polskich 3/2011, a dokładniej fiołek(coricamo.com/product,13513,hafty-polskie.htm:))
    Twój kwiecień jest super upiekszony:))) Mówiłam juz, że jakbym mogła to porwałabym Twoje guziczki:)))


    ann_margaret
    2011/04/04 12:41:36
    Pogoda zimowa, ale przynajmniej masz wiosenny kwiecień - na pinkeepie:)) Śliczny jest, taki kolorowy i radosny:)) A króliki już w 100% rozkładają na łopatki:D
    Co później zrobisz z tymi pinkeepami? Każdy będzie miał taki stojaczek, czy można je jakoś zawiesić?


    myszszeczkunia
    2011/04/04 18:21:52
    Baaardzo podoba mi się Twój kalendarz. Prościutkie krzyżyki (naprawdę!), wesołe kolorki i te guziczki!!! Cud malina:) Każdy inny, niepowtarzalny.
    Co do pogody to u nas w Poland niestety Pada deszcz:(


    paga-tek
    2011/04/04 19:18:28
    Jej ten sniego to potrafi czlowieka niezle zdolowac :(. Ilez mozna na niego patrzec. Wpolczuje i mam nadzieje ze to juz ostatni raz w tym sezonie. Ale pociesze cie ze jak pojechalam kiedys do Kanady to byl doklanie 26 kwietnia w Polsce bylo cieplusio, a w Kanadzie snieg po kolana :(. No zyc mi sie wtedy odechcialo...
    Kalendarz cudny bardzo mi sie one podobaja i chyba usmiechne sie do Ciebie po wzorki :)

    OdpowiedzUsuń