czwartek, 21 października 2010

Pierwszy i ostatnia!

Mój pierwszy pierdzionek xxx!!!!!!!! Ostatnio pojawiły się „dziurawe” bazy do pierdzionków w Hobby Lobby i nie mogłam się opanować, musiałam zrobić sobie jeden! Halloween się zbliża, więc tematyka była oczywista:P I będzie to chyba jedyna moja praca halloweenowa w tym roku, bo na więcej nie mam sił:( W poniedziałek co mnie obudziło jak zasnęłam na kanapie? Moje własne chrapanie:P Ale wracając do pierdzionka (musicie przyzwyczaić się do mojego słowotwórstwa:P) – powstał w 30 minut! Wiedziałam, że musi być pajęczyna i pająk, a pomarańczowa kanwa okazała się do tego idealna. Wzór znalazłam w jednej z teczek z wzorkami. Szybciutko wyhaftowałam hafcik i zaczęłam kombinować jak to wszystko umieścić w pierdzionku. Zdradzę tylko, że pomogła mi taśma dwustronna, filc, super glue oraz dwie klamerki:D W piątek biorę go na wydział, bo jutro jeszcze drugą grupę muszę pomęczyć w labie i mógłby się uszkodzić:( Zdjęcia pstrykałam rano, niedługo po wschodzie słońca, ale jakieś kiepskie wyszły:( Kolory nie te:( Średnica hafciku to 22 mm. Tadam! Oto mój najnowszy pierdzionek!


DSC04100


DSC04101


Tu już wyłania się prawdziwy kolor kanwy:)


DSC04102


A tak prezentuje się na mojej łapce:) Łapka trochę staro wygląda, ale kolorki prawdziwe. Kanwa jak marchewka (14ct), pajęczyna haftowana srebrną nitką DMC, a pająk czarną muliną DMC. Nie wiem dlaczego, bo nic wczoraj nie piłam:P, ale ręce mi się strasznie trzęsły przy robieniu tego i kilku kolejnych zdjęć, dlatego niestety takie nieostre. Może za dużo mleka??? Ostatnio ostro go nadużywam:P


 DSC04103


Pierdzionek nie jest może idealny, ale jak na pierwszy raz jest nieźle:P I przy następnej wizycie w Hobby Lobby dokupię sobie kolejne bazy, bo mam już kilka pomysłów.


Co do drugiej część tytułu notki – udało mi się skompletować wszystkie czarownice! Ostatniną heksę kupiłam na ebayu przed wyjazdem do Warszawy i po powrocie grzecznie na mnie czekała w skrzynce. Oto i Sabrina, dwunasta wiedźma w mojej kolekcji!


DSC03987


 


kinia_1979 – Nie było wyjścia, to musiałam zszywać ręcznie:P W końcu dla mamy!


paga-tek – Wieszaczki kupiłam na ebayu. Takie małe to tylko tam widziałam, bo kiedyś były dołączone do Cross Stitch Crazy. Oprócz serc były też gwiazdki i kwiatki. Wieszaczki, tylko trochę większe, można kupić na stronie Joann, gdzie je nazwali fabric holders. Są m.in. takie jak pokazywałam tutaj.


aeljot – Dzięki:)


magda.magdziula – Musiałam dokończyć, bo nie umiem zacząć nowej pracy jak nie skończę poprzedniej:)


damar5 – Świniak niech się nie tłumaczy, tylko chwali jak wróci i wtedy american star oceni czy rewelacja czy nie:P  


rosse5 – No tak właśnie od dłuższego czasu czekałam na wpis z wykończoną zawieszką:( Dość opierniczania się – kończ, bo na pewno ładnie wyjdzie:)

1 komentarz:

  1. anek-73
    2010/10/21 08:38:26
    Pierścionek rewelacyjny!

    Ja może głupia jestem, ale zadam to pytanie :P
    Jak zrobić na dole notki ten pstryczek do Facebooka? Na blogerze jest i mam, a na bloxie nie potrafię :(


    kinia_1979
    2010/10/21 09:01:12
    Fantastyczne ;)
    I takie na czasie, napewno zrobisz furorę na uczelni :)
    Będziesz najlepiej przygotowana na haloween :)


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2010/10/21 09:21:50
    świetny pierścionek! Nie lubię bizuterii (poza kolczykami) ale taki fajny i ciekawy okaz mogłabym nosić :) z braku czasu nie odpisałam poprzednio, a chciałam ci napisać, że śliczy ci wyszedł ten kuchenny hafcik! ja mam taki kącik bardziej niz kuchnię i bardzo ci zazdroszczę tago, że w domu miałaś kuchnię, która była ośrodkiem zycia rodzinnego :) żeby uczcić takie domy i rodziny, wczoraj wieczorem wcisnelismy do srodka 2 krzesła i siedzieliśmy pijąc wieczorną herbatkę i rozmawiając :)
    zmykam do swojej "pracy" :)
    pozdrawiam i gratuluję upolowania ostatniej hexy :)
    aga


    Gość: , *.chello.pl
    2010/10/21 10:27:04
    Hej Aniu!
    W tej Hameryce to nawet drobiazgi są fajne. Zdradź nam tylko czy taki pierdzionek, zawieszka to droga sprawa. Mam nadzieję, że żadne chorobsko Cie nie dopadło - moje dwie Panie są lekko podziębione a pogoda do bani. Pozdrawiam IZa N-P.


    ann_margaret
    2010/10/21 11:02:06
    No określenie na biżuterię boskie:D Super są te bazy na hafciki, wykorzystujesz je po mistrzowsku! Hi hi, ale pająk na marchewie?!:D

    Nie pochwaliłam jeszcze bannerka z poprzedniego postu - śliczny:) i na pewno jest wspaniałą ozdobą kuchni.


    damar5
    2010/10/24 19:32:00
    Urocze bizu...tylko cos malo- szlapkowy ten pajaczek hehehe:) Z pewnoscia bedziesz wyrozniac sie z tlumu z takim cudem na palcu :) Dobrze ,ze mieszkasz w Hameryce bo tam nie grozi Ci potepienie hehehe ...
    poz.Dana

    OdpowiedzUsuń