poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Jeden dzień lata:]

Lato wreszcie przyszło do Michigan! Na jeden dzień, ale co z tego:P Upał dziś straszny, bo jakieś 30 st. C. Już się zaczęłam wspomagać mrożoną herbatą z kostkami lodu. Poszaleliśmy też z Czerwonką po okolicy:) A jeszcze wczoraj jeździłam w płaszczu:P Jutro ma być mniej przynajmniej o 10 stopni, ale po cichu liczę, że zima już nie wróci!


Poza przyjemnościami, musiałam dziś i w ostatnie dni pojeździć trochę po sklepach, bo trzeba było zrobić pewne zakupy! Nie wiem jak to się stało, ale szykuje mi się kilka wymianek! Nie będę nic więcej pisać, ale przez najbliższy czas będę musiała porobić trochę tajnych prac, więc od razu uprzedzam, że aż tylu prac co ostatnio to nie będę mogła zaprezentować w Pieguchowie.


Dziś pokażę Wam co dla siebie kupiłam:) A co! O sobie też trzeba myśleć, a poza tym co nieco wykończyłam i musiałam dokupić do nowych projektów:D


Po długiej przerwie odwiedziłam Walmarta i niestety nic tam nie było:( Nadziałam się tylko na taką samotną wstążkę:P


DSC05556


DSC05557


Później w meijerze znalazłam takie przywieszki! Muszę powiedzieć, że mój hipermarket rozszerzył ostatnio ofertę przydasiową:)


DSC05577


Wczoraj w Hobby Lobby znalazłam takie śliczne drewniane guziczki! Oj, nawet nie wiem jak wcześniej mogłam ich nie widzieć?


DSC05555


W JoAnn na próbę kupiłam sobie yoyo makera! Małe joja (?) mają być o średnicy 3cm po skończeniu:) Są jeszcze inne kształty – serduszka, motylki, koniczynki, kwiatki, owalne. Więc jeśli spodoba mi się, to dokupię sobie kolejne:)


DSC05559


Zaopatrzyłam się też w szpilki, bo powoli zaczyna mi brakować kolorków do moich pinkeepów! A muszę je szybko podokańczać:)


DSC05553


W Michaelsie musiałam kupić moją “ulubioną” kanwę – białą 18 :P Cholera się skończyła, a mi szykują się prace, które raczej będę robić na białym tle.


DSC05575


A przy okazji błądzenia po sklepie nadziałam się na promocję czegoś, co już dawno chciałam kupić:D Lubię różne nowości i taki ozdobny pierścionek, który ciacha nitki bardzo mi się podobał:)


DSC05561


Cudny jest, nie?


DSC05574


Pracy sporo, bo chcę wszystko wykończyć przez wyjazdem do Polski, więc mykam na kanapę:D


 


chica111 – Iza, zgadzam się, wszędzie są plusy i minusy, czy w Polsce czy w Ameryce:) No i bardzo dobrze, że nie wszystkim podoba się to samo, bo byłoby nudno. Seansem się nie zraziłam i za tydzień idę na kolejne filmy! Uwielbiam kino kampusowe:) A „Czarny łąbędź” nie tylko mi się nie podobał. Na sali był ciągły śmiech:(


oura512 – Przykro mi, że miałaś problemy z komentowaniem:( Ja z bloxem nie mam żadnych problemów:) Natomiast blogspot bardzo lubi zżerać moje komentarze:P Wszystkie filmy o jakich piszę oglądam w kinie kampusowym, więc nie są to nowości. Zwykle są wyświetlane w weekend premiery DVD. No i wybór nie jest tak duży jak w normalnym kinie, bo tylko 3-4 filmy na jeden weekend. Ale zwykle coś ciekawego pokazują:)

1 komentarz:

  1. paga-tek
    2011/04/11 02:41:45
    Ale zaszalalas :P. Ty to zawsze fajowe rzeczy znajdziesz. Przywieszki sa super. Wstazka zreszta tez. A ten poierscionek co ciacha nitki to juz naprawde wynalazek. Ja nie mam czasu na bladzenia po sklepach :(, wpadam po to co musze i wychodze :(. Ale dobrze, ze Ty wszystko tutaj zamieszczasz bo przynajmniej moge podpatrzec jakie nowosci wprowadzaja :P.
    Zycze jak najwiecej letnich dni :)


    damar5
    2011/04/11 08:53:11
    Zakupy rewelacyjne ,zwlaszcza jojo ;-) ktorego tez nabylam hehehe ,telepatyczne zakupy???
    Guziczki drewniane boskie i tez nie rozumiem jak moglas je wczesniej nie zauwazyc :)
    Ciesze sie ,ze w koncu cieplo i do Ciebie dotarlo :)
    Poz.Dana


    Gość: basiulula, *.sm-rozstaje.pl
    2011/04/11 10:31:55
    Przywieszki są fantastyczne, jak ja Ci ich "zazdraszczam", zwłaszcza tego z maszyną, ach... :))


    cyberjulka
    2011/04/11 10:55:00
    Zakupki jak zwykle wyborne! Obok żadnej z tych rzeczy, którą kupiłaś nie mogłabym przejść obojętnie:)


    Gość: kasiaparkview, 213.191.244.*
    2011/04/11 11:32:46
    Przywieszki śliczne, ta z maszyną rewelacyjna. Pierścionek super, ciekawa jestem czy wygodny w użyciu. Tak, zakupów zazdroszczę ...
    U mnie też letnio się zrobiło, ciepełko przyjemne.
    Pozdrowienia serdeczne!


    ann_margaret
    2011/04/11 13:23:07
    Pożycz trochę tego upału, co?:D Chociaż na godzinkę, żeby się rozgrzać:)))
    Zakupy jak zwykle super, a taśma w trampki słodka! A ciachający pierścionek to "pierwsze widzę"! Pomysłowy!
    Pokazuj szybko jakieś joja:))


    oura512
    2011/04/11 14:14:01
    Zazdroszczę Ci pogody!!! Zakupów oczywiście też heheheheh :) Pierścionek do przecinania nitek jest obłędny! Przydatna rzecz. Moje nożyczki podczas haftowania zawsze gdzieś się gubią i doprowadza mnie do szału szukanie ich :P


    isana_haft
    2011/04/11 19:57:16
    Jakie fajne zakupki! proszę o relację jak Ci się używa tego makera, bo jestem bardzo ciekawa. Ten tnący pierścionek to przydatna sprawa, zwłaszcza za taką cenę :)


    lideczka102
    2011/04/11 20:46:24
    tylko sobie paluszka nie ciachnij przypadkowo :)


    fiolqak
    2011/04/11 21:55:18
    pogoda cudna, zakupy cudne, ach i och kochana:-)

    OdpowiedzUsuń