piątek, 15 kwietnia 2011

Pamiątki z Michigan :]

Michigan już na zawsze będzie mi się kojarzyło z początkiem mojego samodzielnego życia:) Od prawie trzech lat już tu jestem, ale dopiero niedawno kupiłam pierwsze pamiątki. A co najśmieszniejsze najładniejsze naparstki kupuję na ebayu:P W tutejszych sklepach z pamiątkami albo nic nie ma albo jest tak badziewne, że od razu odwracam wzrok! Ostatni naparstek przyszedł do mnie aż z Kalifornii:) Oto on! Pamiątka z Lansingowego zoo, w którym byłam na początku pobytu. Jedyne pamiątki jakie mam z tej wizyty to zdjęcia, bo wtedy jeszcze nie zbierałam naparstków. Zaletą zakupów na ebayu są też ceny. Naparstki kosztują mnie o połowę taniej niż w sklepie:D


DSC05587


DSC05588


DSC05589


Niedawno też pojawiła się na necie seria naparstków z każdego stanu. No i nie mogłam sobie odmówić zakupu mojego ulubionego Michigan:D Z przodu flaga stanowa.


DSC05585


A z tyłu trochę historii.


DSC05586


Nie przepadam za metalowymi naparstkami, ale ten jest cudny:) Zwłaszcza, że takie jelonki biegają sobie często po kampusie:) We wtorek np. widziałam trzyosobową rodzinkę jak wracałam do domu:)


DSC05582


DSC05583


DSC05584


A to, co się na poprzednich zdjęciach kryło z tyłu, to taki “mały kubeczek”:P Będzie idealny na mleko! Mniam!


DSC05579


DSC05580


Z tym samym motywem mam naprasowankę:) Chyba ozdobię nią którąś z toreb z Levis’a:) Na kampusie też można popodziwiać takie wysokie drzewa iglaste:) Cudnie pachnie w takich laskach:)


DSC05581


Podczas pierwszej wizyty w muzuem w Lansing kupiłam sobie taki znaczek i srebrny wisiorek. Mama się zawsze śmieje, że jak patrzy na mapę Stanów to od razu widać Wielkie Jeziora i moje Michigan! Motyw samochodu też jest bardzo popularny w tutejszych pamiątkach. Wiadomo - "Motor City" czyli Detroit:) Zdjęcie niewyraźne, ale obie pamiątki są już w Katowicach.


DSC03486


W zeszłym roku dokupiłam sobie też mały breloczek z moim imieniem:) W tle Mackinac Brigde, który łączy obie części Michigan.


DSC04390


Właśnie te obie częśći:P


DSC04391


Kupiłam też sobie metalowe pudełko miętówek, które po konsumpcji zamieni się w pojemnik na igły albo szpilki:) Albo inne przydasie? Myślenie w toku:P


DSC04392


To tyle. Więcej pamiątek mam z mojego uniwersytetu:P Ale jeśli w weekend nie będzie padało to wybiorę się na wycieczkę rowerową do Lansing i zobaczymy czy może coś nowego i fajnego dołożyli w sklepach na połkach:)


Zdradzę Wam jeszcze na koniec, że Michigan to bardzo popularne miejsce w filmach:) Ale nie chodzi mi o miejsce akcji. Nigdy na to nie zwracaliśmy z rodzinką uwagi, no ale odkąd „bogata krewna” czyli ja :P tu zamieszkuję, to dociera do nas, że wielu bohaterów filmów czy seriali pochodzi z Michigan:) Zwróćcie kiedyś uwagę, bo to bardzo zabawne:P A że jestem bogata krewna to samo przez się rozumie:P Ktokolwiek mieszka w Stanach jest bogaty, nie? :P


 


Dziękuję za wszystkie miłe komentarze odnośnie misiolka! Ale chyba nieco przesadzacie:P


Serdecznie witam nowe komentujące:) Z radością zauważam, że coraz więcej osób odwiedza Pieguchowo, a jak już zostawiacie po sobie ślad to jest super:)


 


Safrin – Mieszkam w Katowicach, ale urodziłam się w Siemianowicach Śląskich:) Zresztą do mojego miasta mam bardzo blisko z domu:P A do komentowania nie trzeba się logować, jak tylko założyłam blog to wyłączyłam tą opcję:P

1 komentarz:

  1. Gość: Safrin, *.ip.netia.com.pl
    2011/04/15 07:27:08
    Wlasnie zauwazylam bo w efekcie komentarz dodal mi sie jako gosc :P no prosze :) jaki swiat jest jednak maly :) to jak masz blisko z domu do swojego miasta to mzoe nawet kiedys sie spotkalysmy w jakims autobusie ;) albo na miescie hehehe


    damar5
    2011/04/15 08:47:50
    Wszystkie pamiatki super a zwlaszcza naparstki :) Ten z jelonkiem uroczy, u mnie w tez cudnie pachnacym lesie kilka razy spotkalam sarny i jelenie, piekne zwierzeta :)
    Poz.Dana


    labores_pariunt_honores
    2011/04/15 11:07:03
    jakbyś znalazła jakiś wzorek Mackinac Brigde to nie wahaj się dać znać :D
    fajnie, że masz tam taki kontakt z naturą, że nawet jelonki widujesz!
    jak długo jeszcze będziesz się w Lansing doktoryzować? jeszcze dwa latka?
    ps. byłaś w Detroit? rzeczywiście jest tam tak strasznie?
    pozdrawiam!


    paga-tek
    2011/04/15 13:38:13
    Pamiatki sa super zwlaszcza ten naparstek z jelonkiem :). U nas tez ich biega sporo ku uciesze moich dzieci :).


    cyberjulka
    2011/04/15 14:30:21
    Świetne pamiątki, a zwłaszcza metalowy naparstek z jelonkiem!


    Gość: 1_iwonan, *.st.poznan.pl
    2011/04/15 16:11:38
    Wszyscy piszą, że ten naparstek z jelonkiem jest super i ja też muszę - jest naprawdę śliczny! Ja naparstków nie zbieram, ale myśle, że to może byc całkiem fajne hobby, można gromadzić zbiory przez lata, a mieszkanko się nie zagraci:)
    Inne pamiatki też ładne, z przyjemnością je obejrzałam i łatwiej będzie mi teraz kojarzyć ten amerykański stan, z jeziorami, samochodami... i z jedną bogatą haciarką!!!


    Gość: tokara20, *.internetia.net.pl
    2011/04/15 18:14:50
    Nie trzeba się logować żeby dodać komentarz? Super! :) Bardzo się cieszę że odkryłam Twojego bloga :) Szkoda że dopiero teraz ale powoli podczytuję historyczne wpisy (o ile mi dziecię pozwala ;) )
    Doktoryzujesz się w US? No to zdolna bestia z Ciebie :P
    Pozdrawiam z Wrocławia
    E.


    Gość: beatrix73, *.dolsatbelchatow.pl
    2011/04/15 18:53:18
    Naparstki są piękne. Bardzo zazdroszczę, że możesz zobaczyć na własne oczy tak wiele wspaniałych miejsc. To prawda, że Michigan często pojawia się w filmach, będę teraz kojarzyła z Tobą ten stan. ;)

    OdpowiedzUsuń