piątek, 8 kwietnia 2011

:D

Trochę odgrzewany, ale nadal śmieszny:) Przypomniał mi się po mojej dzisiejszej "dyskusji" z Ankiem z Kłodzka na temat typowej odpowiedzi informatyka:P


Inżynierowie: mechanik, chemik i informatyk jadą jednym samochodem. Nagle silnik prycha, buczy, gaśnie, auto staje.
- To coś z silnikiem -mówi mechanik.
- Myślę, że paliwo jest złej jakości - stwierdza chemik.
- Wysiądzmy i wsiądzmy, może to pomoże. - mówi informatyk.


No i jak? Chemicy to najlepsi inżynierowie, nie:P


(mgr inż.) x 2  Piegucha (tak, to prawda - po dwóch obronach mogę się tak podpisywać:P)


 


Aaaaa, mam jeszcze jeden naukowy dowcip:P


Trzech gości obserwuje dom. W pewnym momencie wchodzą do niego dwie osoby. Za pół godziny wychodzą trzy.
Biolog mowi: Rozmnożyli się.
Fizyk: To bląd pomiaru.
Matematyk: Jak do środka wejdzie jeszcze jedna osoba, to dom będzie pusty.



 
Wyjaśniam matematyka: jemu bilans wyszedł na minus jeden, dlatego jeszcze jedna osoba musi wejść, żeby było na zero.


 


No dobra, koniec tego dobrego. Mykam do notatek:(

1 komentarz:

  1. anek-73
    2011/04/08 06:58:42
    I dlatego nie rozumiem matematyki - jest nielogiczna :P


    barbaratoja
    2011/04/08 07:29:30
    Niezłe;-)
    Chociaż najbardziej podobało mi się Twoje tłumaczenie drugiej opowiastki;-))))


    brzydula13
    2011/04/08 07:39:26
    Hehe :D
    Choć jako mgr inż (x1) informatyk nie wiem, czy powinnam się śmiać, czy nie ;)
    Krąży o nas tyle fajnych dowcipów, ten ze świnką morską na czele... Znasz?


    wredula
    2011/04/08 11:03:38
    Na reszcie wiem dlaczego nie kumam matematyki, chociaż też jestem mgr inż (x1). :) Pozdrawiam


    labores_pariunt_honores
    2011/04/08 12:43:12
    bardzo fajne! :))) ten matematyczny mi przypadł do gustu, bo przypomniał moje potyczki z Logiką, które uważam za najfajniejsze z całych studiów :D:D:D bo jak kumasz logikę, to coś a la szpan :P


    paga-tek
    2011/04/08 17:35:15
    Jej, jak ja nie lubie matematyki :P

    OdpowiedzUsuń