środa, 27 października 2010

Fosforescencja:)

To właśnie dzięki fosforescencji wszelkie muliny i nitki świecą w ciemności. Ostatnio w tym „siedzę”, dlatego taki naukowy wstęp:P Ale miało być dziś xxx. Halloween za kilka dni, a ja chyba zawieszę blogowanie na najbliższe tygodnie, więc chciałam Wam dziś pokazać moje jedyne haftowane osobiście ozdoby halloweenowe. Bo nie zapominajmy o dwóch przywieszkach od Dany:) Powstały prawie dwa lata temu, ale po Halloween, bo jakoś w listopadzie czy grudniu:P U mnie sezon nie wpływa na tematykę haftów, więc w tym roku też planuję kilka przywieszek halloweenowych jak już zwalczę swoje „duchy z przeszłości”:P Jak tylko zobaczyłam poniższe karteczki to wiedziałam, że muszę je wyhaftować.


Crosstitch Card Shop #1 - 28


Crosstitch Card Shop #1 - 29


Ponieważ nie przepadam za bardzo za robieniem kartek xxx, postanowiłam przerobić je na poduszeczki. Dwa lata temu dopiero odkrywałam JoAnn, Michaelsa oraz Hobby Lobby i obkupiłam się wtedy najróżniejszymi guziczkami oraz wstążkami i postanowiłam wykorzystać ile ich tylko wlezie w te małe prace! Miałam sporo radochy z tymi hafcikami i dobieraniem dodatków:) Choć trochę się też namęczyłam. Wszystkie są wyhaftowane na kanwie lnianej DMC (14ct) i przy przycinaniu kawałków przekonałam się, że kanwy w pudełkach nie zawsze są równo przycięte. Dzięki temu kolejne poduszeczki miały coraz to mniejszy zapas kanwy i ostatnią zszywałam mając tylko jedną kratkę zapasu. Ale dałam radę! Wszystko haftowałam trzema nitkami muliny DMC. Wprowadziłam tylko dwie zmiany. Odkryłam wtedy mulinę świecącą w ciemności i to właśnie nią haftowałam duszka! I niestety muszę stwierdzić, że jest to najgorsza mulina jaką w życiu haftowałam:( Sto razy gorsza niż metalizowana, więc Dana nastaw się na trudności:( Ale efekt jest wart wszelkiego „mięsa”, które lata po pokoju w czasie xxx:P W tej konkretnej poduszeczce zmieniłam też kolor muliny, którą haftowałam ramkę, z bordowej na fioletową, bo chciałam aby każda poduszeczka miała inny kolor ramki:)


DSC02632


 I duszek w ciemności:)


DSC02651


Z pozostałymi poduszeczkami ostro poszalałam guziczkowo! A także kazda ma inną wstążkę!


Tutaj guzik projektu Debbie Mumm.


DSC02631


DSC02633


DSC02634


I jeszcze stare zdjęcia, sprzed 2 lat, gdzie widać wstążki w całej okazałości:)


DSC01127


DSC01129


Poduszeczki już od zewszłego roku są w Katowicach i mam cichą nadzieję, że mama ozdobi nimi nasze mieszkanko:)


Właśnie teraz zorientowałam się, że karteczki są nazwane samplerkami,więc widzisz Dana, mam na swoim koncie samplerki:P Teraz czekam na koniec Twojego:)


A jak już jestem przy Danie, to jeśli ktoś nie miał jeszcze okazji, to zapraszam na jej blog Wieczorową porą, gdzie możecie pooglądać co znalazło się w tajemniczej torbie, która była moją częścią naszej małej wymianki:)


Chciałam Wam jeszcze dziś pokazać jakie zakupy halloweenowe porobiłam w ciągu ostatniego miesiąca, a które chyba niedługo wykorzystam do przywieszek:) Bo jakoś świąteczne i zimowe motywy mnie jeszcze nie ruszają. Nadal pamiętam dwie poprzednie zimy stulecia i mam nadzieję, że zima w tym roku późno zawita do Michigan!


DSC03912


DSC03927


DSC03913


DSC03914


A na koniec coś o moim samopoczuciu:P Pomimo, że pogoda robi się coraz bardziej jesienna, a jeszcze w weekend było 21 st C i piękne słońce, to moje samopoczucie się polepsza! Nie jest mi wreszcie żal siedzieć w domu:P Kilka dni temu pojawił się w necie kolejny doktorancki komiks, pod którym mogę się podpisać obiema łapkami!



Clipboard02


I tłumaczenie


1 – Sobota rano


2 – Jaka straszna pogoda!


3 – Tak (wł. Hura) !!!!!


4 – Teraz nie jest mi tak źle, że muszę siedzieć w domu i oceniać prace.


 


HAPPY HAUNTING, TRICK OR TREATING & HAPPY HALLOWEEN!!!!!!!! :]             


 


Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze odnośnie moich kolczyków:) Bardzo fajnie się je nosi:)


damar5 – Ja zostawiam nożyczki na egzamin, mam nadzieję, że przyniosą mi szczęście!


anek-73 – Gorsza nie jesteś, bo ostatnio widziałam ten klik do facebooka u Ciebie na bloxie! Za to ja nie widzę, kto lubi moje wpisy:(Ani na głównej stronie ani nigdzie indziej:( Zapisałam się na facebooka trochę z musu i z wielkim ociąganiem, bo inaczej nie wiem co się dzieje u znajomych na wydziale. Takie tu zwyczaje, że zamiast pogadać to ludzie piszą na necie i chyba mnie skubaniec nie lubi:(

1 komentarz:

  1. myszszeczkunia
    2010/10/27 08:21:03
    Widzę, że do halloween jesteś przygotowana na 1000%. Zawieszkie bardzo mi się podobają. Zdecydowanie lepiej wykorzystałaś wzorki. Krtki pewnie wylądowałyby w pudle, a tak cieszą oko "na wolności":)


    blankac
    2010/10/27 09:03:09
    super pomysł z wykorzystaniem ciekawych materiałów....szkoda, ze u nas takich nie ma...


    damar5
    2010/10/27 09:49:04
    Ajajaj ale cudowne samplerkowe poduszeczki :) Sliczne dodatki wykorzystalas,wszystko ze smakiem i gustem :)
    Zakupy rowniez udane i cudowne :)
    Ja juz macalam kilka razy ta muline i mialam sie wlasnie Ciebie pytac jak sie tym wyszywa bo wyglada przerazajaco ,juz znam odpowiedz :) Ale swieci ladnie :) A ,ze ja potepienia sie nie boje to z pewnoscia jakiegos ducha i pajeczyne wyhaftuje :P
    Poz.Dana


    magda.madziula
    2010/10/27 14:35:49
    samplerki/zawieszko/niedoszłe pocztówki - rewelacyjne!! Bardzo lubię Twój styl łączenia guzików z haftem ... no bo kolekcję guzików masz do pozazdroszczenia :)

    Trochę zaniepokoiła mnie informacja że Cię przez kilka tygodni tu nie będzie - no jak to tak?? Nie rób tego swoim wiernym czytelnikom co??

    pozdrawiam
    M.


    aeljot
    2010/10/27 18:46:04
    Choć takie motywy mnie jakoś nie ruszają ( ;) wiem, że Ty je uwielbiasz) to poduszeczki są bardzo ładne. Wstążeczko i guziczki wspaniale współgrają z motywami haftów. Ale na głowę bije wszystko świecący duszek. Warto było się męczyć z tą muliną :)


    Gość: Lucyna, 178.73.49.*
    2010/10/27 19:58:20
    Śliczności,chociaż nie są to moje klimaty ,to przyznaje bardzo wdzięczne i przytulaśne


    ann_margaret
    2010/10/28 12:35:17
    Wspaniale Ci wyszły te zawieszki! Super jest wszystko zgrane: i guziki, i wstążki, i wzorki:)) No i ta świecąca mulina - na szczęście duszek nie jest taki straszny:D
    Musiałaś mieć żelazne nerwy przy tym zszywaniu, tylko jedna kratka zapasu...


    xgalaktyka
    2010/10/28 22:54:44
    Aleś kobieto natworzyła...tych cudeniek od groma.
    I co jedno to ładniejsze!
    Zastanawiam się...kiedy Ty śpisz:)))
    Pozdrowienia słoneczne:)


    paga-tek
    2010/10/28 23:19:22
    Zapraszam do mnie po wyroznienie :)

    OdpowiedzUsuń